סמאק-ת'אט

קווין אוונס שואו!
קווין אוונס מגיע לזירה והקהל משתגע. הוא מזמין את הניו דיי ואומר שהיום יש להם קרב מול רוסב ונאקאמורה ובגלל שביג אי פצוע הוא יבוא לעזור להם. קופי ו-וודס מסכימים וקווין גונב לביג אי את הגימיק. הקהל מת על הסגמנט הזה גם בגלל שקווין חזר הביתה לקנדה וגם בגלל הזיווג הזה.

מאסטרפיס (אתר ה-WWE)

פין באלור נגד עלי
הקרב מתחיל עם קצת צ׳יין רסלינג מהר מאוד מתחיל להעלות קצב. הקרב מבוסס על ריברסלים ועל סיקוונסים בסגנון של PWG והסיום שלו מרגיש ממש כמו סיום של PWG. עלי מחטיא את ה-450, באלור נותן לו שוטגאן דרופ קיק ועולה לקופ די גרא ומנצח. דביוט חזק של באלור בבראנד הכחול וקרב מעולה של שניהם.

מה זה גרביטציה? (אתר ה-WWE)

הניו דיי מציבים לאוונס אתגר לשבור את השיא אכילת פנקייקים של ביג אי וקווין עומד במשימה. אני כבר רואה את הבגידה של ביג אי בניו דיי.

שארלוט נגד כרמלה
שארלוט פשוט מחסלת את כרמלה. כל פעם שכרמלה נותנת סימנים של קאמבק שארלוט מנפצת אותה ובסוף אחרי כמה דקות של התעללות היא נועל את הפיגר אייט ומנצחת את הקרב. אחרי הקרב לארס סאליבן יוצא ותוקף את אר טרות׳ ופשוט מחסל אותו.

אז מה אם היא זכתה בבאטל רויאל… (אתר ה-WWE)

אבסלושין והאייקוניקס נגד אסקה, קאירי סיין, ביילי ואמבר מון
בקי לינץ׳ יוצאת וגורמת לקהל להתרגש, אבל מה שהם לא יודעים זה שתוך כמה דקות זה יהפוך לסגמנט בלתי מובן. בקי אומרת שהיא תנצח את לייסי אבנס ואז תמשיך לנקות את המחלקה ואז אמבר מון יוצאת וגם ביילי יוצאת ושתיהן מאתגרות אותה. אחרי זה האייקוניקס יוצאות ואומרות שהחגורות שלהן יותר שוות, פייג׳ מגיעה לעשות סדר אבל אבסלושין יוצאות ואומרות שלא צריך אותה אז היא מציגה את הטאג טים החדש שלה, קיירי סיין ואסקה (פליז אל תקראו להן הג׳אפניז אקספיריינס). כל הקבוצות מנסות להרוג אחת את השנייה ובקי צופה מהצד ונהנית. סגמנט מסובך מדי. בניגוד לסגמנט הקרב היה מאוד פשוט, הפייסיות חיסלו את ההיליות, ההיליות ניסו לרמות אבל הפייסיות בכל זאת. אסקה נתנה לרויס DDT וסיין סיימה את זה עם אינסיין אלבוו. אני דורש את ה-10 דקות האלו בחזרה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אני נותן לה חודשיים עד לקבירה (אתר ה-WWE)

אוונס מתאמן על השיט של ביג אי עם הצרחות בכניסה

באדי מרפי מצטרף לסמאקדאון (תגידו ביי לקלאסיקות)

הניו ניו דיי נגד נאקאמורה, רוסב וסאזארו
הקרב מתחיל חזק ורק מאיץ. אוונס עושה פה עבודה מעולה והוא משתלב מעולה ביחד עם הניו דיי. הניו ניו דיי הודפים את ההילים עם עבודת צוות מתואמת ובסוף הקרב נגמר עם טראבלז אין פרדייז של קופי וסטאנר של קווין לניצחון. אני חושב שהשילוב של קווין והניו דיי מצויין, הניו דיי הם קבוצה של היאבקות קלילה וזורמת ואוונס הגיע מ-PWG שתודלק על ידי הסגנון הזה של היאבקות ובקרב הזה הוא מוכיח שהוא יכול להיות חלק מהם.

קופי – הפרק הזה, סוזארו – הציפיות שלי (אתר ה-WWE)

וינס מדבר
וינס אומר שהוא מחליט להעביר לסמאקדאון את העתיד של ה-WWE הלא הוא אליאס. אליאס מגיע ואז אחרי נאום קצר רומן ריינס בא ונותן לו ספיר ואז נותן לוינס סופרמן פאנץ׳. אתם יודעים מה זה אומר? עכשיו רומן יוכל להדחף לנו לגרון בימי שלישי!

תתרחק מצורע!!! (אתר ה-WWE)

לסיכום, התכנית הייתה טובה אבל גם היה בה קצת חלקים לא טובים (אני מסתכל עליכן נשים). שווה את השעתיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort