הכל נשאר במשפחה?

ההיסטוריה מלאה במקרים דומים של 'אחים של…' שלא הוכיחו את עצמם וחיו בצל האח המצליח. כשהחלו לשחק כדורגל רבות שאלו 'האם הם ישחקו כמו אחיהם?' התשובה איכזבה. בעונה האחרונה חתם גסטון דל קסטיז'ו, האח של קון אגוארו, בקאדיס מהליגה השנייה. ישרוד בצילו של אחיו?

לפניכם הדגמאות הטובות ביותר לאחים
קון אגוארון וגסטון דל קסטיז'ו.
גסטון דל קסטיז'ו ינסה להוכיח בקאדיס את הכישרון שלו. אחיו הגדול קון אגוארו כבר עשה את זה בספרד והפך לאחד הכישרונות הכי גדולים שיצאו מארגנטינה ודרכו בליגה הספרדית. שניהם גדלו באינדפדיאנטה ועכשיו גסטון ינסה לעזור לקאדיס לחזור לליגה הראשונה.

infobea

קון אגוארו וגסטון (INFOBEA)

לואיס ופאולו סוארז.
במשפחת סוארז יש ארבעה שחקני כדורגל מקצועיים, המפורסם שבהם מספר 9 של ברצלונה, לואיס סוארז. האח פאולו סוארז כבר בן 36 ושיחק את רוב הקריירה שלו באורוגוואי ואל סלוודור. במדינה שלו הוא הגיע להצלחה רבה אבל באל סלוודור נבחר לשחקן השנה, התאזרח ושיחק עם הנבחרת. בעונה הקרובה הוא ישחק בסונסונאטה, קבוצה באל סלוודור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

lavanguardia

לואיס ופאולו סוארז (LAVANGUARDIA)

מאריו ואנוק באלוטלי.
למאריו באלוטלי השחקן הכי בעייתי בכדורגל יש עוד אח כדורגלן. אנוק באלוטלי קטן מאחיו בשלוש שנים ואי אפשר להגיד שהיה לו את אותו המזל. בזמן שאח הגדול שיחק בקבוצות גדולות כמו אינטר, מנצ'סטר סיטי, מילאן וליברפול האח הקטן משחק בסיטה די פוליגנו, קבוצה בסריה D. כמו מאריו גם אנוק משחק כחלוץ מרכזי.

benditofutbol

מריו ואנוק באלוטלי (BENDITOFUTBOL)

רונאלדיניו ורוברטו דה אסיס מוריירה.
רונאלדיניו נחשב כקוסם בהיסטוריה של הכדורגל העולמי לעומת זאת אחיו רוברטו לא הגיע לרבע מאחיו.  הקריירה של רוברטו נמשכה 14 שנים שבהם הוא שיחק בשבע מדינות שונות. לבסוף, מאחר ולא הצליח בכדורגל הפך להיות הסוכן של אחיו. בין הקבוצות ששיחק היו ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, סיון השווצרית ואוקספורד יונייטד באנגליה.

alchetron

רונאלדיניו ורוברטו (ALCHETRON)

סנטיאגו, דויד ואסטבן סולרי.
במשפחת סולרי הכדורגל הפך לעסק משפחתי. חוץ מהגדול שבאחים סנטיאגו ששיחק בריאל מדריד, אחיו הצעירים דויד ואסטבן בחרו גם הם להתעסק בכדורגל מקצועי. האחים לא זכו להצלחה שבה זכה אחיהם סנטיאגו. אסטבן שיחק בתשע ליגות שונות עד שהגיע לאוקאס בסריה A של אקוואדור. דויד האח הצעיר חתם בסנטרל קורדובה בליגה השנייה בארגנטינה אחרי ששיחק ארבע עונות בליגה הישראלית.

marca

סנטיאגו, דויד ואסטבן סולרי (MARCA)

קאקה ודיגאו.
קאקה אחד השחקנים הטובים ביותר בעשור הקודם, כדור הזהב 06-07 ואחיו הצעיר דיגאו לא הגיעו לאותם ההישגים. הוא שיחק בקבוצת הנוער של מילאן ב-2004, לאחר מכן עבר לשחק ברימיני בליגה השנייה באיטליה. ביוני 2011 נשאר בלי קבוצה ועבר לשחק בניו יורק רד בול, שנה לאחר מכן הודיע על פרישה.

peru

קאקה ודיגאו (PERU)

דייגו ארמנדו, הוגו וראול מראדונה.
דייגו, אחד השחקנים הטובים ביותר בכל הזמנים השאיר חותם בכדורגל העולמי. שני האחים שלו ראול והוגו גם כן היו שחקני כדורגל אבל תמיד נשארו בצילו של האח. הוגו האח הקטן עבר עם דייגו לנאפולי ב1987 אבל לא הצליח להשתלב ושיחק את רוב הקריירה שלו ביפן. ראול, האח השני גם כן התחיל את הקריירה בבוקה ג'וניור כמו דייגו ולאחר מכן שיחק ביפן וקנדה.

twitter

דייגו, הוגו וראול מראדונה (TWITTER)

קרלוס ואלן וולדרמה.
גם לאגדת הכדורגל של קולומביה יש אח כדורגלן: אלן. היה שחקן הרכב במיליונריוס קבוצה קולומביאנית שהייתה סגנית אלופה ב-1994 אבל גם הוא לא הצליח ללכת בעקבות אחיו ולהתפרסם.

marca1

קרלוס ואלן וולדרמה (MARCA)

כמובן שיש עוד דוגמאות, האחים פוגבה, האחים אובמיאנג, אפילו כאן בארץ יש את ״שבט בוזגלו״ ואריק ותום בנאדו, אבל ללא ספק הדוגמאות שהוצגו מעלה הן הבולטות ביותר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort