רונאלדו: "אני רוצה להמשיך ולעשות היסטוריה בריאל מדריד"

אחרי שזכה בדאבל היסטורי- ליגת אלופות ויורו, רונאלדו מועמד מוביל לזכות בכדור הזהב הרביעי שלו אבל הוא לא עוצר: עכשיו יש לו את השאיפה לזכות באליפות העולם לקבוצות, בליגה ולעשות היסטוריה עם שני זכיות רצופות בליגת האלופות. אתמול הוא זכה בתואר שחקן העונה בליגת האלופות.
כריסטיאנו רואנלדו הולך על הכל!

marca2
שחקן העונה בליגת האלופות (marca)

אנשים בחרו בך (שחקן העונה בליגת האלופות) בגלל הטורניר המדהים בליגת האלופות בעונה שעברה: 16 שערים ותואר, בנוסף לכך כבשת את הפנדל המכריע. יש אפשרות שמישהו יתעלה על המספרים האלה?
"ברור שלהשיג את המספר הזה היה מאוד קשה, זה הרבה שערים. למרות שכמו שאני אומר תמיד בכדורגל הכל אפשרי. אבל ברור שזה מספר גבוה".

התואר הזה חשוב עבורך כי ההצבעות הם של אוהדים?
"כמובן, משמח אותי שזה בא מאוהדי הכדורגל. הם רואים את הכדורגל בצורה שונה, מלהיבה".

מה חשבת בזמן שצעדת לעבר נקודת הפנדל בגמר נגד אתלטיקו מדריד?
"להיות כנה, הייתי מאוד בטוח. ידעתי שזה הפנדל המכריע ושאני צריך להבקיע. הייתה לי את האמונה שזה יכנס, חשבתי רק על זה".

dailymail
אחרי הפנדל המכריע (dailymail)

יש לך כבר שלושה גביעי ליגת אלופות, חמישה טורנירים שאתה עם הכי הרבה שערים. אתה הכובש הכי גדול בכל הזמנים בליגת האלופות. אפשר לשמור על האמביציה אחרי שאתה כבר משיג הכל?
"כן, האמביציה שלי היא תמיד להתעלות על עצמי. כל פעם זה יותר קשה בגלל שכמות השערים היא יותר גבוהה אבל אני עובד ורוצה להשתפר תמיד, כל שנה, יש לי עוד דברים להשתפר בהם. אני מרגיש מלא מוטיבציה ואני נהנה מאוד ממה שאני עושה".

יש לך כבר 95 שערים במשחקים אירופאים ועכשיו מחכים לך צמד משחקים נגד הקבוצה הכי חלשה בבית, לגיה. אתה רואה את עצמך כובש את השער ה-100 במהלך המשחקים הללו?
"המשחקים הבאים שיהיו בליגת האלופות לא יהיו קלים בגלל שהם נגד לגיה. במוקדם או במאוחר אשיג את 100 השערים. במשחק הבא, בעוד שני משחקים.. הם בסוף יגיעו, אני לא אובססיבי לגבי זה. הכי חשוב, שריאל מדריד תנצח".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אתה מרגיש אווירה שונה בברנבאו במשחקי ליגת האלופות?
"ליגת האלופות זה משהו מיוחד, זאת תחרות שונה. יש משהו שונה בשביל השחקנים, בשביל האוהדים… אני לא יודע אם זה בגלל המנגינה אבל מרגישים משהו אחר במגרש. אני אוהב את זה".

עונה חדשה בליגת האלופות וכבר יש לך שני שערים. המטרה שלך לעבור את השיא של 17 השערים?
"הלוואי שאצליח, זה יהיה סימן טוב. אבל אני לא אובססיבי לשבור את השיא שלי. אני יודע שזה קשה מאוד".

אנחנו עדיין רק בשלב הבתים אבל את מי אתה רואה כיריבים ראויים לתואר?
"כמעט תמיד אלה אותם הקבוצות. אני לא אגיד לך רק אחת, אני יכול למנות שבעה או שמונה קבוצות שהן מאוד טובות. בתחרויות האלה כמעט בלתי אפשרי שהזוכה תהיה הפתעה. ברבע הגמר ובחצי הגמר תמיד משחקות אותן הקבוצות, הכי חזקות. בגלל זה תהיה שנה קשה ואחר כך תנצח הטובה ביותר".

מאז ששונה פורמט טורניר ליגת האלופות בשנת 1993 אף קבוצה לא שחזרה את התואר. ריאל מדריד תהיה הראשונה לעשות זאת?
"הלוואי שכן. דיברנו על זה בחדר ההלבשה, אנחנו רוצים להיות הראשונים שזוכים בליגת האלופות פעמיים ברצף. אנחנו יודעים שזאת תחרות מאוד קשה ובגלל זה אף אחד לא עשה את זה עדיין".

בימים האחרונים כבשת חמישה שערים בארבעה ימים. מה הסוד שלך לכבוש מעל 50 שערים בכל אחת מששת העונות האחרונות שלך?
"לעבוד ולהאמין בעצמי. להמשיך לרצות ולהשתפר תמיד, הייתה לי פציעה קשה ועצרתי חודשיים. עכשיו חזרתי, בהתחלה היה לי פחות ביטחון אבל לאט לאט אני מרגיש יותר טוב. אני חוזר להיות מה שהייתי, השערים נותנים לי ביטחון. שיחקתי שמונה משחקים ויש לי כבר שמונה שערים, אני מאוד שמח ואני רוצה להמשיך כך. העונה מאוד ארוכה ואני בטוח שתהיה לי שוב עונה נפלאה".

למרות שחקני הסגל הגדולים שהיו לריאל מדריד, אתה זכית בליגה רק פעם אחת בעונת 11/12 עם מוריניו. יש במועדון רצון מיוחד לזכות שוב בליגה העונה?
"כן, אנחנו רוצים לזכות בליגה. זה הטורניר שהכי טבעי שנרצה לזכות בו, זה תואר מאוד חשוב והלוואי ונזכה בו השנה. ריאל מדריד לא יכולה להיות כל כך הרבה שנים בלי לזכות בליגה אנחנו נלהבים ובטוחים שנזכה שוב".

dailymail1
המטרה לעונה הקרובה (dailymail)

התחלתם טוב את העונה ותוצאות התיקו לאחרונה הציפו ספקות. למה אתה חושב שהקבוצה לא הצליחה לנצח את המשחקים האחרונים?
"הכדורגל הוא כזה. אתלטיקו גם התחילה רע, ברצלונה הפסידה בבית. זאת רק תחילת העונה, כל הקבוצות נאבקות, זה הגיוני. העונה עוד ארוכה וצריך להיות רגועים, לעבוד טוב, להמשיך באותו הקו, להשתפר והדברים ילכו טוב".

אתם עם אותו מספר נקודות כמו אתלטיקו מדריד ושתי נקודות יותר מברצלונה. את מי אתה רואה כיריבה עיקרית?
"שתיהן חזקות, כמו בשנתיים האחרונות. מי שתהיה עם פחות מעידות בשלבים הסופיים תזכה בליגה. בעונה הקודמת היינו קרובים לעשות מהפך בשלבים האחרונים של העונה אחרי שהיינו בפיגור של 10 או 11 נקודות. אתלטיקו וברצלונה מאוד חזקות אבל גם מדריד תיתן את המלחמה שלה נגד שתי הקבוצות הגדולות האלה".

יש למדריד סגל איכותי ועמוק מספיק בשביל להתמודד עם כל כך הרבה פציעות?
"אני חושב שכן. ברור ששחקני המפתח תמיד חסרים, אי אפשר לשקר. אבל יש למדריד סגל רחב עם שחקנים טובים שיכולים להחליף את מודריץ, ראמוס, קאסמירו… הם יכולים לעשות את העבודה שלהם. זה יהיה קשה אבל הקבוצה חזקה עם שחקנים איכותיים".

עד מתי ישחק כריסטיאנו רונאלדו?
"אני לא יודע. בכדורגל אי אפשר לדעת, כל עוד הגוף והראש שלי מגיבים אני אמשיך לשחק. אני לא יודע מה יהיה מחר, עכשיו אני מרגיש טוב, צעיר ועם כוח להמשיך ולשחק. זה תלוי בהרבה גורמים, ברמה בפיזית והמנטאלית אבל אני רואה את עצמי משחק עוד הרבה שנים".

בעונה הקודמת זידאן שינה את הקצב של הקבוצה והשיג את ליגת האלופות. מה הוא עשה שונה?
"זידאן הביא הרבה דברים טובים. הוא היה שחקן, הוא הכיר טוב את ריאל מדריד ואת השחקנים שנשארו מתקופת אנצ'לוטי. להיות שחקן לשעבר זה יתרון והוא הביא לנו המון. זיזו מאוד רגוע, מאוד מקצועי, אוהב לעבוד. וגם מקשיב… זה יתרון".

הכל מצביע על כך שהשנה אתה תזכה בכדור הזהב הרביעי שלך. יש לך איזה יעד של כדורי זהב?
"עדיין מוקדם. ברור שאשמח לזכות אבל זה לא תלוי בי. בכל מקרה אני נהנה מהרגע ואני שמח מהפרס שזכיתי בו (שחקן השנה בליגת האלופות) ואני שוב מודה לכולם. ברור שישמח אותי לזכות בכדור הזהב אחרי העונה שעשיתי אבל יש עוד הרבה משחקים לשחק והרבה שערים לכבוש, אני רגוע בכל מה שקשור לנושא הזה".

Madrid 2015-01-15MADRID, SPAIN - JANUARY 15: Cristiano Ronaldo of Real Madrid holds his FIFA Ballon d'Or ahead of Spanish Copa del Rey (King's Cup) soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at Estadio Santiago Bernabeu on January 15, 2015 in Madrid, Spain. (Senhan Bolelli - Anadolu Agency)Photo: Senhan Bolelli / AA / TT / kod 10611***USA, U.K., CANADA AND FRANCE OUT******BETALBILD***Scanpix/LaPresseOnly Italy
בדרך לכדור הזהב הרביעי? (sportfair)

אתה סוגר שנה עם ליגת אלופות ויורו. איך אפשר לשפר שנה כזאת מבחינה קולקטיבית?
"ככל הנראה זאת הייתה השנה הכי טובה שלי מבחינה אינדיבידואלית וקולקטיבית. החלום שלי היה לזכות במשהו עם פורטוגל ובנוסף לזה לזכות לפני כן בליגת האלופות עם ריאל מדריד… זה היה חלום לזכות בשני התארים האלו באותה השנה. גם להיות עם הכי הרבה שערים בליגת האלופות, השחקן הכי טוב של אופ"א… כן, זאת הייתה שנה מעולה".

לזכות באליפות העולם לקבוצות בדצמבר יסגור לך בצורה מושלמת את 2016?
"זה משהו שאנחנו מאוד רוצים, זה טורניר מיוחד שכבר זכיתי בו עם ריאל מדריד לפני שנתיים ולפני כן עם מנצ'סטר. זה טורניר יפה ולזכות בזה יסיים לי את השנה בצורה מושלמת".

עם ה- BBC בהתקפה זכית פעמיים בליגת האלופות בשלוש עונות. איפה הגבולות של ההתקפה המדהימה הזאת?
"ריאל מדריד זה לא רק ה-BBC. מוראטה מאוד חשוב, אנסנסיו מוסיף לנו. לכולם יש רצון לשחק, כל עוד ה-BBC בסדר, אנחנו משחקים. אבל גם מוראטה ומריאנו הם שחקנים גדולים. כולנו טובים בשביל לעזור לריאל מדריד להשיג את המטרות, זה לא רק שלושתנו".

neogol1
תודות להם, הסגל תומך ברונאלדו. (neogol)

אתה מחשיב את עצמך לשחקן הטוב בעולם?
"אני תמיד אומר אותו הדבר, אני מחשיב את עצמי להכי טוב כי אני עובד בשביל להיות כזה".

חידוש החוזה שלך עד 2021 נראה קרוב, תיארת לעצמך ב2009 כשהגעת לכאן שתשחק מעל לעשור בלבן?
"לא ציפיתי להיות כל כך הרבה זמן במדריד. כבר אמרתי שאני רוצה לפרוש כאן, זה המועדון שבו נמצא הלב שלי. הוא נותן לי תארים קולקטיביים, אינדיבידואלים… הדבר שאני הכי רוצה זה לחדש את החוזה עם ריאל מדריד ולהישאר כאן הרבה שנים".

 

השגת בשמונה העונות שלך בריאל מדריד את המטרות שהצבת לעצמך ביום שהגעת לכאן?
"לא ציפיתי להשיג את המספרים שהשגתי כאן. זה המועדון הכי גדול שיש ולא חשבתי שאשבור את השיא של די סטפאנו, ראול… זה היה מדהים ובלתי יאמן. הרצון שלי הוא להמשיך ולעשות היסטוריה במועדון הכי גדול בעולם, ריאל מדריד"

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort