עוד עונה הולכת לפח באוקטובר – או רק משבר זמני, ריאל מדריד עד כה העונה, ומכאן לאן ?

ריאל מדריד נמצאת במשבר, משבר גדול וזה דבר שלא קשה להבחין בו. ואם בהנהלת המועדון והצוות המקצועי שלו המשבר הזה נראה מפתיע וזמני בלבד, הרי שבקרב האוהדים המשבר לא מפתיע וגם לא נראה שיחלוף בקרוב.

 הכתובת הייתה על הקיר, כי כל ההתנהלות של המועדון במהלך הקיץ האחרון בעיקר בנוגע לרכש, הייתה מבישה, שלא לאמר שכונתית. ריאל אמנם לא הייתה זקוקה ליותר מדי "שיפוצים" בסגל, כי ברוב העמדות יש לריאל שחקנים מחליפים מצויינים, אך בעמדה אחת אין לריאל שום חלופה אמיתית: עמדת הקשר האחורי, אותה מאייש קאסמירו, ואם בעבר כתבתי עד כמה חשוב התפקיד הזה במערך של כל קבוצה, אז היום אנחנו מקבלים את ההוכחה לכך, ובתור אוהד ריאל מדריד, בצורה הכואבת ביותר שיש, כי כמות השערים שריאל ספגה בהעדרו של הברזילאי הנפלא, גבוהה בהרבה מזאת שספגה בנוכחותו, בנוסף לכך כל שטף וסגנון המשחק של הקבוצה נפגע, שכן מי שממלא את החלל הוא טוני קרוס הגרמני. אין ספק שקרוס הוא שחקן מצויין, אבל הוא לחלוטין לא קשר אחורי, וכשקאסמירו שיחק קרוס יכול היה לשחק בתפקיד שבו הוא מצטיין יותר מכל, ובו הוא גם מצליח בנבחרת גרמניה, הקשר שבונה את המשחק, מעין 50/50 יותר התקפי. ואם לא די בכך, הרי שגם שותפו לניהול המשחק בקישור של ריאל לוקה מודריץ' הקרואטי, נפצע אף הוא, והאחריות שנופלת על כתפיו של הגרמני גדולה שבעתיים, כי לו קאסמירו לא היה נפצע, היה קרוס נכנס עכשיו לנעליים של מודריץ' שהן הרבה יותר קטנות עבורו מאלה של הברזילאי, וסביר להניח שחסרונו של הקרואטי כמעט לא היה מורגש, אך פציעתו של קאסמירו מאלצת את קרוס, באין קשר אחורי אמיתי נוסף בסגל לסגור את החור שיצרה העדרותו של קאסמירו , במקום להחליף את מודריץ מבלי לפגוע באיזון בקבוצה, להחליף את הברזילאי, ככה שגם המשבצת של מודריץ' נשארת ללא חלופה הולמת. זאת הסיבה אם כן לחוסר האיזון הכל כך חמור שנוצר בחוליית הקישור של ריאל והסיבה העיקרית לאיבוד 6 נקודות ליגה יקרות בשלושת המחזורים האחרונים.

חיסרון ללא פיתרון-קאסמירו (sportyou)
חיסרון ללא פיתרון-קאסמירו (sportyou)

כפי שרשמתי בתחילת דברי, מבחינתנו האוהדים הכתובת הייתה רשומה על הקיר, אנחנו התרענו, ביקשנו, קשר אחורי מחליף זה מאסט!  אפילו אמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית המזוהות עם ריאל ידעו, וכתבו שזה הכרחי והיה למועדון קיץ שלם לבנות את הסגל ולהעמיד סגל ראוי, שיוכל סוף סוף להביא אליפות לצד הלבן של מדריד, אחרי 4 עונות רצופות ללא התואר הנכסף, אך מה עשו בהנהלה? בחרו להתעלם, לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח, ולעצום עיניים ולאטום אוזניים לרחשי הלב של התקשורת ולמה שכל אוהד ריאל מתחיל ראה  אפילו פה מישראל בלי טלסקופ חלל משוכלל. וכשזינדין זידאן נשאל על כך על ידי מראיין פיקח מאחד מעיתוני הספורט המזוהים עם הקבוצה, הוא ענה: "יש לנו את הסגל הכי טוב בעולם, לא נביא שחקנים רק בשביל לאמר שהבאנו", תשובה שחצנית משהו שלא הולמת את רוח המועדון ואופיו.

לא זיזו, צריך להביא קשר אחורי לא כדי להגיד הנה הבאנו, כי באמת צריך, ואם לא הבנת עד עכשיו את מה שאוהדי ריאל וחלק מהעיתונאים במדריד, הבינו מהתחלה, וצעקו את זה בכל מדיה אפשרית, אז אתה כנראה באמת עוד לא מוכן ולא ראוי להיות המאמן. אז אמנם אנחנו עכשיו רק בתחילת העונה וכפי שראינו גם בארסה איבדה נקודות, אבל בעוד אצלה זה איבוד נקודות רגעי, שנובע כתוצאה מבחירת הרכב לא נכונה ו/או שחצנות הם תמיד יכולים לתקן, בריאל הדבר בלתי אפשרי, אין עם מי לתקן, כי לקאסמירו אין מחליף, והעדרותו קצרה ככל שתהיה תשפיע על העונה כולה ולא רק על המחזורים הראשונים, אבל החמור מכל הוא שגם אם זידאן יבין שהוא טעה שלא הביא בקיץ מחליף לקאסמירו, הוא לא יוכל להביא מחליף גם בשלושת החלונות הקרובים, בגלל העונש שהוטל על המועדון שלא מאפשר לה לרכוש שחקנים עד קיץ 2018, ואת זה ידעו היטב במועדון, וידע מצויין גם זידאן, אך כאמור הוא והבוס שלו השרלטן עם המשקפיים בחרו להתעלם, ולכן הם ורק הם יהיו אחראים על אחד הכשלונות המהדהדים של ריאל מדריד בשנים האחרונות!

יהיו אחראים לכשלון מהדהד, פלורנטינו וזיזו (Goal.com)
יהיו אחראים לכשלון מהדהד, פלורנטינו וזיזו (Goal.com)

גם בעניין הצוות הרפואי זה לא סוד, ששחקני ריאל נפצעים בתדירות גבוהה בהרבה משחקני יתר קבוצות הצמרת בספרד, וכנראה שמשהו לא מתפקד כמו שצריך בצוות הרפואי, שעובד במועדון כבר כמה שנים, ואולי הגיע הזמן להחליף גם אותו, אך גם במקרה הזה "אין עם מי לדבר" במועדון המעוטר בעולם. ואם מצב העניינים הזה ימשיך, והמועדון הכל כך יקר הזה ימשיך להתנהל כמו שכונה, וימשיך לזלזל באוהדים, ובתקשורת  גורלו יהיה זהה לגורל של עוד שלוש מעצמות עבר: ליברפול, מילאן ואייאקס, שנהיו גם הן כלום ושום דבר בגלל אותן סיבות בדיוק: ניהול שערורייתי ושכונתי! זוהי המציאות העגומה חברי הקוראים, וצריך להודות בה, והלוואי שיוכיחו לי שטעיתי, אני אשמח לקנות כובע לאכול ולאמר טעיתי!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אחריות גדולה מאד (טוני קרוס) (foxsport)
אחריות גדולה מאד- טוני קרוס
(foxsport)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. ממש לא ,מי שחסר זה לוקה מודריץ טוני קרוס לא יכול לעשות את מה שמודריץ יכול לעשות לטוני אין זריזות ודריבלים טובים מודריץ פותח הגנות קרוס לא אבל ברור שקרוס עוזר בניהול המשחק קאסמירו השני הכי חשוב מבחינת קשרים, לפי דעתי זה שזידאן הוריד את מודריץ מההרכב כל כך הרבה פעמים ונותן לקרוס לנהל זה כבר מעיד על משהו זידאן עוד צעיר והוא הבעיה הכי גדולה של ריאל

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort