טופ 10 – קרבות של הירושי טאנאהאשי

השבוע אגדת ההיאבקות – הירושי טאנאהאשי חגג את יום הולדתו ה-42 ולכבוד המאורע קבלו את 10 הקרבות של טאנאהאשי שאתם חייבים לראות לפחות פעם אחת בחיים.

10. נגד קני אומגה – ניו בגינינג, ניגאטה 2016

האליפות הבין יבשתית המיותמת הייתה מונחת על הפרק. הקרב עצמו היה יריית הפתיחה של הקריירה של קני בתור מתאבק במשקל כבד. קני עבד על הכתף הפצועה של טאנאהאשי במשך כל הקרב ולבסוף אחרי חצי שעה מייגעת הצליח להצמיד את טאנאהאשי. ביחד הם סיפקו את אחד הקרבות הגדולים של 2016 וסללו את הדרך של קני להצלחה.

(sportskeeda)

9. נגד ג'יי וויט בטורניר הG1 ה28.

השניים נפגשו ברסלקינגדום 12 ואיכזבו את הקהל אבל מאז רסלקינגדום סוויצ׳בלייד התחיל להראות גוון חדש בסטייל של ההיאבקות שלו והחל לצבור פופולריות. סוויצ׳בלייד גבר על טאנאהאשי עם קצת עזרה מכיסא וביסס את מעמדו ככוכב עתידי של NJPW כשעשה זאת. ג׳יי ווייט וטאנאהאשי נפגשו חודשיים אחרי זה לקרב על החוזה של טאנאהאשי אך ווייט לא הצליח לשחזר את ההישג ולמרות זאת שניהם הוציאו עוד קרב מעולה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
(voice of wrestling)

8.נגד קארל אנדרסון בניו ביגינינג 2013.

הקרב היה מותח מהשנייה הראשונה שלו והקהל היה על הרגליים והשתגע מכל ספוט ומכל הצמדה קרובה. הקרב הראה לכל העולם את הפוטנציאל שטמון באנדרסון אם רק יתנו לו יריב שמתאים לו.

7.נגד טומוהירו אישיי בטורניר הG1 ה23.

האינטנסיביות של אישיי והטכניקה של טאנאהאשי יצרו איזון מעולה בקרב הזה. אישיי ניסה לרצוח את טאנאהאשי אבל רוח הקרב של הירושי לא נתנה לו ליפול בקלות ורק לאחר קרב מייגע שמעביר את הכאב דרך המסך אישיי נותן לו בריין באסטר וסקרוודרייבר וטאנאהאשי כבר לא יוצא מזה.

6.נגד טטסויה נאיטו ברסלקינגדום 11.

נאיטו מגיע לקרב כדי להגן על אליפות שאפילו לא אכפת לו ממנה. השניים עומדים אחד מול השני והקהל מאבד את זה וברגע שהם נוגעים אחד בשני הקהל מתפוצץ. נאיטו נכנס לתוך המוח של טאנאהאשי ומשחק שם בצורה סאדיסטית. רוח הלחימה של טאנאהאשי נשברת בסופו של דבר ונאיטו שומר על האליפות הבין יבשתית. הקרב היה מעולה אבל הוא קצת הוסתר בצל של הקרב המרכזי בין אומגה לאוקאדה.

אפשר להרגיש את החשמל באוויר (culture vulture)

5.נגד מינורו סוזוקי בניו ביגינינג סאפורו לילה 1, 2018.

סוזוקי וטאנאהאשי נכנסים לקרב בידיעה שהם הולכים לנסות ולרצוח אחד את השני. סוזוקי לא מתביית על היד הפצועה של טאנאהאשי אלא דווקא על הרגל שלו ולא בוחל באמצעים כדי לגרום לטאנאהאשי להכנע. גם בקרב הזה הכאב עבר דרך הטלוויזיה והיה אפשר להרגיש את הסבל של טאנאהאשי. הקרב נגמר עם אנקל לוק של סוזוקי ועציר של השופט אחרי שטאנאהאשי לא יכל להמשיך עוד אבל סירב להכנע.

(cagesideseats)

4.נגד איי ג'יי סטיילס בקינג אוף פרו רסלינג 2014.

אם סטיילס היה מנצח את הקרב הוא היה הלא יפני הראשון שמגיע למיין איבנט של רסלקינגדום מכיוון שזאת הייתה ההגנה האחרונה על התואר לפני האירוע, לטאנאהאשי היו תכניות אחרות. טאנאהאשי וסטיילס נתנו את כל מה שהיה להם והם גמרו את מיכלי הדלק אחד של השני בקרב אבל טאנאהאשי ניצח עם ההיי פליי פלוו והפך לאלוף עולם פעם נוספת.

(Wrestling.org.in)

3.נגד שינסקה נאקאמורה בגמר הG1 ב25.

שינסקה וטאנאהאשי נפגשו הרבה פעמים בעבר אבל הפעם האחרונה שהם נפגשו בה היא הכי טובה מבין כל המפגשים הקודמים שלהם. שינסקה מראה רוח לחימה מדהימה במהלך הקרב ועומד מול טאנאהאשי בעוצמה ומכה אותה כל פעם מחדש עם הבומה יה אבל טאנאהאשי רוצה לפגוש את היריב הכי גדול שלו, קאזוצ׳יקה אוקאדה ולקחת ממנו את האליפות בטוקיו דום וכוח הרצון שלו מביא לו את הניצחון.

(אתר NJPW הרשמי)

2.נגד קוטה איבושי בגמר הG1 ה28.

איבושי וטאנאהאשי הגיעו אחרי חודש שלם של קרבות אינטנסיביים ומצויינים ומהרגע שהקרב התחיל ראו שזה לא השפיע על הביצועים שלהם אפילו במעט. טאנאהאשי הגיע לקרב כתור אנדרדוג, יש שיגידו אפילו סוס מת אבל במהלך הקרב הוא פשוט הראה לנו למה הוא כל כך מוערך וביחד עם איבושי נתן קרב שמתמודד על תואר קרב השנה. אחרי שאיבושי נתן לטאנאהאשי את כל מה שיש לו טאנאהאשי הצליח להצמיד אותו ובגיל 41 התניע את הקריירה שלו מחדש.

(si.com)

1. נגד קאזוצ׳יקה אוקאדה ברסלקינגדום 10.

הקרב היה על תואר "האייס של החברה". אוקאדה וטאנאהאשי היו בעיצומה של יריבות ארוכה ועקובה מדם אחד נגד השני. טאנאהאשי עשה כל שביכולתו כדי להביס את קאזוצ׳יקה אוקאדה ולהישאר הפנים של החברה אבל אוקאדה נכנס לו מתחת לעור והביס אותו באחד הקרבות הכי גדולים של החברה שסימן את הנפילה של טאנאהאשי (עד שבעתיד הוא חזר עם הניצחון על איבושי בגמר הG1) ותחילת העידן של הריין מייקר. הסיפור היה נהדר, ההיאבקות הייתה מאוד טובה והקרב הפך את טאנאהאשי לדמות הרבה יותר עגולה.

סוף של עידן (aminoapps)

לסיכום, תהנו לצפות בקרבות המדהימים האלו!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort