חלון הזדמנויות: 5 שחקנים שיהיה מאבק קשוח עליהם בחלון ההעברות של הקיץ

בקרוב מאוד ייפתח חלון העברות האירופי בו הקבוצות הבכירות באירופה ירדפו אחרי השחקנים שהרשימו, בין אם זה בקבוצות הקטנות או אפילו בקבוצות הגדולות. בחרתי להתמקד בחמישה שחקנים שיהיו סחורה מאוד חמה בחלון העברות הקרב וכעת נציג אותם:

1. מתיאס דה ליכט: הקפטן והבלם הצעיר של אייאקס וגם בלמה של נבחרת הולנד נתן עונה שאי אפשר לתאר במילים מרוב שהיא הייתה נהדרת. אם זה הצגת משחק הגנה בצורה מדהימה לצידו של דיילי בלינד הותיק וגם יכולות התקפיות גדולות שהביאו לאייאקס מספר שערים משמעותיים העונה. הבלם החסון שגובהו עומד על 189 סנטימטרים הוא בעל יכולות פיזיות שכל קבוצה הייתה רוצה אצלה כמובן יחד עם הבגרות והמנהיגות שיש לבלם הנהדר הזה שעדיין לא בן 20 וכבר עם סרט הקפטן של אייאקס על הזרוע. מחירו מוערך בכ-70 מיליון אירו שזה אולי נראה הרבה אבל עם הסכומים שמסתובבים היום קבוצות כדורגל הבינו שבשביל שהקבוצה תצליח לרוץ קדימה צריך להשקיע בחלק האחורי של הקבוצה, דוגמא לכך אפשר לראות בליברפול שהשקיעה הרבה כסף בהבאתם של ואן דייק למרכז ההגנה ושל השוער הברזילאי אליסון וכולם רואים את השינוי ביכולת של ליברפול. הרבה מאוד קבוצות רודפות אחרי דה ליכט: ברצלונה שנראית כריאלית ביותר וכרצינית ביותר במיוחד אחרי שכבר החתימה את חברו הקרוב של דה ליכט באייאקס ובנבחרת הלאומית, הקשר המצויין פרנקי דה יונג, פריז סן ז'רמן שרוצה לרענן את ההגנה החלשה על חשבונו של תיאגו סילבה הותיק, מנצ'סטר יונייטד שנואשת לחיזוק בחלק האחורי אחרי עונות חלשות בעמדה זאת, יובנטוס שבלמיה מזדקנים וקרובים לפרישה, באיירן מינכן שהתעניינה וככל הנראה ירדה מעניין צירופו של דה ליכט אחרי שהחתימה את לוקה הרננדז מאתלטיקו ואת בנג'מין פבאר משטוטגרט ומועמדת חדשה שהצטרפה למירוץ אחרי הבלם המרשים הזה היא ריאל מדריד שמחפשת יורש לסרחיו ראמוס. המכשול היחיד שיכול להיות בניסיון ההחתמה של דה ליכט הוא סוכנו הבעייתי מינו ראיולה שידוע כאחד שיודע לטרפד עסקאות עקב דרישותיו המוגזמות אבל עכשיו דה ליכט נמצא בצומת דרכים כאשר סוכנו ספג השעייה בעקבות העברת שחקן בצורה לא חוקית וכעת הוא מושעה עד ה-9 באוגוסט כאשר יישאר עוד קצת  מ-20 יום לחלון העברות.

יעד שמתאים לו: לא יודע עד כמה הוא ירצה להגיע לצרפת או לאיטליה  אז הפייבורטיות שלי הן ברצלונה וריאל מדריד שני קבוצות שמתמודדות על תארים ולעומת יונייטד שכן יש לה את הכסף אבל בשנים האחרונות לא מצליחה להביא אותו לידי ביטוי, במקרה שראמוס או וראן באמת יעזבו הוא צריך ללכת לריאל שם זידאן בונה פרוייקט חדש שיכלול שחקנים צעירים וככל המסתמן ינחית גם את אדן הזאר הנהדר.

איפה נראה אותו בעונה הבאה? (Marca)

2. אנטואן גריזמן: אחרי שהודיע שלא ימשיך באתלטיקו והיה נראה בדרך הבטוחה לברצלונה, גריזמן נמצא בסטיאוציה קשה. אחרי שהיה עם הראש בקאמפ נואו ומוכן לשתף פעולה עם הפרעוש הארגנטינאי חלה תפנית בעלילה ויש סיכוי שברצלונה תרד מהרצון לרכוש אותו ובעקבות זה שהיא לא ממהרת להחתים אותו דבר נוסף שיכול להוביל לאי הגעתו לברצלונה הוא אכזבתו של גריזמן שציפה שאחרי ששאלו שחקנים מברצלונה לגבי הגעתו אחרי ההפסד בגמר גביע לולנסיה שיענו שזה קרוב ובמקום זאת שחקני ברצלונה בחרו להתעלם. למרות שנתן יכולת די סבירה ביחס לרמה שהוא רגיל להציג העונה, גריזמן ממשיך למשוך תשומת לב מהקבוצות הבכירות באירופה כמו באיירן מינכן שאני לא יודע אם היא תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 120 מיליון אירו, יובנטוס שתנסה ללכת עליו במקרה של מכירת דיבאלה, ברצלונה כמובן ואפילו מנצ'סטר יונייטד שמסתמן שהיא הולכת לפרק את הארנק בקיץ במטרה לחזור להיות קבוצה שמתמודדת על התארים ובשביל זה שחקן כמו גריזמן יכול לעשות השינוי ואולי אפילו לגרום לחברו לנבחרת פול פוגבה ושחקנה של יונייטד להישאר וגם לחבר נוסף הלא הוא החלוץ הבלגי רומאלו לוקאקו שמועמד לעזוב את השדים האדומים.

יעד שמתאים לו: אם כל הכבוד לרצון שלו לשחק בברצלונה לצדו של מסי, גריזמן צריך לחתום ביונייטד במקרה והם באמת יהיו רציניים בנוגע לרכישתו, שם הוא יוכל להיות הכוכב הגדול ביותר בליגה יותר מעניינת מהספרדית מבחינת איכות הליגה והוא ממש לא יהיה עוד שחקן כמו שהוא יהיה אם יחתום בברצלונה. קבוצה כמו יונייטד תפורה עליו. הוא יוכל ליישר שחקנים כמו פוגבה, לוקאקו, רשפורד, לינגארד ואפילו דה חאה שמהסס לחתום על חוזה חדש. הגעה של שחקן כמו גריזמן תראה רצון של המועדון לחזור לקדמת הבמה ביחד עם מאמן צעיר בדמותו של סולישאר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מתרחק מברצלונה מתקרב ליונייטד? (Daily Mail)

3. ז'ואאו פליקס: מי שמכונה כריסטיאנו רונאלדו הבא מתחיל לעורר עניין אצל כל הקבוצות הגדולות בעולם שמתחילות לגשש לגבי שירותיו. הכישרון ההתקפי בן ה-19 שמשחק בבנפיקה וקיבל זימון בכורה לסגל פורטוגל לקראת שלב חצי הגמר של ליגת האומות מצא העונה את הרשת 20 פעמים המתחלקים ל-15 שערי ליגה, שלושה בליגה האירופית ועוד שניים במשחקי הגביע בפורטוגל. הוא מציג יכולת זריזות וכדרור מהנהדרות שנראו לאחרונה, משחקן ברמות הגבוהות וכעת לוטשות לעברו עיניים ענקיות דוגמת ברצלונה, אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, פריז וכמובן יובנטוס שרוצה לאחד בין השחקן לאלילו. המכשול היחיד שיכול לקרות בעסקה שכזאת היא הדרישה של ראשי בנפיקה שדורשים בתמורה לשחרורו את מלוא סכום סעיף השחרור העומד על 120 מיליון אירו שזה סכום לא הגיוני עבור שחקן שעדיין לא מוכח ברמות הגבוהות, הוא רק העונה התחיל לשחק בצורה רציפה ולא הותיר עדיין סוג של חותם כאשר עד ינואר כמעט ולא שיחק ורק כשהיה שינוי על הקווים אצל הנשרים הוא קיבל את המתפחות בהרכב ורק עכשיו קיבל את הזימון הראשון לנבחרת. סכום שאמור להיות ריאלי הוא בין 55 מיליון אירו ל-70 מיליון אירו גג. נכון שיש לו פוטנציאל אדיר אבל הוא עדיין לא מוכח ועדיין לא שיחק משחק מול איזושהי קבוצה גדולה, אולי משחק במשחק גביע האומות תשנה את דעתי או תיתן אור למציאות.

יעד שמתאים לו: אתלטיקו מדריד יוצאת לדרך חדשה ומלאת צעירים כאשר בקיץ הקרוב היא תיפרד ממספר שחקנים כמו גודין, פליפה לואיס, חואנפראן וכמעט במאה אחוז גם מגריזמן ואולי עוד כמה ולכן מקום כמו אתלטיקו יכול להתאים כאשר זה מקום בו הוא יתקדם לאט לאט ולא ישר יקפוץ למים העמוקים כמו במועדונים היותר גדולים שם רוצים לראות תוצאות באופן מיידי. אני גם לא רואה אותו משתלב בהרכב הפותח של קבוצות כמו ריאל, ברצלונה ואפילו יובנטוס.

4.  קאי האברץ: הקשר המרכזי הגרמני בן ה-19 שמתנשא לגובה של 188 סנטימטרים, נתן עונה גדולה במדי לברקוזן כאשר הוא מוביל את טבלת הכובשים של המועדון עם לא פחות מ-17 שערי ליגה, ממוצע של חצי שער למשחק ועזר ללברקוזן להבטיח את המקום הרביעי שהוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. האברץ מושך עיניים ממספר רב של קבוצות בליגות השונות באירופה כאשר מחירו מוערך בכ-60 מיליון אירו. לקאי יש כמעט הכל, בעיטה טובה, ראיית משחק נהדרת ועוד. העונה הנהדרת שלו בלברקוזן הובילו לקפיצה בערך שלו ביותר מפי 2 (באוגוסט האחרון היה מוערך ב-25 מיליון אירו). הקבוצות העיקריות שמביעות עניין במי שאמור להוביל את הנבחרת הגרמנית בעתיד הן ארסנל ובאיירן שפייבוריטיות להנחית אותו, יונייטד וסיטי ואפילו יובנטוס ופריז.

יעד שמתאים לו: כמו שאמרנו ארסנל ובאיירן הן הפייבוריטיות אבל באיירן יותר מתאימה. הבווארים בונים סגל צעיר המבוסס על המון שחקנים צעירים וגם כאלה גרמנים בני גילו וחבריו של האברץ במסגרת הנבחרת דוגמת לאון גורצקה, ניקולאס זולה, סרג' גנאברי וג'ושוע קימיש שכבר גרם לראשי באיירן להשים עין על מי שנחשב כמסוט אוזיל הבא (רק בגרסה הרבה יותר טובה). אחרי שנתן הופעות טובות במסגרת המשחקים בליגת האומות, יכולת שגרמה לקבוצה לעקוב אחריו, צירוף של קשר ברמה שלו ובאיירן מבטיחה עתיד יפה ביותר רק תחשבו על איך באיירן יכולה להראות בעוד שנה-שנתיים, קישור המורכב ממנו ומלאון גורצקה הנהדר, התקפה המבוססת על לירוי זאנה (אם יחתום), סרג' גנאברי וטימו וורנר (אם יוחתם)/ לבנדובסקי הטוב והוותיק.

5. טנגי אנדומבלה: הקשר המרכזי/אחורי  הצרפתי של ליון מעורר עניין בהרבה מאוד קבוצות באירופה שמאוד רוצות את השחקן הנהדר הזה שנחשב לגרזן בעמדת הקישור אבל עם יכולות התקפיות נהדרות. הקשר הנהדר נרכש מאמיין תמורת 8 מיליון אירו אחרי שליון מימשה עליו את אופציית הרכישה עליו אחרי שעונה לפני שיחק במדיה כמושאל. רכישתו של אנדומבלה התבררה כבינגו והוא כבר הספיק לערוך דקות בכורה במדי הנבחרת והערך שלו מוערך בלא פחות מ-50 מיליון אירו כשכבר מספר קבוצות באירופה רוצות להחתים את השחקן המדהים הזה. הקבוצות שמתעניינות בו הן מנצ'סטר יונייטד, יריבתה העירונית-סיטי, פריז סן ז'רמן, יובנטוס וגם ריאל מדריד.

היעד שמתאים לו: באופן חד משמעי מנצ'סטר סיטי. הקבוצה של פפ חייבת גרזן חדש בקישור בעקבות סיום דרכו המסתמנת של פרננדיניו הותיק במועדון וסיבה נוספת למה הוא צריך להגיע לקבוצה של פפ היא ההתלהבות של פפ מהיכולת שלו במשחקים בין ליון למנצ'סטר סיטי העונה, כאשר הציג יכולת מופתית במרכז הקישור של ליון.

אז מי מהם יעבור ולאן? נגלה אחרי קיץ עמוס מאוד בשמועות ומאבקים בין הקבוצות על הכוכב הבא או זה שכבר הוכיח את עצמו ורוצה שינוי, מה שבטוח-משעמם לא יהיה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort