מפגשי פסגה בתחילת השבוע

ברצלונה-ולנסיה (שבת 17:15):
ולנסיה המתאוששת פוגשת את בארסה הזורחת למפגש שלא יהיה פשוט לשני הצדדים.
ולנסיה מגיעה אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, ועם מאמנה החדש צז'רה פראנדלי שמונה בסוף ספטמבר, והיא תופסת את ברצלונה פגיעה אך עדיין מאוד מסוכנת. ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה שנפצעו ביום רביעי האחרון יחסרו לברצלונה ויותירו חור עמוק שלא בטוח שאומטיטי ודין יצליחו לסתום. אם פראנדלי יצליח לשמור על איזון נכון בין הגנה לבין ההתקפה שצריכה להיות בכוננות שיא ובריכוז גבוה, הוא יוכל לגבור על הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב באירופה (5 ניצחונות ותיקו בשישה משחקים).
רוצה להצעיד את ולנסיה לעוד ניצחון-פראנדלי (alcherton)
רוצה להצעיד את ולנסיה לעוד ניצחון-פראנדלי (alcherton)
הקטאלונים חוזרים לליגה לאחר ההתפוצצות 4-0 על מנצ'סטר סיטי והשלושער המדהים של מסי, והם יגיעו למשחק באופוריה. אך אל להם לחשוב שהסיפור גמור מראש. בואו לא נשכח, בשנה שעברה העטלפים ניצחו בקאמפ נואו. כמו כן, ידוע לכל שההתקפה של ברצלונה היא החלק החזק שלה ושההגנה שלה לא אחת מגמגמת, ועכשיו שהיא תחסר את אלבה ופיקה קשה לראות את טר שטגן שומר על רשת נקייה. אם ההתקפה תמשיך בכושר המדהים שבו היא נמצאת המשחק אמור להיות של ברצלונה, אך אם היא לא תתפקד כמו שתפקדה ברביעי האחרון בארסה עלולה לאבד נקודות יקרות להמשך.
יעדרו-פיקה ואלבה (marca)
יעדרו-פיקה ואלבה (marca)
הימור שלי: 3-1 לבארסה. למרות החיסורים בהגנה, המכונה של לואיס אנריקה תמשיך לעבוד בשיא המרץ.
באיירן מינכן-בורוסיה מנשנגלדבאך (שבת 19:30):
הבווארים התאוששו מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם ניצחון 4-1 על איינדהובן, ויפגשו בשבת את גלדבאך, שהשיגה ניצחון על סלטיק בחוץ ונקודות ראשונות בצ'מפיונס.
באיירן, שמוליכה בטבלת הליגה נלחצה לאחר הפסד לאתלטיקו בליגת האלופות, ושתי תוצאות תיקו עם קלן ופרנפורקט, שחררה לא מעט אוויר עם החגיגה על איינדהובן. השחקנים דיברו רבות בשבחו של המאמן אנצ'לוטי על כך שהוא נותן להם חופש פעולה כמעט מוחלט, דבר שעשה גם בריאל ועבד לו לא רע (לפחות בעונתו הראשונה).
איבוד נקודות נוסף לא יעמוד על הפרק ובאיירן תבוא במטרה אחת: להשיג שלוש נקודוות. ארתורו וידאל ופרנק ריברי, שנעדרו מהמשחק האחרון בגלל פציעות, לא ישחקו גם הפעם. שוער המשנה טום שטארקה מורחק ולא יהיה בסגל.
גם אצל מנשנגלדבאך יעדרו לא מעט שחקנים: רפאל, פביאן ג'ונסון, תורגאן הזארד, מאמאדו דוקורה ומרווין שולץ יעדרו בוודאות, ויוסיפ דרמיץ' ואנדראס כריסטנסן נמצאים בספק למשחק.
גם ללא כל הפציעות, במנשנגלדבאך יודעים שיהיה קשה להוציא נקודות מהאלופה, אך ישאבו ביטחון מכך שקבוצות לא יותר טובות מהן (קלן, פרנקפורט) כבר עשו זאת.
נותן חופש לשחקנים שלו-אנצ'לוטי (sky sports)
נותן חופש לשחקנים שלו-אנצ'לוטי (sky sports)
הימור שלי: 3-1 לבאיירן. הרוח הגבית מהניצחון באלופות תדחוף את הבווארים לעוד אחד, הפעם על חשבון גלדבאך.
מילאן-יובנטוס (שבת 21:45):
מילאן מארחת את יובה במשחק צמרת, שעשוי להשפיע על המשך העונה של שתי הקבוצות.
יובנטוס שאמנם הפסידה משחק אחד בכל המסגרות נראית לא טוב, בטח שלא דומה לאיך ששיחקה בעונה שעברה. בליגת האלופות היא טרם הפסידה, אך המשחק האחרון שלה היה רע והיא נזקקה להצלות של בופון פעם אחר פעם. אולי בעקבות השער של חואן קוודראדו, שהיה בורג חשוב בעונה שעברה הוא ייספר יותר ויקבל קרדיט גדול יותר בהרכב.
גם הרוסנורי פתחו טוב את העונה, והם נמצאים במקום השלישי עם שש עשרה נקודות, חמש פחות מאשר ליובה. קרלוס באקה, הקולומביאני הנהדר שהיה מלך השערים של הקבוצה בעונה הקודמת, פתח גם את העונה הזאת מצויין והוא סופר כבר שישה כדורים ברשת של היריבות. הוא ינסה להמשיך את המומנטום שלו ושל קבוצתו, להפתיע את יובה ולהתקרב אליה בפסגה.
ביובה קייליני הפצוע ימשיך לצפות בחבריו מהיציע, מה שכמובן משפיע על תפקוד ההגנה של האלופה בחמש השנים האחרונות. גם אסמואה, רוגאני ומנדז'וקיץ' ייעדרו עקב פציעה. אצל מילאן מונטוליבו שקרע את הרצועה יישאר בחוץ, יחד עם פרננדז, ברטולצ'י ואנטונלי.
כבש כבר שישה שערים העונה-באקה (101 great goals)
כבש כבר שישה שערים העונה-באקה (101 great goals)
הימור שלי: 2-2. הלחץ ביובה עושה את שלו ומילאן תדע לנצל זאת, אך לא עד תום.
 
סלטה ויגו-דפורטיבו לה קורוניה (ראשון 13:00): 
בצהרי יום ראשון ישוחק הדרבי של גליסיה, שמפגיש בין סלטה ויגו ללה קורוניה.
ויגו, שגברה על ברצלונה 4-3, חטפה חתיכת כאפה מוויאריאל והובסה 5-0 במדריגל. לאחר מכן, ביום חמישי האחרון, היא סיימה ב-2-2 עם אייאקס ונראה שהיא הולכת לעבור עונה לא יציבה ומלאת תהפוכות. מלך השערים שלה בעונה שעברה יאגו אספאס כבש עד כה שני שערים בלבד, ונראה שאין מי שיוביל אותה השנה. גם דפורטיבו לא יציבה והיא ניצבת ה-15. בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות התוצאות שקולות: ויגו ניצחה ארבע פעמים, לה קורוניה ניצחה גם היא ארבע פעמים ושתי הקבוצות סיימו פעמים בשיוויון.
הימור שלי: 2-0 לסלטה. למרות הנדנדה, סלטה קבוצה יותר איכותית מדפורטיבו וזה יורגש במשחק מול הקהל הביתי.
פיינורד-אייאקס (ראשון 15:30): 
משחק העונה בהולנד, פיינורד המושלמת נגד "היהודים".
פיינורד היא קבוצה איכותית, אך אף אוהד שלה לא היה יכול לדמיין תסריט שהיא לא תפסיד ולו נקודה אחת לאחר תשעה מחזורים בליגה, תוביל את הבית בליגה האירופית ותנצח את מנצ'סטר יונייטד. "המועדון של העם" מוליך בגאון את הליגה, והמשחק יום ראשון יהיה סופר חשוב עבורו. ניצחון יסמל שליטה בליגה והצהרת כוונות רצינית להמשך העונה, תיקו או הפסד – קצת פחות. המשחק הזה יספק גם קרב ראש בראש בין שניים ממלכי השערים של הליגה עד כה: דייבי קלאסן של אייאקס וניקולאי יורגנסן של פיינורד. עבור החניכים של פיטר בוס, המשחק הזה יהיה משחק מפתח, כאשר ניצחון יקרב אותם לפסגה וכל תוצאה אחרת ירחיקם דיו מפיינורד, שתוכל לברוח להם בהמשך הליגה. אין ספק שזה יהיה משחק שיהיה חשוב מאוד להמשך כל הליגה.
מלך השערים של פיינורד ושל הליגה-יורגנסון (nos)
מלך השערים של פיינורד ושל הליגה-יורגנסון (nos)
הימור שלי: 2-1 לפיינורד. המשחק יהיה צמוד, אך המומנטם המדהים של פיינורד ימשיך.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort