סיקור RAW 11.7.2016

על רקע השמועות לגבי הופעתו האפשרית של וינס מקמהון ב-RAW, נפתחה התוכנית עם "באטל רויאל" שיקבע את זהות האיש שילחם מול המיז על האליפות הביניבשתית ב-Battleground. המשתתף המפתיע בקרב-דארן יאנג. אלוף הזוגות לשעבר שהופיע בקטעי וידאו מאוסים לצד בוב בקלאנד בחודשים האחרונים כדי לקדם את חזרתו, שב סוף סוף ל-RAW יחד עם המנג'ר החדש שלו ואף זכה בהתמודדות. יאנג הגיע לרביעיה האחרונה, ראה את בארון קורבין מדיח את דולף זיגלר, את ההדחה הכפולה של קורבין ואפולו קרוז בנסיונם להדיח אחד את השני ובעצם נשאר השורד האחרון מבלי לעשות כמעט שום דבר. נראה שהציוות של דארן יאנג לחבר היכל התהילה, בקלאנד, כבר מתחיל להניב פירות ראשונים.

מר No Days Off בגירסה החדשה (האתר הרשמי של ה-WWE)
מר No Days Off בגירסה החדשה (האתר הרשמי של ה-WWE)

אחרי הכרזתו של זאק ריידר ב-Smackdown האחרון על רצונו להיאבק על אליפות ארה"ב, רוסב דרש ממנו לאתגר אותו פנים מול פנים אם הוא מעז. ובכן, ריידר עשה בדיוק כך וניגש לרוסב מאחורי הקלעים במטרה להזמין אותו לקרב, אך לפני שהספיק לשמוע את תשובתו הותקף ע"י שיימוס. לאחר מכן ריידר הפסיד ל"לוחם הקלטי" אחרי שזה חבט בו עם ה"ברוג קיק" וכשנראה היה שעוד "פוש" של ריידר הגיע לסיומו, בא רוסב, ביצע עליו את ה"אקולייד" ונענה בחיוב לאתגר. האם זו ההזדמנות של ריידר? אם תשאלו אותו: "Woo Woo Woo, you know it".

בקרב שנתן לצופים מעט זמן להתפנות וללכת לקנות חטיפים, "בריזאנגו" ניצחו את ה"לוצ'ה דראגונס". קאליסטו הראה כמה מהלכים יפים לקראת הסיום, לא לפני שפישל בניסיון לזנק מהחבלים ומעד, אבל טיילר בריז הצליח להתגבר עליו והצמיד אותו בדרך לניצחון.

סת' רולינס נכנס למשרד של שיין וסטפני מקמהון והציג להם רעיון לפינה חדשה בשם The Rollins Report, בה יחשוף את פניו האמיתיות של רומן ריינס והאחים אישרו לו להוציא את המהלך לפועל. רולינס הגיע לזירה וטען שיש לו סקופ שקשור לאלוף ה-WWE לשעבר, אולם הסתבר שזה פשוט ראיון מפוברק העשוי מקטעים מצולמים של ריינס שהורכב בצורה כזו שתציג אותו כאיש הרע. בעקבות ה"ראיות" דרש שוב רולינס להסיר את "ה-בחור" מהקרב המרכזי ב-Battleground, בו יפגשו שלושת חברי ה"שילד" לשעבר וילחמו על אליפות ה-WWE. דין אמברוז הגיע ונשא "פרומו" נהדר שהוציא מהקהל קריאות "You deserve it" לעברו כשהכוונה כמובן היא שמגיע לו להיות אלוף ה-WWE, זה היה אמברוז במיטבו לעומת איך שהוצג בחודשים האחרונים והיה פשוט מרתק להקשיב לדבריו. לבסוף הסכים האלוף להתמודד 1 על 1 מול רולינס על אליפות ה-WWE והקרב נקבע רשמית ל-RAW בשבוע הבא. אנו צפוים לקבל מאבק עיקש בהתחשב בזה שאמברוז יגן לראשונה על התואר ולא ירצה להפסידו לפני הקרב החשוב ב-24 ליולי, בשעה שרולינס ינסה להוכיח שהוא האלוף האמיתי ושאמברוז רק גנב ממנו את החגורה.

אלוף ה-WWE במיטבו הפעם (האתר הרשמי של ה-WWE)
אלוף ה-WWE במיטבו הפעם (האתר הרשמי של ה-WWE)

קווין אוונס התמודד מול סזארו, אך לא הסכים לצאת לזירה לפני שסאמי זיין יעזוב את עמדת השדרנים. זיין טען שהדבר מאושר ע"י שיין מקמהון, אבל סטפני הורתה לפנות את סאמי וכשעבר על פני אוונס בדרכו החוצה, התפתחה בין השניים קטטה. סאמי זיין הועזב ו-KO ניצח את סזארו בעזרת מהלך יוצא דופן, עם זאת זיין תקף את אוונס אחרי הקרב והשליך אותו היישר ל-Cesaro Swing של "הסופרמן השוויצרי". הקהל כבר לא יכול לחכות למפגש בין שני הקנדים ב-Battleground שיסיים את היריבות הזו אחת ולתמיד. במהלך הקרב הגיע לאולם וינס מקמהון והודיע שימנה בהמשך הערב את האחראיים על RAW ו-Smackdown, עוד דבר שהצופים משתוקקים לגלות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האיש שהתמודד לאחרונה מול רוסב על אליפות ארה"ב, טייטוס אוניל, ניצח את הית' סלייטר. מה שרק מראה על כך שאוניל חזר במהרה למקומו הטבעי בתחתית הרוסטר ושהוא היה לא יותר מאשר ממלא מקום עד שיתפנה הטוען לכתר הבא לתואר של "הפרא הבולגרי".

New Day הגיעו למתחם של משפחת וואייט כפי שהסכימו לעשות והתעמתו איתם. התגרה הקשה צולמה בשדה כלשהו ללא קהל ובסגנון האפקטים הרגילים של סרטוני הוואייטים. לבסוף נאלצו קינגסטון, וודס וביג E לסגת אחרי שראו שאל בריי ומשפחתו מצטרפים חברים רבים ושאלופי הזוגות נשארו במיעוט. קטע זה מעלה שני דברים עיקריים: קודם כל, טוב לראות שהוואייטים הם אלה שמכתיבים את הקצב של ה"סטוריליין" הזה, לפחות כרגע. אם בתחילה ראינו שה-New Day גוררים את המשפחה לכיוון הקומי, אז בשבועיים האחרונים אנו עדים לחזרתו של כוח ההרתעה של בריי וואייט ויחס יותר רציני אליו מצד השלישייה. השאלה היותר חשובה היא האם ההשראה ל"סגמנט" הגיעה מ-TNA ו-Lucha Underground? המתחרים העיקריים של ה-WWE שידרו בשבוע שעבר קרב בין מאט לג'ף הארדי שהוצג בצורה דומה מאוד לעימות בין New Day למשפחת וואייט והציב את TNA במרכז תשומת הלב, כשבמקביל ארגון היאבקות ה"לוצ'ה ליברה" מופק בסגנון זה באופן קבוע כבר במשך שתי עונות. האם ה-WWE מכירים סוף סוף בשתי החברות ככאלה שיכולות להוות עליהם איום?

לפני קרב בין אנזו אמורה וביג קאס ללוק גאלוס וקארל אנדרסון, הסביר שוב קאס שאחרי ג'ון סינה יכלו The Club לסמן גם אותו ואת אנזו ובגלל זה הם החליטו להקדים תרופה למכה. AJ סטיילס טען שלסינה לא אכפת מאנזו & קאס, עובדה שהוא לא נמצא איתם כרגע (דווח שסינה מתכונן להנחות את טקס פרסי ה-ESPYS ולא הגיע ל-RAW) ולכן כדאי להם פשוט לוותר. בהמשך AJ תקף את ביג קאס מחוץ לזירה וגרם לפסילתם של גאלוס ואנדרסון. אנזו נשאר לבד מול The Club, אבל ג'ון סינה, שהסתבר שכן נמצא והתקבל בהתלהבות אדירה כמו שלא קרה הרבה זמן, הגיע ועזר להדוף את סטיילס, גאלוס ואנדרסון. שאלות מעניינות שמייקל קול העלה לגבי ג'ון סינה הן האם כדאי לבנות עליו, עם כל המחויבויות שלו מחוץ להיאבקות, שיסחוב תוכנית אחרי ה"דראפט"? וכמה שנים נשארו בכלל לסינה בענף? אמנם אלה שאלות שקול הפנה בשידור ל-JBL, אך האם זה מרמז שבחברה חושבים על העידן שאחרי ג'ון סינה? המיקום שלו ב"דראפט" כנראה יעזור להבין יותר את התשובה לעניין הזה.

The Champ Is Here למרבה ההפתעה (האתר הרשמי של ה-WWE)
The Champ Is Here למרבה ההפתעה (האתר הרשמי של ה-WWE)

סשה בנקס הכניעה את דיינה ברוקס עם ה-Bank Statement והדבר היחיד שאפשר לומר על הקרב הזה הוא שדיינה פשוט לא מתאימה לרמות הגבוהות. לא ידוע מה בדיוק תיכננו לה באיחוד עם אמה לפני הפציעה של האוסטרלית, אבל רואים בבירור שברוקס לא מספיק טובה בזירה וגוררת למטה יחד איתה את מי שהיא נילחמת בה.

וכעת לסיבה שלשמה התכנסנו: שיין, סטפני ו-וינס מקמהון בזירה. וינס מחמיא לאחים על עבודתם, אך יחד עם זאת גם מאוכזב מהם. הוא מבקש מהם לשכנעו למי מגיע לנהל את Smackdown וכמובן שע"פ תגובת הקהל שיין היה המועמד המועדף. לבסוף וינס בוחר בשיין להיות ממונה על Smackdown ובסטפני על RAW. לפני כל השמחה מההחלטה של יו"ר ה-WWE או האכזבה מהבחירה הבנאלית, יש עוד דבר שצריך לדעת. על שיין וסטפני מקמהון לבחור עד שבוע הבא מישהו שיעבוד תחתם כ-General Manager בכל אחד מהמותגים, ככה שעדיין יש תקווה לקבל דמויות מרגשות שיעזרו בניהול תוכניות הדגל של החברה. האם סטפני תלך על הבחירה הצפויה של טריפל H או שמא תפתיע את כולנו עם שפן מהכובע? נקווה לא להתאכזב.

הבוס הגיע ל-RAW עם בשורות מעניינות (האתר הרשמי של ה-WWE)
הבוס הגיע ל-RAW עם בשורות מעניינות (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. ולרי ימלך!! סחתיין על הטור תמשיך להפציץ!!
    ו-ל-ר-יייייייייייי P:
    אוגוסט 12 יא מלך!!!

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית