רק תביאו את נאפולי! 4-1 ליובנטוס על סמפדוריה

מוכנה לנאפולי- ארבעה ימים בלבד אחרי ההפסד הצורם למילאן ורגע לפני משחק העונה מול נאפולי, יובנטוס אירחה הערב (רביעי) את סמפדוריה אותה הביסה 4-1.
שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם סגל חסר כאשר שני החלוצים הצעירים של יובנטוס, פאולו דיבאלה ומרקו פיאצ'ה לא הגיעו למשחק עקב פציעות ברגליים. גם השוער הראשון וקפטן הקבוצה, ג'יג'י בופון קיבל מנוחה מאלגרי לקראת נאפולי. מן הצד של הכחולים נעדרו אנטוניו קאסאנו הוותיק שסובל מבעיות במערכת העיכול ואמיליאנו ויויאנו שנפצע בידו. אך ביובה לא מתעסקים בנעדרים אלא במי שחוזר להרכב הקבוצה- חביב הקהל וקשר נבחרת איטליה שנעדר חודשים רבים עקב פציעה, קלאודיו מרקיסיו.
יובנטוס הגיעה למשחק הערב כאשר היא ממוקמת ראשונה בטבלה בהפרש שתי נקודות בלבד על רומא ומילאן שדובקות אחריה. סמפדוריה, שניצחה משחק אחד בלבד מבין חמשת משחקיה האחרונים ממוקמת בחלק התחתון של אמצע הטבלה הרותחת, 5 נקודות בלבד מהקו האדום כך ששתי הקבוצות משוועות לנקודות, כל אחת מסיבותיה שלה. שני המאמנים, אלגרי וג'מפאולו פתחו את המשחק במערך 4-3-3 וללא ספק שניהם באו לנצח את המפגש הזה.

מחצית ראשונה:
דקה 1'- קארמין ראסו מוציא את המשחק לדרך!
דקה 4'- שער! יובנטוס שפתחה את המשחק בצורה הכי טובה שיש באה על שכרה מראשו של מנדז'וקיץ' שקיבל כדור גובה נפלא מקוודראדו. 1-0 מוקדם לביאנקונרי
דקה 9'- שער! יובנטוס מהממת את סמפדוריה עוד לפני שהגענו למספר דקות דו ספרתי. סמפדוריה ניסתה ללחוץ אך זוהי יובנטוס ששוב עולה על לוח התוצאות, ושוב בנגיחה כאשר קייליני הבלם הוא זה שמוצא הפעם את שערו של פוגיוני ועולה ראשון לקרן של פיאניץ'. 2-0 יובנטוס.
דקה 12'- קרן של פיאניץ' מוצאת את בונוצ'י שנוגח רע. סמפדוריה בהלם.
דקה 24'- בארטו בועט את הבעיטה הראשונה של סמפדוריה לשער שלא הופכת לאיום של ממש על נטו. הגנת יובנטוס בראשות קייליני יציבה וחזקה.
דקה 28'- דאבל- פס מרשים של היגוואין וקוודראדו נגמר בהחמצה רעה של היגוואין מ8 מטרים בלבד. זה היה צריך להיכנס.
דקה 37'- אלברז מוסר כדור אורך טוב לשיק שבועט בעיטה חדה אך חלשה מדי. נטו קולט בקלות.
דקה 39'- פטריס אברה נפצע בידו ונאלץ לרדת מכר הדשא. אלכס סנדרו נכנס במקומו.
דקה 41'- היגוואין מנצל שאננות של ההגנה לאחר נגיחה של קוודראדו שבכלל ניסה להרחיק, היגוואין עובר את השוער אך בועט מוקדם מדי מעל השער. לא חד היום הארגנטיני.
45 דקות+ 3 תוספת זמן נגמרות. יובנטוס יורדת למחצית עם יתרון מבטיח של 2-0.

מחצית שנייה:
דקה 57'- שער! דווקא כאשר יובנטוס גיששה למצוא את השלישי, סמפדוריה היא זאת שמוצאת את הראשון. פטריק שיק מנצל בישול גדול של פראט ומצמק ל2-1.
דקה 61'- סמפדוריה בטוחה שהיא יכולה לעשות את זה! חילוף התקפי כפול של ג'מפאולו- מוריאל וקוואליארלה במקום שיק כובש השער ובודימיר.
דקה 65'- שער! פיאניץ' מכבה את סמפדוריה ומנצל מקרוב ערבוביה ברחבה. יובה חוזרת מהר מאד ליתרון של שני שערים.
דקה 72'- אלגרי רוצה לשמור על מרקיסיו שרק חזר להריח את הדשא. למינה מחליף את האיטלקי. הופעה פושרת לאיטלקי.
דקה 76'- פיאניץ' מוסר מסירה ארוכה מאד להיגוואין ושם אותו מול השוער. הארגנטיני משיג רק קרן עם ביצוע חלש.
דקה 82'- איש המשחק מיראלם פיאניץ' יוצא, אסמואה נכנס. הקהל המקומי נותן הרבה כבוד לבוסני ביציאתו.
דקה 87'- קוודראדו לוקח את הבעיטה החופשית מ18 מטרים ומוצא את הראש של קייליני, הבלם האיטלקי עם צמד מפתיע. השחקנים של סמפדוריה מחכים לדגל של הקוון, אך הדגל נשאר למטה. 4-1 ליובנטוס שמבטיחה ניצחון.
שריקת הסיום. 4-1 מהדהד ליובנטוס! הגברת הזקנה מחכה בקוצר רוח לנאפולי.

איש המשחק- מיראלם פיאניץ'. הבוסני היה אחראי לשני השערים החשובים במשחק שהכפילו את היתרון. עבד קשה מאד וחיפה על המשחק הפושר של חדירה ומרקיסיו.
צל"ש- גיאורגיו קייליני הבלם עם ההופעה הטובה ביותר שלו העונה, מעבר לצמד השערים שכבש, הוא הנהיג את ההגנה בתבונה לאחר שחילץ 11 כדורים והיה לגורם המרכזי לאנמיות של סמפדוריה בהתקפה. חואן קוודראדו שהתעלל ברג'יני, בישל שני שערים, נכנס 8 פעמים לרחבה ויצר 11 מצבים.
טר"ש- מרקו ג'מפאולו, שלושה שערי חובה מנגיחה ושני שערים בתשע הדקות הראשונות מעידים על הכנה הגנתית כושלת למשחק. אין הרבה מה להוסיף. מבין השחקנים זה גונסאלו היגוואין שסיפק הופעה רעה מאד. נכון, גם למלך השערים מותר מדי פעם להחטיא אך החלוץ החטיא במהלך המשחק ארבעה מצבים וודאיים, שפת הגוף שלו העידה על ייאוש והוא התקשה לעמוד בקצב המהיר של קוודראדו ומנדז'וקיץ'.

הרכבים-

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יובנטוס: נטו; אלבס, בונוצ'י, קייליני, אברה (39' סנדרו); פיאניץ' (82' אסמואה), חדירה, מרקיסיו (72' למינה); היגוואין, מנדז'וקיץ' וקוודראדו.
סמפדוריה: פוגיוני; שיק (61' מוריאל) , רג'יני, סאלה, סילבסטרה; סקריניאר, בארטו (74' דז'וריצ'יץ'), צ'גאריני; בודימיר (61' קוואליארלה), פראט ואלברז.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort