איך שרדתי את הזוועה הזאת? – סורבייבר סירייס 2018

נשים סמאקדאון נגד נשים ראו

אלכסה הוציאה את נטלייה וריוט מהקבוצה והכניסה במקומן את ביילי ובנקס. נעומי וטאמינה מתחילות. נעומי עושה קצת מהלכים אבל מודחת. כרמלה נכנסת ועושה לטמינה רולאפ, ג׳קס נכנסת בכרמלה, אבל כרמלה מגיעה למנדי רוז. מנדי רוז אוכלת קצת מכות גם מניה וגם ממיקי ג'יימס אז היא מכניסה את אסקה. הקבוצות מחליפות את עצמן מהר, סוניה דוויל מכניסה לג׳יימס ברכייה אבל מנדי רוז עשתה בליינד טאג וגנבה את ההצמדה. ביילי וכרמלה נכנסות ומהר מאוד ביילי עושה לה ביילי טו בלי ומדיחה אותה. רוז נכנסת אבל סשה וביילי מביסות אותה. הקבוצות עוד פעם עושות טאגים ומגיעים לביילי נגד סוניה דוויל. ביילי עושה ביילי טו בלי על דוויל מחוץ לזירה ושתיהן חוטפות קאונט אאוט. בנקס נכנסת, היא ואסקה נלחמות וכשבנקס עולה לחבלים ניה דוחפת אותה ונותנת לאסקה להדיח אותה. ג׳קס דורסת את אסקה ונותנת את הניצחון לטים ראו עם סמואן דרופ. קרב מזעזע (1-0 לראו)

סת׳ רולינס נגד שינסקה נאקאמורה

הם מתחילים איטי ומעלים את הקצב ככל שהוא מתקדם. נאקאמורה נותן בערך כל מה שיש לו במובסט בעוד שסת׳ יחסית ישנוני במהלך הקרב. סת׳ מנצח בסוף עם שני סופרקיקס ובלאקאאוט. הקרב היה טוב אבל עם קצת השקעה מסת׳ הוא היה יכול להיות הרבה יותר טוב. (2-0 לראו)

הבר נגד AOP

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אות׳ורס אוף פיין מתחילים בלבודד את סוזארו. שיימוס נכנס אחרי כמה דקות של בידוד ומשמיד את אות׳ורס אוף פיין הקרב הופך לדינמי לאיזה דקה או שתיים ואז דרייק מבריק מתערב ונותן לאות׳ורס אוף פיין הזדמנות לתת לסוזארו פאוורבומב בשילוב נייק ברייקר. (3-0 לראו). קרב נוראי שלא עמד בציפיות בשום צורה.

באדי מרפי (c) נגד מוסטפא עלי על האליפות במשקל קל.

הקהל היה מת בתחילת הקרב אבל מהר מאוד הם העירו אותו. השניים עשו מלא ספוטים מטורפים בקצב פסיכי והביאו אנרגיה חדשה לאירוע. בסוף הקרב עלי התחמק מחוק מרפי והלך לספרינגבורד אבל חטף ברכייה ממרפי (הספוט הזה הוא מחווה של באדי מרפי לקרב של קני אומגה וריי פיניקס) ומכה אותו עם חוק מרפי כדי לשמור על האליפות. הקרב הצליח לדחוס כל כך הרבה אקשן בכל כך קצת זמן ולגמרי מגיע לו התואר קרב הערב.

ראו גברים נגד סמאקדאון גברים

ברון מתחיל אבל מקינטייר מכניס את עצמו ורוצח את ג׳ו תוך 30 שניות. הקבוצות מחליפות מהלומות עד שמתחיל בראוול. טים סמאקדאון מנסים להתביית על ברון אבל ברון רוצח אותם וחוזרים לזירה. עוד קצת מהלומות בין הקבוצות וריי מיסטיריו מדיח את באלור. אחרי כמה זמן שיין מדיח את דולף וברון נכנס ומתחיל לרצוח את כל טים סמאקדאון. ג׳ף הראשון שנופל אחרי זה ריי נכנס וגם הוא מפסיד, המיז מנסה ששיין יכנס אבל זה לא הולך לו והוא גם מפסיד ואז גם שיין נופל לידיים של ברון ובשנה השנייה ברציפות מודח אחרון. ברון קורבין תוקף את ברון סטרוומן אחרי הקרב. הקרב סורבייבר סירייס הכי גרוע מזה שנים. (4-0 לראו)

שארלוט נגד רונדה ראוזי

שארלוט רוצחת את רונדה במשך כל הקרב ומחזיקה אותה יותר טוב מכל מי שעלה מולה עד היום. אחרי קצת הרבה מהלכים שגרמו לראוזי להיראות כמו נמושה שארלוט לוקחת קנדו סטיק ומכה את ראוזי איתו כדי לקבל פסילה. אחרי הקרב שארלוט ממשיכה להכות את ראוזי ואת הצוואר שלה כשהקהל מריע לה. היל טרן מעולה, מחכה לראות לאן הוא ילך. אחלה של קרב בסך הכל. (5-0 לראו)

דניאל בריאן נגד ברוק לזנר

בריאן בוחר באותה אסטרטגיה של סטיילס משנה שעברה ופותח בבליץ מהיר. לזנר מתעלל בבריאן כל הקרב אבל בריאן כל הזמן מצליח להתחמק מהF5 בדרכים יצירתיות עד שלזנר מצליח לבצע את המהלך אבל שובר את ההצמדה לפני ה3 וזה נותן לבריאן הזדמנות לנסות ולהשיג קאמבק. בריאן נועל את לזנר ביס לוק אחרי הרבה מכות בזק, לזנר מנסה לצאת אבל בריאן מחזק את האחיזה וזה כבר נראה כאילו בריאן מביס אותו אבל לזנר יוצא מזה ומסיים את הקרב עם F5. קרב מעולה שעומד בציפיות. (6-0 לטים ראו)

ראו משמידים את סמאקדאון עם מאזן של 6-0. האירוע לא היה משהו אבל אני בכל זאת ממליץ לצפות במרפי נגד עלי ובברוק נגד בריאן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort