מרגישים אירופה

ב"ש חזרה לקרקע לאחר החלום בסן סירו, מכבי חיפה שמרה על הבית והוכיחה שמוקדם מדי להספיד אותה. אחד המשחקים הטובים שראינו בזמן האחרון בליגה, קצב נפלא, לא מעט הזדמנויות וקמיל ואצק אחד מעל כולם.

 

אווירה נפלאה ביציעים קיבלה את פני השחקנים שעלו אל הדשא באיחור קל שנבע מפקקים באיזור האצטדיון. ברק בכר עלה ללא חלוץ טבעי וקיווה לנצל את המהירות של וואקמה, בוזגלו ומליקסון. המשחק נפתח שקול כששתי הקבוצות תקפו ללא הרף ודווקא לאחר דקות טובות של הירוקים הגיע שער היתרון של מאור בוזגלו שניצל הגנה חולמנית מצד דקל קינן, התגנב מאחור ושם את הכדור ברשת. 1-0 לב"ש.

מופע הירוקים בפתיחה. עידוד מדהים ללא הפסקה (צילום: שחר יגאל)
מופע הירוקים בפתיחה. עידוד מדהים ללא הפסקה (צילום: שחר יגאל)

תסריט סן סירו חוזר גם בסמי עופר? לא ולא.

מכבי חיפה פתחה את המשחק עם נטע לביא וקמיל ואצק במרכז המגרש, צמד שהעלה סימני שאלה רבים בתפקודו במשחקים עד כה, אך היום כל סימני השאלה נהפכו לסימני קריאה. אל מול הקישור הטוב בארץ שעד עכשיו הצליח לשתק כל קבוצה, הצ'כי והילד הצעיר מהנוער, שיתקו, הניעו, העלימו ושלטו בכמעט כל מהלך על המגרש.

שער מוקדם שלו לא הספיק. מאור בוזגלו (צילום: שחר יגאל)
שער מוקדם שלו לא הספיק. מאור בוזגלו (צילום: שחר יגאל)

ההגנות היום לא תיפקדו וההוכחה לכך הגיעה עם הכשלתו של קאגלמאכר ע"י תורג'מן ברחבה, שהובילה לשוויון ירוק מפנדל של ניקיטה רוקאביצה. עד למחצית הקצב הנהדר נמשך עם הזדמנויות נוספות לשני הצדדים אך שערים לא הגיעו. כאשר נשמעה השריקה, הקהל הירוק המשיך לעודד כשמנגד האדומים שהצפינו מב"ש ניסו לדחוף ולהשמיע את קולם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחווה של הקהל לאוהד שהלך לעולמו ממחלת הסרטן (צילום: שחר יגאל)
מחווה של הקהל לאוהד שהלך לעולמו ממחלת הסרטן (צילום: שחר יגאל)

לאחר ההפסקה כולם קיוו שהקצב והמצבים ימשיכו ואכן כך היה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק על מנת לנצח, חיפה רצתה להוכיח את עצמה וב"ש רצתה להראות מי פה האלופה. ב-20 הדקות האחרונות של המשחק האדומים כבר הלכו אחורה ופה מולנסטיין החליט ללכת על התקפה התקפה התקפה. למגרש עלו מוגרבי, פלט וגוזלן כשלצידם נשאר רוקאביצה ומאחוריהם מנצח על כולם ואצק הנפלא.

ברק בכר ניסה לענות בחילוף התקפי משלו כאשר הכניס למשחק את מיכאל אוחנה שבהחלט לקח את המושכות בניסיון לעזור לקבוצתו והוכיח שכשרון לא חסר לו. 10 דקות לסיום המשחק זה כבר היה נראה ששתי הקבוצות יתחלקו בנקודות יגידו יפה שלום וילכו להתכונן למפגש החוזר בעוד כמה ימים במסגרת גביע הטוטו. הגנות שלא מתפקדות כבר אמרנו? אמרנו, וממש כך לאחר הרבה בלגן ברחבה של דודו גורש (שלא נזקק להפגין יכולת שיא היום למען האמת), ניסיון הרחקה של הכדור פשוט פגע בגליינור פלט, שבהתחלה הופתע אך מהר מאוד התאפס ובעט את הכדור פנימה, רץ לחגוג והזכיר שוב כמה הוא נהנה לכבוש מול קבוצתו לשעבר.

הקהל האדום עודד ללא הפסקה, אך חזר מאוכזב (צילום: שחר יגאל)
הקהל האדום עודד ללא הפסקה, אך חזר מאוכזב (צילום: שחר יגאל)

בשלב זה סמי עופר החל לרעוד וממש יכולתם להרגיש את הרצפה קופצת עם הקהל. ב"ש שלחה את כולם בניסיון למצוא את השוויון, חיפה ירדה לאחור והגנה בחירוף נפש על הרחבה ואפילו הייתה קרובה לעקוץ את האלופה בשער שלישי. לאחר 4 דקות תוספת זמן נשמעה השריקה שבישרה – מכבי חיפה עוד כאן, הפועל ב"ש ברוכה השבה לליגה, לא כל יום סן סירו.

עם השריקה הירוקים צהלו האדומים קצת פחות (צילום: שחר יגאל)
עם השריקה הירוקים צהלו האדומים קצת פחות (צילום: שחר יגאל)

בעוד 4 ימים שתי הקבוצות ייפגשו שוב באותו מגרש במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, למשחק שבטוח יהיה שונה בקצבו ממה שראינו היום.

למרות שהמשחק היום הציג לנו שתי התקפות מעולות וקצב גבוה, לשני המאמנים יש מחשבה רבה על החלק האחורי שלהם.

אין לי ספק שב"ש תתאושש מההפסד ותמשיך לרוץ חזק בצמרת ובאירופה ומנגד מכבי חיפה חייבת לשמור על יציבות על מנת להיות פקטור העונה במאבקים על המקומות הראשונים בליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort