איזה קיץ הולך להיות פה

עם תחילתו של פלייאוף ה- NBA ומשחקי הסיבוב הראשון נתייחס דווקא לקבוצה אשר לא תשתתף במשחקי הפלייאוף (בעצם מאז 2013) וסיימה את העונה בתור הקבוצה עם המאזן הכי גרוע בליגה בעונת 2018/19 והאליפות האחרונה שלה היתה בשנת 1973  אבל צפויה להכות גלים רבים ולחזור לקדמת הבמה המרכזית (לפחות לפי התכנונים שלה וחלומות האוהדים) – ניו יורק ניקס.

את עונת 2018/19 פתחו בתפוח הגדול ללא ציפיות, אך עם מטרה אחת גדולה – להגיע לסיומה עם בחירת דראפט הכי גבוהה שניתן. עם כוכב-על פצוע אשר אין לו תאריך חזרה למגרשים (קריסטאפאס פורזינגיס) ומספר חוזי עתק יקרים ומיותרים (ג'ואקים נואה, טים הארדוואי ג'וניור, קורטני לי, אנס קאנטר) עם מטרה עיקרית, להיפטר מכולם ולפנות מקום תחת תקרת השכר לקראת שוק השחקנים החופשיים בקיץ.

המטרה מס' 1 קווין דוראנט (פייסבוק)

המהלך הראשון של הג'נרל מנג'ר סקוט פרי אשר הגיע בקיץ הקודם לאחר אפיזודת פיל ג'קסון היה החתמת המאמן דיוויד פיזדייל, לאחר מכן, לאט וביסודיות "לנקות את האורוות", לשחרר את השחקנים בעלי החוזים היקרים אשר הוחתמו במהלך השנים הקודמות, לבצע את אחד הטריידים המדוברים והמהירים ביותר אולי אפילו ההימורים הגדולים ביותר ולהגיע לקיץ במצב הטוב ביותר האפשרי עם 73 מיליון ד' פנויים תחת תקרת השכר, מה שמאפשר שני חוזי מקסימום גדולים לשחקנים מהשוק החופשי (שחקנים אשר מסיימים חוזה ויכולים לעבור כאוות נפשם), כולל מקום פנוי נוסף לצירוף שחקנים נוספים משלימים לסגל הצעיר הקיים במועדון.

ההחלטה השנייה של פרי היתה קידום שלד של שחקנים צעירים תחת דיוויד פיזדייל, קווין נוקס, מיטשל רובינסון ואלונזו טרייר הגיעו מהדראפט (בחירות 9, 36 וטרייר שכלל לא נבחר), ביחד עם נואה וונלה, מריו הזוניה, עמנואל מודיאיי שקיבלו חוזה לעונה אחת עם צ'אנס להוכחה עצמית ושחקני שנה שניה כמו פרנק ניליקינה ודמיאן דוטסון.

מיטשל רובינסון חוסם את ג'יימס הארדן, 161 בלוקים העונה לרוקי (פייסבוק)

בניקס ידעו ולקחו בחשבון שהעונה הזאת תוביל לשבירה של שיאים שליליים אך האפשרות להשגת הבחירה הראשונה בדראפט וזכייה בזאיון וויליאמסון ממכללת דיוק היוו שיקול מכריע בתכנון העונה. בהמשך העונה לאט לאט הגיעה הנהלת הניקס להסכמי שחרור מהחוזה של ג'ואקים נואה, אנס קאנטר וווסלי מת'יוז שהגיע לקבוצה כחלק מהטרייד על פורזינגיס ביחד עם החוזה הנגמר של דיאנדרה ג'ורדן ודניס סמית' ג'וניור המלהיב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
דיאנדרה ג'ורדן, הגיע בטרייד, יישאר בעונה הבאה? (פייסבוק)

בעוד קווין נוקס מעט נתקע במהלך העונה מיטשל רובינסון הופך להיות עוגן הגנתי נהדר עם מספרי שיא של חסימות ואלונזו טרייר הראה התקדמות נהדרת במהלך העונה, ביחד עם נואה וונלה ודניאן דוטסון שנראו טוב, נראה כי לניקס נבנה שלד או לפחות חמישיית מחליפים אשר יוכלו לעשות דברים יפים ובטח ובטח להתקדם יותר כאשר ישחקו לצידם שחקנים טובים יותר.

אמור להוביל את הרוק'יז, קווין נוקס (פייסבוק)

עכשיו, תתארו לכם את החמישייה הבאה: קיירי אירווינג, דניס סמית' ג'וניור, זאיון וויליאמסון, קווין דוראנט ודיאנדרה ג'ורדון/מיטשל רובינסון. ישנה אפשרות אמיתית כי זו תהיה החמישייה בעונה הבאה של הניו יורק ניקס.

החלק הראשון בפאזל יתברר ב14.5 עם הגרלת הלוטרי וקביעת הבחירות בדראפט הקרוב, כאשר לניו יורק, אשר סיימה את העונה במקום האחרון בליגה מובטחת בחירת טופ-5 בכל מקרה. פרוספקטים נוספים מלבד זאיון במידה והניקס לא יזכו בבחירה הראשונה יהיו ג'ה מוראנט או אר ג'יי בארט. את הניקס ייצג בבחירה פטריק יואינג, שחקן היכל התהילה של המועדון אשר היה הבחירה הראשונה היחידה בהיסטוריה של המועדון בשנת 1984.

המטרה מס' 2 זאיון וויליאמסון (פייסבוק)

מלבד הדראפט החלק הבאמת מעניין יהיה שוק השחקנים החופשיים אשר ייפתח ב1.7, מתחילת העונה צצות שמועות על הגעתו של קווין דוראנט לתפוח הגדול, שמועות נוספות מדברות על קיירי אירווינג חברו הטוב שיצטרף אליו שם. ישנן הרבה מאוד ספקולציות בנושא, ישנם אנשים הטוענים כי הניקס ישתמשו בבחירת הדראפט הגבוהה על מנת לנסות ולצרף בטרייד גם את אנתוני דיוויס, אך בניקס מבהירים מתחילת העונה שהם לא יוותרו על נכסים עתידיים כמו בחירות דראפט כדי להשיג שחקנים כאן ועכשיו וכי לא שווה לשלם מחיר גבוה על שחקן אשר ניתן יהיה להשיג אותו בקיץ הבא בשוק השחקנים החופשיים כמו דיוויס .

מתגלה כצלף סולידי, דמיאן דוסטון (פייסבוק)

בהנהלת הניקס טוענים כי למדו מטעויות עבר כמו ויתור על נכסים עתידיים בשביל הבאת כוכבים בטרייד וכישלון בהתחמת כוכבים בשוק החופשי ואותו ציטוט של סטיב מילס (הנשיא לענייני כדורסל) אשר נאמר כבר בתחילת השנה כאשר שמועות קישרו בין הניקס לג'ימי באטלר.

המומחים טוענים כי הניקס, כמו הניקס, יקבלו בסוף שורת החלטות גרועה אשר תוביל לכישלון בהחתמת הכוכבים הגדולים ויסתפקו ב"שאריות" כגון ג'ימי באטלר, דמרקוס קאזינס או קמבה ווקר וכי האוהדים ימשיכו למלא את המדיסון סקוור גארדן "המכה של הכדורסל" ולהתאכזב מקבוצתם. אך את כל התשובות נקבל ב1.7 עם פתיחתו הרשמית של שוק השחקנים החופשיים, אבל הדימיון של אוהדי הניקס מעולם לא יכל להיות נלהב יותר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort