סיכום המחזור השישי

לאחר סיום המחזור השישי, יש קבוצות שיכולות לצאת אל הפגרה עם חיוך מאוזן לאוזן ויש קבוצות שאם לא יחזרו לעבוד עם אנרגיות מחודשות, הסוף כבר ידוע מראש לגביהן. לא נרשמו הפתעות במחזור האחרון, אבל מקרה מביש תפס את הכותרות ובענק. לאחר שברביעי לפנות בוקר הודיעו על פטירתו של נשיא המדינה ה-9, שמעון פרס, המדינה לא ידעה מרגוע. גדולי המנהיגים בעולם נפרדו לשלום מהנשיא, חלקם אף עצרו את לוח הזמנים העמוס שלהם והגיעו לישראל על מנת לחלוק לו כבוד אחרון. כל משחקי הליגה נפתחו בדקת דומיה לזכרו של פרס, שכזכור האמין שספורט, וכדורגל בפרט, יכול לקרב בין אנשים. בעילוט מסתבר, אוהדי הקבוצה המארחת לא אהבו את העניין ובמקום לכבד את המעמד, בחרו לשרוק ולצעוק צעקות בוז. שופט המשחק כתב בדו"ח: "קריאות בוז מחפירות ומבזות מצד אוהדי אחי נצרת. אוהדי נצרת עילית כיבדו את דקת הדומייה."

 

הפועל פ"ת – הפועל עכו 3:1

לאחר חמישה מחזורים בהם פ"ת לא רשמה ניצחון, שברה את רצף התיקו עם הפסד בייתי, הייתה חייבת להשיג 3 נק' אך לסרט הרע הזה, אסף נמני לא ציפה. בדקה ה19' היו דווקא פ"ת הראשונים למצוא את השער, גל צרויה, שעד כה מסתמן כרכש הכי טוב של הכחולים העונה, העלה את הביתיים ליתרון. 6 דק' בלבד לאחר מכן הגיע שער השיוויון ע"י עידו אקסברד, אקס הפועל פ"ת. עוד 3 דק' נוספות עוברות להן, ומיכאלוביץ' הסרבי, שבישל במהלך הקודם את השער, אחראי למהפך מדהים. אל חדרי ההלבשה ירדו הקבוצות בתוצאת 2:1 לזכות הפועל עכו, אך בחזרה מהפסקת המחצית הגיעה אל המגרש קבוצה אחת בלבד. בדקה ה60' היה זה אדריאן רוצ'ט שכבש את השער השלישי. עכו, שהודחו השבוע מגביע הטוטו כנראה השכילו להבין שלפחות בליגה הם צריכים להראות עליונות. רשמו בסיום המשחק ניצחון שלישי רצוף, כנראה שבינתיים, שלומי דורה מצא את הדרך להוכיח את מה שאמרו עד כה ללא הפסקה, הפועל עכו פייבוריטית לעלייה. מנגד, המלאבסים בתחתית הטבלה, עדיין לא מצליחים להביא אל המושבה 3 נק'.

שחקני הפועל עכו חוגגים ניצחון שלישי ברציפות
שחקני הפועל עכו חוגגים ניצחון שלישי ברציפות (הפייסבוק של קווין ריינשטיין)

בית"ר ת"א/רמלה – מכבי הרצליה 1:2

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי הקבוצות נפגשו למשחק מעניין, שתיהן פתחו טוב את העונה והגיעו אל המשחק עם אותו מאזן של ניצחונות, תיקו והפסדים. מלבד יתרון הבייתיות, המשחק היה נראה פתוח לחלוטין. בדקה ה12' היה זה אנתוני לוקסה שהכניע את שוער הרצליה והעלה את המארחים ליתרון. בדקה ה36', דור ג'אן, שלא מרבה לקבל דקות משחק, כבש והעלה את בית"ר ת"א/רמלה ליתרון 2:0. 5 דק' בלבד עברו ונשרק פנדל לטובת מכבי הרצליה, ג'ורדן פושה לא פספס את ההזדמנות וצימק את התוצאה. בתום המחצית, נראה היה שהכל פתוח – עבור מכבי הרצליה הייתה מחצית שלמה להשוות את התוצאה אך כנראה שלאחר התבוסה בגביע הטוטו, הפגרה עבורם כרגע היא הדבר הכי נכון.

הפועל ניר רמה"ש – עירוני נשר 1:1

העולה החדשה אל הלאומית, הגיעה למשחק החוץ לאחר תיקו בשני משחקים בהם השיגה נק' אחת בלבד בכל משחק, לא הצליחה לשבור את רצף התיקו שלה גם הפעם ומחזור שלישי ברציפות רושמת תיקו. את המשחק פתחו האורחים בצורה טובה כשכבר בדקה ה4', דניס צ'ין מצא את השער והעלה את האורחים ליתרון 1:0. לאחר 6 דק' בלבד, אור אוסטווינד, הרכש החדש של מנחם קורצקי, ניגש לבעוט פנדל שנשרק, צימק את הפער. אך מאותה דקה עשירית, שתי הקבוצות "נעלמו" מהמגרש וכך 80 דק' עברו להן, ללא יותר מדי עניין ועם נק' אחת עבור כל קבוצה.

הפועל ראשל"צ – מכבי שעריים 0:1

כנראה שליגה לאומית פשוט גדולה על העולה החדשה מכבי שעריים, שלאחר שישה מחזורים עדיין לא מצליחה לרשום אף ניצחון ומוצאת את עצמה בתחתית הטבלה, עם מספר נקודות שווה להפועל נצרת עילית. לירון הוכנבוים יש שלושה שבועות לחשוב איך הוא מוציא את הקבוצה מהמומנטום הרע אליו נכנסה, ואיך הוא מצליח להשיג ניצחון ראשון. מנגד, גיל לבנדה הצליח להחזיר את הקבוצה למוטב, וחזר עם ניצחון שני העונה. למרות שבדקה ה36', הפועל ראשל"צ אוהד קדוסי העלה את הקבוצה ליתרון 1:0, נרשם משחק איטי מאד, משעמם ונטול מצבים. אם הפועל ראשל"צ התקשו מול מכבי שעריים, כנראה שלקראת חידוש משחקי הליגה דרושה עבודה רבה.

מכבי נתניה – הפועל ירושלים 0:3

תוצאה לא מפתיעה נרשמה באצטדיון נתניה, אין ספק שדראפיץ' בנה קבוצה חזקה מאד. לאחר שפתחה את העונה במינוס תשע נקודות, הפער הזה כבר הצטמצם מזמן ולאחר שישה מחזורים בלבד הקבוצה עם חמש נקודות! מ18 נקודות אפשריות, צברה הקבוצה 14 נקודות. מכבי נתניה עד כה לא רשמה אף הפסד, ואין שום ספק שהדרך של הקבוצה אל ראש הטבלה סלולה. הפועל ירושלים מנגד, עדיין לא מצליחה לנצח במשחקי חוץ. כבר בדקה ה26' היה זה דיא סבע שהכניע את שוער הפועל ירושלים והעלה את הקבוצה ליתרון 1:0 וכשיש בהרכב את סבע וערן לוי, לדראפיץ' אין שום סיבה לחשוש. בדקה ה42' ערן לוי בבישול מדהים לדיא שהשלים צמד והכפיל את יתרון הקבוצה המארחת. על השער השלישי חתום אביב אברהם, מבישול, איך לא? של דיא סבע לאחר מתפרצת מדהימה של ערן לוי. אין ספק שמכבי נתניה היא אחת הקבוצות שיכולה להיכנס לתקופת הפגרה רגועה מתמיד, החיבור בין השחקנים לדראפיץ' הוא חיבור מדהים.

מכבי אחי נצרת – הפועל נצרת עילית 0:2

אם נתעלם לרגע קט מהפתיחה המבישה של המשחק, נגלה שהתוצאה בעילוט לא הייתה מפתיעה. שתי קבוצות שנפגשו לדרבי נצרתי, אחי נצרת רושמת ניצחון ראשון העונה לאחר שפתחה את העונה עם ארבעה תיקו והפסד, סוף סוף ניסן יחזקאל יכול להירגע קצת. אומנם עבודה רבה עוד דרושה אך לצאת אל הפגרה עם ניצחון ראשון ללא ספק מוריד קצת את הלחץ. מהצד השני של הדרבי, הפועל נצרת עילית, שמסתבכת עמוק בתחתית הטבלה ללא ניצחון אחד ועם הרבה בלאגן. לראייה, אחי נצרת לא התקשתה להגיע אל מצבים במשחק. במחצית הראשונה לא צפינו במשחק מרתק במיוחד, כדורגל איטי מאד וכמעט ללא מצבים. אך הדבר השתנה לאחר ששתי הקבוצות חזרו מהפסקת המחצית. כבר בדקה ה53' מתיאס מרטין פרץ את ההגנה של האורחים וכבש את השער הראשון במשחק. בדקה ה80', משה בן לולו ספג צהוב שני במשחק והותיר את נצרת עילית בעשרה שחקנים, שגם ככה מתקשה גם עם 11. בדקה ה92' מאיר כהן עצר פנדל שנבעט ע"י מתיאס מרטין. למרות שבתוספת הזמן המשחק כבר היה גמור, בדקה ה93' סלאח חוסיין חתם את המשחק עם שער נוסף לזכות אחי נצרת.

הפועל קטמון – הפועל ר"ג 1:0

עוד תוצאה לא מפתיעה במיוחד במסגרת המחזור השישי. הפועל ר"ג היחידה שהשתוותה אל מכבי נתניה במספר הניצחונות שלה, ולעומת מכבי נתניה שפתחו את העונה עם מינוס תשע נקודות, להפועל ר"ג זה נתן את המקום הראשון בטבלה. בדקה ה57' היה זה איתמר כהן שמצא את הרשת. איתמר כהן, שרק השבוע הגיע אל הפועל ר"ג מהפועל ירושלים, שותף סה"כ בשני משחקים, גביע הטוטו שנערך יום שלישי ואתמול בליגה, בשני משחקים כבר כבש שני שערים – אם איתמר כהן ימשיך כך, נגלה כוכב חדש בליגה הלאומית. בדקה ב82' האדומים נותרו עם עשרה שחקנים לאחר שלעבר אור ועקנין נשלף צהוב שני ואחריו אדום, אך גם לאחר שנותרו בחיסרון מספרי שמרו על התוצאה.

הפועל עפולה – בני לוד 2:2

בני לוד, שפתחה את העונה בצורה לא טובה, מרחק של נקודה אחת בלבד מהקו האדום. לאחר שישה מחזורים בהם רשמה ניצחון אחד בלבד במשחק בייתי נגד עירוני נשר, סלימאן אזברגה לא מצליח לייצב כראוי את הקבוצה. כבר בדקה ה29' המארחת עלתה ליתרון 1:0 מפעולה אישית של אזוצ'קו אוגו. 6 דק' בלבד לקח לאורחים להשוות חזרה, היה זה ואיל מריסאת שאחראי לכך. דקה אחת בלבד לפני השריקה לסיום המחצית, יובל שוואט שלא מפסיק להפתיע, החזיר את היתרון אל הצפונים. אך החבורה של אייל לחמן כאילו לא חזרה מהפסקת המחצית. בדקה ה65' היה זה עידן שריקי שהשווה את התוצאה, שנשמרה כך עד לסיום המשחק.

 

המחזור השביעי יצא לדרך ב21.10, לא מעט זמן עבור חלק מהמאמנים לעצור ולחשוב איך מצילים את הקבוצה מפתיחה כל כך לא טובה, ומנגד לא מעט מאמנים שיכולים לצאת אל הפגרה עם חיוך ורוגע, ולהנות בחג מהתוצאות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort