4 משחקים ששווה לראות: שבת-ראשון

סוף השבוע הקרוב יספק לנו מספר מפגשים מעניינים ואיכותיים, אספנו 4 שלא כדאי לפספס:

הדרבי הגדול של מנצ'סטר: המפגש בין יונייטד לסיטי הוא אחד המרתקים בכדורגל האנגלי ואף בכל הכדורגל האירופי.           למרות קיץ שבו שתי הקבוצות התחמשו כהוגן זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של הדרבי של מנצ'סטר שבו יתרכזו פחות בשחקנים ויותר במאמנים. ז'וזה מוריניו מאמנה של יונייטד הוא אחד האנשים הבולטים בענף ויש לו היסטוריה של קרבות פסיכולוגים ו"טראש טוקס" עם מאמנה של הסיטי פפ גאוורידיאולה. יהיה מעניין לראות את ההתנהלות שלהם על המגרש במהלך המשחק ואת תגובתם בסופו. ובכל זאת מי שמשחק אלה השחקנים, שעבור חלקם יהיה זה הדרבי הראשון שלהם.                                                         זלאטן איברהימוביץ' פתח את העונה נהדר ויש לו כבר שלושה שערים בשלושה משחקים והוא ינסה להמשיך את המומנטום.             מן העבר השני התכולים יחסרו את אגוארו שהורחק לשלושה לאחר ששלח מרפק אל שחקנה של ווסטהאם ווינסטון ריד, אך הם יכולים לשאוב תקווה מראחים סטרלינג שהיה נהדר באותו משחק נגד ווסטהאם ואף כבש צמד.                                                     בכל מקרה מחכה לנו מפגש בין שתי קבוצות מהאיכותיות בעולם, נקווה שגם רמת המשחק תהיה איכותית.

הפעם הפוקוס יהיה עליהם-מוריניו ופפ. (google)
הפעם הפוקוס יהיה עליהם-מוריניו ופפ. (google)
דרבי ראשון לשוודי של יונייטד
דרבי ראשון לשוודי של יונייטד

 

ליברפול-לסטר: עוד משחק מאוד מסקרן בליגה האנגלית וישחקו בו האלופה הסנסציונית מהעונה הקודמת לבין הלוזרים הנצחיים שמנצח עליהם המאמן הכי ווינר בכדורגל. השועלים נחתו לקרקע לאחר האופוריה ששרו בה, עם הפסד במחזור הראשון לעולה החדשה האל סיטי. מאז הם הצליחו להתייצב וסיימו בתיקו עם ארסנל והשיגו ניצחון על סוונזי. המשחק הזה עלול להיות משחק מפתח מבחינת העונה שלהם, אם ינצחו הם יוכיחו שגם השנה הלחימה וכוח הרצון עשויים לעמוד מול הכסף הגדול. אם יפסידו הם ככל הנראה יעבירו את העונה הזאת במרכז הטבלה וישלימו עם העובדה שמה שהם עשו לא קורה כל עונה. ריאד מחרז שהיה אולי הכוכב הגדול ביותר של לסטר אשתקד פתח את העונה ביכולת שלא מזכירה את מאחרז של השנה שעברה. הקבוצה שלו זקוקה לו בשביל לנצח והוא צריך להראות סימני קאמבק.                                                                                                                          בצד השני עומדת קבוצה שלא סגורה על עצמה, מבולבלת. ליברפול שפתחה את העונה עם ניצחון פשוט מדהים על ארסנל שוב פיתחה ציפיות שהפעם זה יקרה וקצת כמו נבחרת ישראל לאחר זמן מועט זה התפוצץ לה בפרצוף עם הפסד 2-0 לברנלי. במחזור שלאחר מכן היא סיימה בשיוון עם טוטנהאם ובעצם הודיעה לכולם: אני לא צפויה, יום אחד אני יכולה להיות מדהימה ויום אחרי זה נוראית. כמו ללסטר גם לליברפול זהו משחק חשוב והיא תזדקק ליכולת טובה מצמד הברזילאים הלוהט שלה: פירמינו את קוטיניו.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לסטר זקוקה לו-מאחרז (google)
לסטר זקוקה לו-מאחרז (google)

ניס-מארסיי: אמנם שמות הקבוצות לא מפתה אך המשחק בליגה הצרפתית הראשונה עשוי להיות מאוד מאוד מעניין.                       שחקני הרכש של ניס: דאנטה ומריו באלוטלי אמורים לעשות את הופעת הבכורה שלהם במשחק דבר שכבר מעניין בפני עצמו. החלוץ הסורר שהתבקש מיורגן קלופ מאמנו בליברפול למצוא קבוצה, מאוד התקשה לעשות זאת אך לבסוף בחר בנשרים הקטנים. אם ימשיך ביכולת ששיחק בה בשנים האחרונות עדיף למאמן פאבר לתת את המפתחות לפלאה הצעיר. אם יצליח לשחזר את היכולת הטובה שלו מן העבר ניס שנמצאת במקום ה3 בהחלט תוכל להישאר שם.

באלוטלי בהופעת בכורה בצרפת (google)
באלוטלי בהופעת בכורה בצרפת (google)

בית"ר ירושלים-מכבי תל אביב: המפגש בין שתי הצהובות תמיד מעניין ולא משנה באיזה מצב כל קבוצה נמצאת. המשחק הקרוב עלול להיות פיקנטי במיוחד מאחר ומיץ' גולדהאר בעליה של מכבי טירפד את העברתו של ברק יצחקי לעיר הבירה.                           בית"ר שלא הצליחה להחתים אף מחליף לעומר אצילי תצטרך להסתדר עם הסגל הקיים שלא כל כך חלש כמו שמציגים אותו. עם עידן ורד הנהדר שנמצא בכושר טוב, לידור כהן שמראה ניצוצות ושמעון אבוחצירה שכבש במחזור האחרון ונראה פשוט כמו חלוץ, בית"ר עלולה לעשות הרבה צרות למכבי.                                                                                                                                       בצד התל אביבי יותר שקט ולמרות שלא הצליחו להחתים מגן שמאלי שוטה ארבלדזה מרוצה מהסגל ומרגיש שאפשר לקחת איתו אליפות. ביום ראשון מצופה לנו משחק אנרגטי עם אוהדים חמים ונקווה שכמו בכל הפעמים האחרונות הרבה שערים.

חוזר לכושר-אבוחצירה (בית"ר ירושלים גלריית תמונות. צלמת: ליאת אבשלומי)
חוזר לכושר-אבוחצירה (בית"ר ירושלים גלריית תמונות. צלמת: ליאת אבשלומי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort