סוף ידוע מראש

הפועל באר שבע יצאה הערב למשחק חוץ נגד הפועל אשקלון, בידיעה שמדובר אולי במשחק מול הקבוצה החלשה ביותר בליגה. אשקלון פתחו אמנם את העונה עם ניצחון ושתי תוצאות תיקו, אבל האחרונה בטבלה נמצאת עם מאזן שערים שלילי, ולא כבשה שער כבר שישה מחזורים, בהם ספגה לא פחות מ-11 שערים. באר שבע, לעומתה, אמנם חוזרת מהפסד בליגה האירופית לספרטה פראג, אבל בליגה היא שוב ראשונה, ומגיעה למשחק הזה עם ארבעה ניצחונות רצופים.

באר שבע ניצחה את היריבה החלשה בכל שלושת המפגשים האחרונים, אם כי בעונה שעברה היה מותחן שהסתיים ב-4-3 מדהים, אבל ספק גדול אם משהו כזה יכול לקרות היום. בגזרת ההרכבים, גורש מקבל מנוחה וחיימוב מקבל את ההזדמנות, גם אוחנה חוזר להרכב בעוד וואקמה הכשיר עדיין מקבל את המנוחה בספסל. גם ג'ון הוגו ובן שהר מקבלים את חולצת ההרכב הערב. ויטור כשיר, ופתח במשחק.

עוד בטרם המשחק התעוררה מחאה בקרב אוהדי באר שבע בעקבות מחירי הכרטיסים הצפויים (80 ש"ח), הגבוהים מהרגיל. עם זאת, לא תבוצע מחאה מאורגנת בסופו של דבר. אפשר להבין את הקבוצה הקטנה עם התקציב הקטן פי כמה מזה של האורחת, שרוצה לנצל את ההזדמנות במשחק בית מול האלופה. באקט מרגש משהו, הצהיר שחקן אשקלון, ירדן אבוחצירא, כי לא יחגוג אם יכבוש מול האקסית. אם תשאלו אותי, לא משנה מי, העיקר שמישהו כבר יכבוש במדי האחרונה בטבלה. אחרת לא נוכל להזכיר את השם שלה בעונה הבאה במשחקי ליגת העל.

מהלך המשחק

המשחק החל דווקא בכמה דקות של שליטה לקבוצה המקומית, אבל האורחת העדיפה השתלטה מהר מאוד על מרכז המגרש. לחץ באר שבעי הניב קרן מסוכנת של בוזגלו בדקה ה-13, ואיינוגבה הדף. האלופה המשיכה להניע כדור בסבלנות, וזה השתלם לה. בוזגלו פרץ לרחבה ולינגאנה הכשיל אותו, פנדל בדקה ה-17. לטענת השופט, שחקני באר שבע פרצו לרחבה לפניע הבעיטה, בעוד הילוך חוזר הראה שהיו אלה בעיקר שחקני היריבה. אך בן שהר לא התבלבל, והכניע בבעיטה החוזרת את איינוגבה, ו-1-0 לאורחים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחרי הפנדל באר שבע לא מיהרה חשחק והניעה שוב כדור, זכר לעייפות מהמשחק באירופה. הערב זה לא השפיעה עליה במיוחד, ובדקה ה-31 צירוף התקפי מצוין בין אוחנה, בוזגלו ומליקסון מהאגף השמלי הניבה בעיטה של מליקסון. אריינוגבה עם הצלה שלישת במשחק הדף לקרן. דקה 32 חילוף מקצועי באשקלון, ירדן אבוחצירא נכנס במקום רז מאיר.

דקה 37 מבוצעת עברה של אשקלון, בוזגלו ניגש לבעוט, פוגש את איינוגבה שהפעם מגיב לא טוב ובתוך אין ההגנה של אשקלון בן שהר מתנפל על הכדור החוזר וקובע 2-0. נשאלת השאלה מדוע שהר בכושרו הפנטסטי והוגו החשוב כל כך במרכז המגרש לא פתחו גם בחמישי. טעות של בכר.

במחצית השנייה, נפתח לחץ אשקלוני שהניב שני מצבים. איבוד כדור נדיר של בן ביטו בדקה ה-53 הוביל להתקפה אשקלונית נדירה, וחיימוב מציל את באר שבע. לטחר חצי דקה, מסירת עומק מגיעה לדאו, שמול אין הגנה מכניע את חיימוב ומצמק ל-2-1. בהילוך החוזר ניתן לראות שדאו בנבדל של מטר, אבל את אשקלון זה לא מעניין, והיא מבקיעה אחרי 11 שעות של משחק ללא שער.

חגיגות השער השלישי (צילום מסך)
חגיגות השער השלישי (צילום מסך)

אשקלון המשיכה לתקוף ונשארה דלילה מאחור. בדקה ה-62 הגבהה מצוינת של בן שהר מהאגף הימני מגיעה לאוחנה, שנוגח באלגנטיות מעל איינוגבה עם יציאה פשוט אומללה. 3-1, הניצחון מובטח. מכאן החלה באר שבע להשתעשע. בדקה ה-71, התקפה מלאת שחקני באר שבע ברחבה של אשקלון הגיעה עד בן ביטון, והמגן בעט בחכמה ובמדויק כדור חלש שאיינוגבה במיקום רע רק הביט עליו וראה אותו מתגלגל פנימה. לקינוח גאדיר החליף נהנה מבישול של בוזגלו והכניע את איינוגבה. גם גאדיר נהנה משער ראשון העונה. בסיום 5-1, האלופה מרסקת את אשקלון המסכנה, ולא במשחק גדול.

בראיון לאחר המשחק הודה יובל נעים, מאמן אשקלון, כי הקבוצה נראית רע ולא משחקת ברמה של ליגת העל. הוא הוסיף: "נשב עם ההנהלה ונראה מה עושים". עמיתו בכר המשיך בשלו: "אין משחק קל בליגת העל. יש עונה ארוכה וצריך לדעת לחלק כוחות. אנו שומרים על השחקנים, זה מה שהיה עם בן שהר בחמישי ועם קורהוט היום. כל משחק הוא חשוב, בפראג התחלנו טוב וספגנו מטעות, גול שני מיותר, אבל זו הייתה יריבה טובה וזה יכול לקרות. יש לנו שני שוערי נבחרת, כשיש אפשרות נעשה רוטציות גם בעמדה הזו. חיימוב השתלב יפה".

אפילו גאדיר חוזר לכושר על חשבונה של אשקלון האחרונה. הנחמה היחידה שלה - סוף סוף שער זכות (פייסבוק)
אפילו גאדיר חוזר לכושר על חשבונה של אשקלון האחרונה. הנחמה היחידה שלה – סוף סוף שער זכות (פייסבוק)

הרכבים

הפועל באר שבע: 4-5-1

שוער: גיא חיימוב

הגנה: בן ביטון, מיגל ויטר, שיר צדק, בן תורג'מן

קישור: מאור מליקסון(גאדיר 74'), מאור בוזגלו, מיכאל אוחנה(וואקמה 66'), ג'ון אוגו, מהראן ראדי

התקפה: בן שהר(לוסיו 72')

הפועל אשקלון: 4-5-1

שוער: דלה איינוגבה

הגנה: שניר משען, קובי בן חמו, אנדריי מישצ'נקו(חדד 67'), אסי בוזגלו

קישור: רז מאיר(אבוחצירא 32'), ברוך דגו, פדרו גלבאן(סוויסה 61'), איסו לינגאנה, ריף מסיקה

התקפה לאסינה דאו

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort