המנצח של התזמורת האנדלוסית

הרבה גבות הורמו שויטולו לא עשה את המעבר הטבעי בשבילו הקיץ וזה להתקדם מסביליה לאתלטיקו מדריד, הרי חוזה שמן חיכה לו אצל סימאונה וגם אולי מקום בהרכב ובוודאי בסגל בתור קיצוני ימני באתלטיקו, אבל יש שחקן שסביליה לא הייתה מוכנה לוותר עליו למרות המדיניות הברורה של המועדון האנדלוסי בראשות מונצי- לקנות בזול ולמכור ביוקר והכל כדי לכסות את חובות העבר האדירים שהיו לסביליה והצטמקו עם השנים וממשיכים להצטמצם בכל קיץ (בתוספת למשבר הכלכלי שסחררה את סביליה ומלאגה ואת אתלטיקו לפני סימאונה).

סביליה בכל קיץ מוכרת את הכוכבים ומפתחת כוכבים אחרים ובדרך כלל החוק אומר שאצל סביליה השנה הראשונה היא להתרגל למועדון ולהרכב ובשנה השנייה לככב, אז סביליה של השנה עברה מהפך סגל מדהים ושינתה לחלוטין את החולייה ההתקפית והקישור שלה, היא איבדה הקיץ את שלושת הכוכבים הכי גדולים שלה באנגה לאינטר קריכוביאק לפאריס סן ז'רמן וכמובן העברה המתוקשרת של גאמיירו לאתלטיקו מדריד מתחת לאף של ברצלונה.
לכל זה יש להוסיף את הפרידה משני הקפטנים רייס וקוקה וגם מכירתו של יורנטה שסירב להתחרות על ההרכב עם וייטו והלך לכסף הגדול של הפריימרליג. סך הכל סביליה קיבלה הקיץ באיזור ה80 מיליון יורו.

מצד שני סביליה עברה מתיחת פנים רצינית מאוד עם הבאתו של חורחה סמפאולי והבאה של מגוון שחקנים עם יכולות אינדיבידואליות ויצירתיות יוצאות דופן וכמובן שחקנים עם אישיות מעניינת ,התקשורת הספרדית כינתה את שחקני הרכש "הפנקיסטים", בולטות בעיקר העברתם של פראן ואסקז המעולה מפאלרמו, גאנסו שהוא חידה לא פתורה מברזיל' סארביה הספרדי היצירתי מחטאפה' קיוטקה היפני של האנובר (בעיקר בשביל המרצנדייז)' בן יידר החלוץ הלוהט של טולוז' סמיר נאסרי המסקרן ממנצ'סטר סיטי ועוד 4 ארגנטינאים חדשים ביניהם שני המושאלים המעולים מאתלטיקו וייטו ומתיאס קראנוויטר, סה"כ הוציאה סביליה קצת יותר מ50 מיליון יורו על רכש.
אין ספק שסביליה השנה תהיה מעניינת מאוד ומסקרנת עם פוטנציאל לכדורגל סוחף עם הגנה מהשנה שעברה וקישור והתקפה חדשים לחלוטין ועל החיבור ביניהם לקבוצה אחת אחראי שחקן אחד וקוראים לו ויטולו.

ויטולו נולד בשם ויקטור מצין פרז בעיר לאס פאלמס וכבר מגיל צעיר כיכב במחלקות הנוער של הקבוצה המקומות ונחשב ילד אהוד וכיכב תמיד במחלקות הנוער של המועדון ועלה לבוגרים של לאס פאלמס בגיל 19 בלאס פאלמס הוא תופקד בכמה תפקידים, פעם קשר אמצעי פעם קשר ימני ,פעם קשר שמאלי ,ואף חלוץ אבל לא נחשב ככוכב זורח או שחקן עם כשרון יוצא דופן בקנה מידה ספרדית אבל מונצי המנהל של סביליה ראה את הכישרון ואת השחקן הביישן ושכנע אותו לעבור לסביליה ביחד עם חברתו לטיסיה, ההעברה הרימה גבה ללא מעט עיתונאים ספרדיים שצחקו על ההעברה שלו ועל מונצי.

ויטולו במדי לאס פאלמאס (AS)
ויטולו במדי לאס פאלמאס (AS)

ויטולו תמיד היה ידוע בצניעותו ובביישנותו ותמיד מציין בראיונות את אהבתו הגדולה לאונאי אמרי האיש שהאמין בו מתחילת הדרך ושילב אותו בקבוצה עם שחקנים כמו ראקיטיץ ובאקה ואכן השידוך היה מוצלח והביא לסביליה את הליגה האירופית כבר בעונתו הראשונה ב2014, השידוך עם אמרי המשיך להיות מעולה וויטולו זכה בעוד שני גביעי הליגה האירופית(לראשונה בהיסטוריה- 3 זכיות רצוף) ויטולו תמיד השתלב טוב ברוטציה שאמרי תמיד אוהב לעשות ושיחק בכל עונה 28 משחקים פלוס בליגה ונחשב למבשל לא רע בכלל עם יכולות פריצה מרשימות מהאגפים וחוכמת משחק, כל זה לא נעלם מעיניו של דל בוסקה שזימן אותו להופעת בכורה נגד הולנד בהפסד 2-0 במשחק הידידות ב2015 (גם הזימון של דל בוסקה את ויטולו גרר הרבה ביקורות מהתקשורת הספרדית), אבל זה לא מנע ממנו להמשיך להתקדם ואף לקבל את תואר שחקן חודש מרץ של הליגה הספרדית באותה שנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
במדי הנבחרת (האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל הספרדית)
במדי הנבחרת (האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל הספרדית)

גם בשנה שעברה הוא המשיך באותה יכולת מופלאה אבל נדמה שהשנה כל האחריות נופלת עליו אחרי גל העזיבות והשינויים שנחת על סביליה ולא סתם הוא השחקן היחיד שסביליה אמרה שהוא לא למכירה והאריכו לו את החוזה עד 2020 בשכר משודרג ויטולו הצנוע הוא הדמות המחברת בין סביליה הישנה של אמרי לסביליה החדשה של סמפאולי, הופעתו המצוינת בנבחרת ספרד בתור שחקן הרכב בקמפיין זה המשיכו להקפיץ את המניה של ויטולו.

נשאר "בבית", במדי סביליה (AS)
נשאר "בבית", במדי סביליה (AS)

אל תתפלאו אם בקרוב הוא יהיה הקפטן של סביליה ואל תתפלאו אם לופטגי ימשיך לזמן אותו לנבחרת ספרד,ההתקדמות לא נעצרת ושילוב של אישיות עם יכולת למרות ביקורות וקטילות של התקשורת לאורך השנים יתנו לו את ההכרה סוף סוף ודווקא השנה יש לו הזדמנות לא לזכות בליגה האירופית אלא להגשים את מה שלא הצליחה סביליה הישנה והוא להעפיל משלב הבתים.

לפני כן מחכה משוכה קצת קשה מאוד בדמותה של הגברת הזקנה ומשחקים עיקשים נגד ליון ודינמו זאגרב שינסו להפתיע ולשלוח את סביליה שוב לליגה האירופית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort