פותחים שבוע עם מוקדמות המונדיאל

אלבניה-ספרד (ראשון 21:45): לאחר המשחק נגד איטליה שהסתיים ב1:1 מגיעה נבחרת ספרד לאלבניה, למשחק שעל הנייר קל עבורה אך עלול להיות מוקש עבור החבורה של לופטגי. למזלו של המאמן החדש של הספרדים החוד- עמדה שלא תפקדה כראוי בשנים האחרונות מגיע חם ובמומנטום טוב. דייגו קוסטה הוא מי שאמור לפתוח בהרכב כחלוץ 9, והוא מגיע למשחק לאחר פתיחת עונה מצויינת מבחינתו עם שישה כיבושים וראש טבלת מלך השערים באנגליה. גם חוסה קאייחון מגיע בכושר נהדר ולופטגי צריך לחשוב על להכלילו באחד עשר הפותחים.
מלך השערים באנגליה-דייגו קוסטה (mirror)
מלך השערים באנגליה-דייגו קוסטה (mirror)
אלבניה שניצחה את משחק המוקדמות הראשון נגד מקדוניה, תקווה להפתיע את הספרדים ולנצח את המשחק אך אין ספק שהיא תסתפק גם בנקודה. במוקדמות היורו שהתרחש הקיץ המזל האיר פנים לאלבנים והם זכו לבית קליל עם נבחרות: דנמרק, סרביה, ארמניה ופורטוגל. אלבניה סיימה שנייה אחרי פורטוגל ועלתה ישירות ליורו שם ההגרלה לא הייתה נוחה כמו במוקדמות. אלבניה הוגרלה לבית עם צרפת ושוויץ החזקות וגם עם רומניה שאותה היא ניצחה. אלבניה סיימה במקום השלישי ולא עלתה לשלב הבא בגלל הפרש השערים השלילי שלה. לאלבנים יש שחקנים מוכשרים שיכולים לעזור לה במהלך הקמפיין (ואולי גם במשחק הנוכחי) כדוגמת: אלסייד היסאי מגנה הצעיר של נאפולי וטאולנט ג'אקה אחיו של גרניט שחקן ארסנל ונבחרת שוויץ.
אם כל הנבחרת שלהם תהייה ממושמעת טקטית ותילחם כמו שלחמה ביורו, אולי עוד נראה אותם מפתיעים את הלה רוחה.
איסלנד-טורקיה (ראשון 21:45): הפתעת היורו פוגשת את הטורקים. נבחרת טורקיה היא נבחרת איכותית מאוד שמשלבת שחקנים צעירים עם שחקנים ותיקים בעלי ניסיון במשחקים כאלו, והם ינסו להוביל אותה לניצחון על האיסלנדים. לשתי הנבחרות יריבות נוספות לא פשוטו בביתן בדמות: קרואטיה האיכותית ואוקראינה המתחדשת. איסלנד הפתעת היורו תנסה להמשיך את התנופה שלה מהיורו ולהגיע גם אל המונדיאל. בתום המחזור הראשון לכל קבוצות הבית הנוכחי הייתה נקודה, אפילו לקוסובו שזה היה משחקה הרשמי הראשון אי פעם לאחר הצטרפותה לפיפ"א. הטורקים יהיו זקוקים לשלוש נקודות על מנת באמת להתחרות על המקום הראשון בבית.
צרפת-הולנד (שני 21:45): משחק מאוד מעניין יפגיש בין הולנד המאכזבת לצרפת המאוכזבת. הולנד שנפלה בגדול ולא הצליחה לעלות ליורו, פתחה את קמפיין המוקדמות הנוכחי עם תיקו נגד שוודיה הבינונית נטולת זלאטן. כישלון נוסף לא יתקבל ואם דני בלינד לא ישיג תוצאות טובות בקרוב הכיסא שלו עלול להתחיל לרעוד. ווסלי סניידר שחקן גלאטסראיי נמצא בספק למשחק ואם לא יהיה כשיר זאת עלולה להיות מכה לא פשוטה לאורנג', לשמחתם דייבי קלאסן מגיע בכושר פנטסטי עם תשעה שערים ושלושה בישולים מתחילת העונה.
במחנה הצרפתי גם לא שקט במיוחד, אחרי ההפסד המאכזב לפורטוגל בגמר היורו הם הגיעו למוקדמות המונדיאל עייפים וחסרי מוטיבציה, וזה עלה להם בשיווין עם בלארוס. נתון שעלול להדאיג הצרפתים הוא שבעשרת המשחקים האחרונים בין שתי הנבחרות הם הצליחו לנצח רק פעמים, לעומת זאת להולנדים יש שישה ניצחונות. רפאל וראן ככל הנראה יעדר מן המשחק מאחר ונפצע בירכו.
בספק למשחק-סניידר (google)
בספק למשחק-סניידר (google)
קולומביה-אורוגוואי (שלישי 22:30) :משחק מאוד מסקרן בבית הדרום אמריקאי יפגיש בין הראשונה בבית-אורוגוואי (לפחות עד סיום הכתבה) לבין חניכיו של חוסה פקרמן הממוקמים במקום הרביעי. קולומביה שגברה במשחקה האחרון על פאראגוואי תגיע עם קרלוס באקה של מילאן, שכבש כבש שישה שערים העונה, והוא זה שאמור להטריד את ההגנה היציב של התכולים. חאמס רודריגס שזומן למרות פציעה קלה, לא צפוי לשחק (לפחות לא לפתוח) לאחר שקבוצתו ריאל מדריד הביעה התנגדות לכך. לאורוגוואים ניצחון יהיה חשוב מאוד וירחיק מהם קצת את ברזיל שמתקרבת אליהם בצעדי ענק. אדינסון קבאני ולואיס סוארז מגיעים בכושר מטורף, ויעשו הרבה צרות להגנה הקולומביאנית.
צפוי להיעדר-חאמס (goggle)
צפוי להיעדר-חאמס (goggle)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort