סיקור Clash of Champions 25.09.16

19:26:26ניו דיי ממשיכים במסע שלהם, הקרוזוויד מראים שהם שווים הרבה יותר ממה שציפינו, סיום מאכזב לסדרה בין סאזרו לשיימס, אלוף ארה"ב חדש ויותר מידי שמירות של אליפות. Clash of Champions שבו כל חגורה עומדת על הכף הביאה לנו רק אלוף אחד חדש. קרבות גדולים אבל סיום מאכזב טיפה.

אלופי הזוגות של ראו- ניו דיי מנצחים את גאלוס ואנדרסון
המסע הארוך אפילו ארוך מידי של ניו דיי כאלופי הזוגות ממשיך. הקרב התחיל וגאלוס ואנדרסון נראו מעולה אלא שאז ביג נכנס והמומנטום השתנה. אנדרסון ניסה להפריע אך ביג איי הוציא אותו וקופי קפץ עליו, בזמן שהשופט עסוק בקופי ואנדרסון זבייר וודס דופק את החצוצרה בראשו של גאלוס ואז קופי וביג איי מבצעים את הניו דיי עליו, מנצחים ונשארים אלופי הזוגות

אלוף הקרוזוויד- טיי גיי פרקינס מנצח את בראין קנדריק
הקרווזוויד ממשיכים לספק את הסחורה באחד הקרבות היותר טובים שהם נתנו, אתלטיות ברמה מדהימה, מהלכים מדהימים ואלוף אחד. הקרב התחיל ופרקינס ניסה שוב ללחוץ את ידו של קנדריק שסירב, פרקינס החל מצוין ושלט בקרב אלא שאז קנדריק הצליח לשנות מומנטום והיה נראה שהוא הולך לנצח לאחר שכבר נעל את החניקה המפורסת שלו אלא שפרקינס הצליח לברוח, החזיר את המומנטום עליו ולבסוף ביצע את הניי בר והכניע את קנדריק. בסיום הקרב קנדריק לחץ את ידו של פרקינס וחיבק אותו אלא שאז תקף אותו ויצא מהזירה שהוא משאיר את האלוף שוכב בזירה.

פרקינס שומר על אליפות הקרוזוויד (האתר הרשמי של WWE)
פרקינס שומר על אליפות הקרוזוויד (האתר הרשמי של WWE)

קרב 7 בין סאזרו לשיימס הסתיים בתיקו
כמה אכזבה באמת שקשה לתאר. הקרב היה מהיותר מדהימים שהציגו השניים, תחילה זה היה צפוי שיימס הולך על הגב של סאזרו והאחרון ממשיך לתת אפרקטים אלא שאחרי כמה דקות הקרב התעלה לרמה אדירה, סאזרו החל את השינוי וביצע מספר מהלכים מדהימים כולל 619 (המכה של ריי מסטיריו), שיימס החזיר מהלכים מדהימים משלו, שני המתאבקים היו קרובים לנצח כאשר כל אחד מהם ביצע את הפיינשר שלו אך השני הצליח לברוח. לבסוף יצאו השניים מהזירו ועפו מאחורי הברקייד שם הגיעו הרופאים והכריזו על תיקו. סאזרו לא קיבל זאת ועלה לזירה וקרא לשיימס אלא שהשופטים והרופאים לא נתנו לשיימס לעבור ודחפו אותו מאחורי הקלעים. אחרי קרב מדהים התוצאה היא תיקו פשוט אכזבה.

תיקו מאכזב לסדרה הארוכה (האתר הרשמי של WWE)
תיקו מאכזב לסדרה הארוכה (האתר הרשמי של WWE)

כריס ג'ריקו מנצח את סמי זיין
ג'ריקו מוכיח שוב שזה לא הגיל זה התרגיל. השניים הציגו קרב מעולה כשסמי זיין היה הראשון ליצור מומנטום והיה נראה שג'ריקו קצת איבד את זה אלא שאז ג'ריקו חזר משום מקום הפך את הקרב וביצע וולס אוף ג'ריקו, זיין הצליח לברוח אך כשבא לבצע את הלובה קיק ג'ריקו ברח וקפץ עליו מהטפ רופ, זיין יצא מהספירה וניסה לחזור אבל כשהוא בא להרים את ג'ריקו, האחרון הפתיע אותו עם קלוד ברייקר וניצח את הקרב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
זה לא הגיל זה התרגיל. ג'ריקו בקרב נהדר (האתר הרשמי של WWE)
זה לא הגיל זה התרגיל. ג'ריקו בקרב נהדר (האתר הרשמי של WWE)

מייק פולי וסטפני מקמהן ניגשים מאחורי הקלעים לקווין אוונס כדי לאחל לו בהצלחה, אוונס פונה אליהם ושואל אם הם גאים והם עונים שכן, הוא ממשיך ואומר להם שהיום הוא יוכיח להם למה טריפל אייץ בחר בו ולא בסת' רולינס, הוא יוכיח לעולם שהוא המיין אבנט, הוא יוכיח לעולם שהוא הגבר ושרולינס הוא הטעות, הטעות של פולי וסטפני.

אלופת הנשים של ראו- שארלוט מנצחת את ביילי וסאשה בנקס
קרב משולש מלא בהפתעות הציגו שלושת הנשים. בהתחלה ביילי ובנקס טיפלו בשארלוט אלא שאז הבינו שזה כל אחת לעצמה והחלו לריב אחת עם השנייה. לכל אחת מהבנות היה את המומנטום שלה וכל אחת יכלה לנצח אבל לא לכל אחת יש את דיינה. דיינה החלה להתערב כשהיא מעיפה את ביילי לברייקד וזה המשיך כאשר בנקס ביצעה את הבנקס סטייטמנט על שארלוט שהיית קרובה להיכנע אלא שדיינה משכה אותה והצילה אותה, לבסוף שארלוט העיפה את ביילי על בנקס שעפה מהזירה ונתנה לביילי עוד סופר קיק ששמר לה על האליפות.

לא היית מצליחה בלי דיינה (האתר הרשמי של WWE)
לא הייתה מצליחה בלי דיינה (האתר הרשמי של WWE)

אלוף ארה"ב החדש- רומן ריינס מנצח את רוסב
רומן ריינס זוכה באליפות שכל כך מגיעה לו אחרי כל כך הרבה מכשולים בדרך. הקרב התחיל בשליטה של ריינס אלא שרוסב התעשט מהר לקח את המומנטום והתחיל לזרוק את ריינס ממקום למקום. ריינס חזר כמו שרק הוא יודע ונתן לרוסב סופרמן פאנץ על שבזמן שהוא בא לבצע ספייר לנה הפריעה ורוסב שכבר התעורר שלחה בעיטה לפנים של ריינס, ריינס ברח מהספירה ומאקליד שרוסב ניסה לבצע ונתן לרוסב ספייר משום מקום, לנה משכה את השופט מחוץ לזירה ועצרה את הספירה אך השופט הרחיק אותה. שני הטיטאנים המשיכו להילחם אחד בשני ורוסב שוב קיבל מומנטום, הוא נתן עוד בעיטה לפנים של ריינס ואחרי שהאחרון ברח מהספירה הוא ביצע ישר את האקלייד, ריינס לא נכנע הצליח לברוח ושוב ביצע ספייר משום מקום אלא שהפעם לא היה מי שפריע לו ויש לנו אלוף ארה"ב חדש.

הקרב הטוב ביותר של הלילה ואלוף חדש (האתר הרשמי של WWE)
הקרב הטוב ביותר של הלילה ואלוף חדש (האתר הרשמי של WWE)

מאחורי הקלעים נגשים פולי וסטפני הפעם לסת' רולינס ומאחלים לו בהצלחה. רולינס עוצר אותם אומר להם שהיום הוא יוכיח להם שהם בחרו בבחור הלא נכון, סטפני אומרת לו שוב שאין לה שום קשר למה שבעלה עשה, רולינס ממשיך לא להאמין לה ואומר לה שהם התחרטו על הבחירה שלהם ושסטפני תצטרך למצוא לעצמה גולדן בוי חדש.

אלוף היוניברסל- קווין אוונס מנצח את סת' רולינס
המאין איוונט שהבטיח הרבה וקצת איכזב. שני הבנים האבודים של טריפל אייץ' נכנסו לזירה אחת כדי להוכיח מי האלוף האמיתי. זה התחיל בשליטה של אוונס , עבר לשליטה של רולינס וכך התהפך כל פעם. רגע השיא הראשון היה כשאוונס שם את רולינס על שולחן השדרנים אך כשקפץ עליו, רולינס ברח ואוונס התרסק על השולחן. רגע השיא השני הגיע כאשר ג'ריקו נכנס, רולינס כמעט איבד את המומנטום אך חזר לעצמו וביצע פדגריי על אוונס, אלא שבזמן הספירה ג'ריקו שם את רגל של אוונס על החבלים והקרב נמשך. רולינס המשיך להילחם אך כאשר ברח מהפאוור בום של אוונס הוא פגע בשופט, ביצע עוד פדגריי אבל לא היה מי שיספור, ג'ריקו עלה לזירה והחל להרביץ לרולינס, האחרון העיף לבסוף את ג'ריקו מהזירה וקפץ גם עליו וגם על אוונס קפיצת התאבדות. לבסוף רולינס העלה את אוונס לזירה וצעק שיביאו שופט אלא שבזמן שהוא לא הסתכל אוונס התאושש השופט הגיע אוונס ביצע את הפאוור בום וניצח את הקרב.

ג'ריקו התערב, השופט נפגע ואוונס שמר על החגורה (האתר הרשמי של WWE)
ג'ריקו התערב, השופט נפגע ואוונס שמר על החגורה (האתר הרשמי של WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort