סיכום מחזור 7 בליגה הספרדית

 

ריאל סוסידאד – ריאל בטיס 0:1

המחזור ה 7 נפתח ביום שישי במשחק באנואטה בו אירחה ריאל סוסידאד את ריאל בטיס.

הבסקים היו טובים יותר לאורך רוב שלבי המשחק, וניצחו לבסוף 1-0 משער של קרלוס ולה בדקה ה -63 לאחר מסירת מצויינת של מיקל אויירזאבל אל תוך הרחבה.

 שחקני סוסידאד חוגגים עם קרלוס ולה (אתר הליגה הספרדית)
שחקני סוסידאד חוגגים עם קרלוס ולה (אתר הליגה הספרדית)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גרנאדה- לגאנס 1:0

 

שלושה ימים אחרי שפוטר מאמנה פאקו חמס, עלתה גרנאדה למשחק הבית שלה מול העולה החדשה לגאנס כשמאמן גרנאדה ב' לואיס פלאנאגמה מדריך אותה על הקווים, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותה בתחתית בצורה מסוכנת. אוהדי גרנאדה דווקא תמכו בקבוצתם במפגן עידוד מרשים לאורך כל המשחק אבל זה לא עזר לקבוצתם והיו אלה  האורחים שכבשו את השער היחיד במשחק מרגליו של אלכסנדר זימנובסקי הארגנטינאי ממוצא פולני של לגאנס שכבש בדקה ה-77 לאחר שקיבל כדור עומק נפלא ובעט למעל ידיו המושטות של אוצ'ואה שוערה המקסיקני של גרנאדה,  והעניק ללגאנס ניצחון שלישי העונה, וסיבך את גרנאדה עמוק מאד בקרבות התחתית.

מפגן תמיכה שלא עזר -אוהדי גרנאדה (אתר הליגה הספרדית)
מפגן תמיכה שלא עזר -אוהדי גרנאדה (אתר הליגה הספרדית)

 

סביליה – דפורטיבו אלאבס 1:2  

 

משחק דרמטי נערך ב"רמון סאנצ'ז פיחואן של סביליה שם ארחה בעלת הבית את דפןרטיבו אלאבס, העולה החדשה המפתיעה. עד הדקה ה -74  לא הובקעו שערים ואז הגיע וויסאם בן יידר הצרפתי ממוצא טוניסאי של סביליה וכבש מקרוב לאחר מסירת עקב מצויינת של גאנסו הברזילאי, שהגיע לסביליה העונה מסאו פאולו. כעבור 10 דקות הצליחו האלאבסים  להשוות מנגיחה מצויינת של לה גווארדיה, לאחר הגבהת קרן של אלכסנדר פאנטיץ'.

בדקה ה-90 שוב בן יידר, מנצל פריצה מצויינת של ויטולו משמאל, שמוסר לו רוחב והצרפתי טוניסאי דוחק שוב מקרוב פנימה כדי לקבוע עוד ניצחון לקבוצה של חורחה סאמפאולי, שנצמדת לריאל מדריד בראש הטבלה.

בו יידר מודה לאוהדים (האתר הרשמי של סביליה )
בן יידר מודה לאוהדים  (האתר הרשמי של סביליה )

 

אוסאסונה – לאס פאלמאס 2:2

 

באל סדאר בפמפלונה נפרדו המארחת אוסאסונה ולאס פאלמאס בתיקו 2-2 . המקומיים עלו ליתרון ראשון כבר אחרי  6 דקות, כשרוברטו טורס כבש מהנקודה הלבנה, לאחר נגיעת יד ברחבה של קווין פרינס בואטנג .

עם השריקה למחצית ניצל סרחיו לאון טעות קשה של דויד גארסיה הבלם של לאס פאלמס, שנגח בטעות לאחור ואפשר ללאון להשתלט על הכדור להטעות את גארסיה שרדף אחריו, ולהכניע את ליזויאן שוער לאס פאלמס, בכדור שטוח בין רגליו.

לאס פאלמאס שבשבוע שעבר סחטה נקודה מריאל מדריד, לא נכנעה גם הפעם ובדקה ה 57 הצליחה לצמק מנגיחה מצויינת של ויסנטה גומז. ושוב כמו במשחקה הקודם שוב הצליחה לאס פאלמאס להשוות בדקות האחרונות, כשהפעם עושה זאת הבלם גארסיה, שאשם בשער השני שספגה קבוצתו, גארסיה מצליח לכבוש כדור שחזר אליו מקורת השער של אוסאסונה. בעקבות התיקו חולפת אוסאסונה ע"פ גרנאדה בטבלה אך נשארת מתחת לקו האדום.

הכדור בדרך לרשת של אוסאסונה (אתר הליגה הספרדית)
הכדור בדרך לרשת של אוסאסונה (אתר הליגה הספרדית)

 

דפורטיבו לה קורוניה – ספורטינג חיחון 1:2

 

בריאזור של לה קורוניה גברה המארחת 2-1 על ספורטינג חיחון. בורגס כבש ראשון למארחים בדקה ה- 35 כשבעט לרשת כדור שחזר אליו מהגנת חיחון אחרי ניסיון נגיחה שלו בעצמו.

בדקה ה- 66 השווה סרחיו אלוורז שהתמקם בכדור קרן סמוך לפינה הקרובה של השער הגליצייאני, ונגח לאחור את כדור הקרן, היישר לרשת של ג'רמן לוקס.

 

בתוך תוספת הזמן, כבש ריאן באבל את שער הניצחון לטובת לה קורוניה בבעיטה שטוחה וחזקה מ 25 מטר.

שער ניצחון בתוספת הזמן - ריאן באבל (אתר הליגה הספרדית)
שער ניצחון בתוספת הזמן – ריאן באבל  (אתר הליגה הספרדית)

ולנסיה – אתלטיקו מדריד 2:0

ולנסיה שהיה נראה כי מתאוששת מפתיחת העונה הנוראית שלה, נתקלה הפעם ביריבה איכותית ביותר בדמותה של אתלטיקו מדריד. בדקה ה- 44 הוכשל גריזמן ברחבה ע"י נאני  ובעט בעצמו את הפנדל אך דייגו אלבס הדף נהדר, והפך לשוער הראשון אי פעם בספרד שעוצר יותר פנדלים ממה שהוא סופג. עד הדקה ה- 64 עוד  הצליחו המקומיים להחזיק מעמד והיוו יריב שקול לקולצ'נרוס, אך אז הגיע אנטואן גריזמן שקיבל כדור ברחבה מגמיירו ולא התקשה להפציף מקרוב את ה-ראשון של אתלטיקו.  שש דקות מאוחר יותר שוב פנדל לאורחים, ושוב על עבירה על גריזמן, אלא שהפעם היה זה גאבי שבעט את הפנדל ו..אלבס שוב הדף !!! אני לא בטוח מי זוכר מתי בפעם האחרונה הדף שוער שני פנדלים באותו משחק, אבל זה לא עזר לולנסיה שכן ממש בתוספת הזמן שלח חוואנפראן כדור ארוך מהרחבה שלו, לגמיירו שעמד מעט אחרי קו מרכז המגרש החלוץ המרכזי הצרפתי שעט לעבר השער חדר לרחבה של ולנסיה הטעה את הבלם ובעט מקרוב פנימה 2-0 נהדר לאתלטיקו, שניצלה מעידה נוספת של יריבתה מהצד השני של העיר מדריד כדי לחלוף על פניה בטבלה.

גמיירו עושה 2-0 (אתר הליגה הספרדית)
גמיירו עושה 2-0 (אתר הליגה הספרדית)

 

ריאל מדריד – אייבר 1:1

 

ריאל מדריד לא מצליחה להתאושש מהמשבר הפוקד אותה, ומאבדת עוד שתי נקודות יקרות, שעשויות להיות קריטיות. הבלאנקוס שקיוו לשבור את רצף תוצאות התיקו משלושת המשחקים האחרונים, לא יכלו בביתן לקבוצה הבאסקית העקשנית.

האורחים עלו ליתרון כבר אחרי 6 דקות כשפדרו לאון, הגביהה מימין ופראן ריקו התרומם מעל וראן ופפה ונגח כדור חזק שנאבאס רק ליטף, בדרכו לרשת 1-0 מפתיע .

בעבור 11 דקות התליחה ריאל להשוות, כשרונאלדו מגביהה משמאל כדור מדוייק ישר לראשו של גארת בייל שנוגח מקרוב פנימה 1-1 .

עד לסיום הייתה זו ריאל ששלטה במשחק ללא עוררין, אך לא הצליחה להכניע רייסגו.

ריאל שוב מאבדת נקדות ומסיימת במשחק רביעי ברציפות (כולל ליגת האלופות) בתוצאת תיקו. חסרונם של קאסמירו* ולוקה מודריץ'** הורגש היטב, כשקרוס שתופקד במקום קאסמירו התקשה לבדו מול מרכז השדה המעובה של הקבוצה הבאסקית הסימפטית.

 

בריאל יצטרכו לנצל את פגרת הנבחרות, שאולי באה להם בזמן, כדי לעשות היטב חושבים על איך מוציאים את הקבוצה מהמשבר, ויצטרכו גם לעשות חשבון נפש נוקב, לגבי התנהלות הקבוצה בקיץ בנוגע לרכש- זינדין זידאן יצטרך למצוא פתרונות, אך לא נראה שיש יותר מדי כאלה.

*  קאסמירו צפוי להעדר בין 4 ל 6 שבועות.

  • מודריץ' שספג חבטה במשחק מול דורטמונד בליגת האלופות צפוי להיעדר    לפחות כחודש, ואם יצטרך לעבור ניתוח, תקופת היעדרותו תוארך בהתאם.
יש להם סיבה מוצדקת לשמוח- שחקני אייבר (אתר הליגה הספרדית)
יש להם סיבה מוצדקת לשמוח- שחקני אייבר (אתר הליגה הספרדית)

אספניול – ויאריאל 0:0  

 

במשחק חלש ומשעמם שנערך בקורנליה אל פראט שבברצלונה – מגרשה של אספניול, נפרדו הקבוצה האורחת וויאריאל האורחת בתיקו 0-0

דייגו לופז שולט בגבהים - אפס אפס מאכזב (אתר הליגה הספרדית
דייגו לופז שולט בגבהים – אפס אפס מאכזב (אתר הליגה הספרדית)

 

 

מלאגה – אתלטיק בילבאו 1:2

 

בלה רוסאלדה של מלאגה  גברה בעלת הבית 2-1 על אתלטיק בילבאו.

דווקא האורחים עלו ליתרון מוקדם, כשדה מרקוס בדקה ה-3 מצא את אדוריץ בכדור ארוך , והחלוץ הבסקי לא התקשה להקדים את הבלם שלו בחצי צעד ולהשכין את הכדור ברשת . בדקה ה- 36 אירוע שנוי במחלוקת  כששחקן של מלאגה פוגע בלי כדור בבליזיאגה הבסקי, שתוך כדי נפילה פוגע גם הוא באנדלוסי, אך דווקא הוא רואה כרטיס אדום ישיר ויורד לחדר ההלבשה.

מלאגה מצליחה לבצע מהפך בתוך דקה : בדקה ה- 82 שולח סנדרו רמירז כדור לרשת של איראיזוס, וכעבור דקה –  מיד לאחר שבילבאו חידשה את המשחק מעיגול האמצע, מצליח דודה שבישל את שער השיוויון לרמירז להבקיע בעצמו, לאחר כדור רוחב טוב של חואנקר.

בדקה ה- 90 מורחק גם בקארי קונה המקומי בכרטיס צהוב שני.

מלאגה- קבוצתו של חואנדה ראמוס משיגה ניצחון שני העונה ומתרחקת מעט מהתחתית.

ראול גארסיה מבילבאו נול צ'ורי קסטרו ממלאגה (אתר הליגה הספרדית)
ראול גארסיה מבילבאו נול צ'ורי קסטרו ממלאגה (אתר הליגה הספרדית)

 

סלטה ויגו – ברצלונה 3:4

 

המשחק המרכזי  של המחזור נערך בבילאידוס בו ארחה סלטה ויגו את ברצלונה, שידעה שניצחון ואפילו תיקו יעמיד אותה לפני ריאל בטבלה.

למקומיים לעומת זאת היו תוכניות אחרות, הם פתחו את המשחק מצויין, ובדקה ה- 24 כבר באו על שכרם: סרחיו בוסקטס מברצלונה איבד כדור במרכז המגרש, ויאאגו אספס ניצל את המתנה כדי לשלוח כדור עומק מצויין לפיונה סיסטו, שלא התקשה להכניע מקרוב את טר שטנגן החלש.

בדקה ה – 31 טעות נוספת של סרחיו בוסקטס שנוגח אחורה כדור שהורחק מהגנת סלטה ויגו, על הכדור משתלט איאגו אספס הנפלא, שמתקדם, ושולח כדור חזק ושטוח לפינה השמאלית של טר שטנגן 2-0 לויגו. חשבתם שזהו ? שבארסה תחזור, האמת גם אני חשבתי… אז חשבתי. כי כעבור דקתיים דחק ג'רמי מתייה מבארסה כדור לשערו הוא וקבע תוצאת מחצית מדהימה של 3-0 לסלטה ויגו – תוצאה שאף אחד לא חזה אותה.

במחצית השניה השתפרה בארסה מעט, בעיקר תודות לכניסתו למשחק של אנדרס אינייסטה במקומו של ראפיניה, אינייסטה בעצמו בישל לבארסה את השער הראשון כשהגביהה משמאל קרן קצרה ישר לראשו של ג'רארד פיקה שניצל יציאה גרועה של סרחיו אלוורז כדי לנגוח מעליו לרשת 3-1.

שש דקות בלבד חלפו ובארסה זכתה בפנדל לאחר שהוגו מאיו הכשיל את ניימאר ברחבה, ניימאר בעצמו ביצע את הפנדל מדוייק והחזיר את בארסה למשחק.

בדקה ה- 77 מבצע טר שטנגן טעות קשה, כשהוא מנסה למסור כדור שהגיע אליו משחקן הגנה קטלוני, ולא שם לב לפאבלו הרננדז שמתקרב, הכדור פוגע ספק בראשו ספק בפניו של הרננדז ומתגלגל לרשת. אחד השערים הביזאריים שהובקעו בספרד לאחרונה :4-2 למארחת.

שלוש דקות לפני תום הזמן החוקי, כשבארסה תוקפת את השער של סלטה בחמת זעם מצליח דניס סוארז לפרוץ לרחבה מימין להגיע כמעט עד קו הרוחב ולהרים כדור מצויין, שמוצא את ראשו של פיקה שנוגח משני מטר פנימה וקובע 4-3. עד לסיום ניסתה בארסה בכל כוחה להוציא לפחות נקודה מהמשחק, אך ללא הצלחה, סלטה ויגו מנצחת עונה  שניה ברציפות את  ברצלונה בביתה תוך כיבוש של 4 שערים לרשתה.

 

אנריקה אובד עצות, בריסו חוגג (אתר הליגה הספרדית)
אנריקה אובד עצות, בריסו חוגג (אתר הליגה הספרדית)

 

טבלת הליגה

מיקום קבוצה מש' נצ' תיקו הפ' שע' זכות שע' חובה הפרש נק'
1 אתלטיקו מדריד 7 4 3 0 14 2 12 15
2 ריאל מדריד 7 4 3 0 16 7 9 15
3 סביליה 7 4 2 1 13 10 3 14
4 ברצלונה 7 4 1 2 22 10 12 13
5 ויאריאל 7 3 4 0 9 4 5 13
6 אתלטיק בילבאו 7 4 0 3 10 8 2 12
7 לאס פאלמאס 7 3 2 2 16 13 3 11
8 אייבר 7 3 2 2 9 7 2 11
9 ריאל סוסידאד 7 3 1 3 9 9 0 10
10 סלטה ויגו 7 3 1 3 9 11 2- 10
11 לגאנס 7 3 1 3 7 10 3- 10
12 אלאבס 7 2 3 2 8 7 1 9
13 לה קורוניה 7 2 2 3 5 6 1- 8
14 מלאגה 7 2 2 3 7 9 2- 8
15 ריאל בטיס 7 2 2 3 8 12 4- 8
16 ספורטינג חיחון 7 2 1 4 6 16 10- 7
17 אספניול 7 1 3 3 9 14 5- 6
ולנסיה 7 2 0 5 9 14 5- 6
19 אוסאסונה 7 0 3 4 7 15 8- 3
20 גרנאדה 7 0 2 5 7 16 9- 2

שער השבוע : פאבלו הרננדז – סלטה ויגו :https://www.youtube.com/watch?v=_iSCKOjfaQM

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort