הנבחרות הקטנות שחולמות בגדול

לפני כחודש ימים יצאו להם משחקי ליגת האומות של אופ"א אשר מאפשרות לנבחרות דרך קלה ומהירה יותר להגיע ליורו 2020 ובנוסף הליגה מחולקת לדרגים על פי היכולת המקצועית של הנבחרות. הנבחרות הגדולות ביבשת רואות את המפעל של ליגת האומות כעוד משחקי ידידות בדרך ליורו אך ישנם נבחרות שרק מחכות לנצח ולזכות בטורניר הזה ואלו הנבחרות של ליגה D. נבחרות אלו שידועות בתור הנבחרות שחוטפות בראש בשלבי המוקדמות אך הליגה הזאת מאפשרת לכל אחת מהנבחרות לעשות היסטוריה ולעלות לטורניר גדול מה שלא יכלו לעשות בשלב מוקדמות כזה או אחר. בימים 11/10-13/10 ובימים 14/10-16/10 יתקיימו משחקי ליגת D של ליגת האומות.

בית 1 :
זהו נחשב לבית עם הנבחרות ה-"פחות" טובות בדרג האחרון כשאין פיבוריטית מובהקת לסיים בראשות הבית, הקבוצות שנמצאות שם הן גיאורגיה, אנדורה, לטביה וקזחסטן. נבחרת גאורגיה שסיימה במקום החמישי במוקדמות היורו האחרון הייתה הנבחרת המרשימה ביותר בפתיחת המשחקיים בבית כשניצחה בשני המשחקים הראשונים בבית את קזחסטן (2:0) ואת לטביה (1:0) ותפגוש ביום חמישי את אנדורה לקרב שאמור להיות על הנייר כטיול בישביל הגיאורגים, אך אותה אנדורה שאנחנו היינו רגילים לראות חוטפת חמישיות ושישיות הצליחה להשיג שתי נקודות יקרות עם לטביה (0:0) ונגד קזחסטן (1:1) והיא התמקמה לה במקום השני בבית ולכן הקרב ביניהן יהיה קרב על ראשות הבית כשניצחון של הגאורגים יסגור את הסיפור בבית. קרב נוסף שהתקיים הוא בין שתי הקבוצות שהשיגו נקודה אחת בשתי המחזורים הראשונים, לטביה נגד קזחסטן. הלטבים יגיעו לאחר התיקו המאכזב עם האנדורים ולאחר ההפסד לגאורגיה ורצו להשיג ניצחון ראשון במפעל אך מולה ניצבת נבחרת קזחסטן שנמצאת בתחתית הבית אך כמות הכישרונות בנבחרת שלה יכול להפתיע ולנצח את המשחק הזה. במחזור הרביעי אנדורה תתארח בקזחסטן לקרב שעלול להיות לפרוטוקל בלבד לאור התוצאות שאמורות להיות במחזור השלישי אך זה גם עלול להיות קרב בין שתי קבוצות שרוצות לקרוא תיגר על ראשות הבית. משחק נוסף שיתקיים יהיה בלטביה שתארח את גיאורגיה למשחק שעלול להיות מלחמה גדולה בלי קשר למשחק המחזור השלישי, בעיקר בגלל לאחר הניצחון של הגיאורגים בביתם. לטביה תעלה בכל בכוחות ההתקפים שלה על מנת ולנצח מול הקהל הביתי שלה.

בית 2 :
אם הבית הראשון היה הבית היותר חלש של הדרג אז הבית הזה הוא הכי חד צדדי של הדרג. בבית הזה משחקות נבחרות  לוקסמבורג, בלארוס, מולדבה וסן מרינו. לוקסמבורג אחת הנבחרות שעשתה את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר בשנים האחרונות מנבחרת חלשה ביותר לנבחרת שמסוגלת לעלות לראשונה לטורניר גדולה וזה בא לידי ביטוי בשני הניצחונות שלה בשני המשחקים הראשונים נגד מולדובה (4:0) וסן מרינו (3:0), במחזור השלישי היא תפגוש את בלארוס במשחק חוץ הקשה שאמור להיות הקרב על העלייה לאחר שהבלארוסים יגיעו למשחק עם ארבע נקודות לאחר ניצחונות על סן מרינו (5:0) ותיקו עם מולדובה (0:0) וידיעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון. עוד במחזור השלישי, מולדובה תארח את סן מרינו שכרגע נראת כמו שק החבטות של הבית ומולדובה צריכה לנצל את זה על מנת לא לאבד את סיכוייה לעלות לשלב הבא. במחזור הרביעי בלארוס תארח את מולדובה בביתה לקרב בין שתי נבחרות עם יריבות ולכן המחזור השלישי לא אמור להשפיע על הקרב שיתקיים בבלארוס. עוד משחק שיהיה הוא בין לוקסמבורג שתארח בבית את סן מרינו במה שעלול להיות גם משחק ההעפלה של הנבחרת המקומית לשלב הבא אך בכל מקרה זהו משחק שיהיו בו הרבה מאוד שערים.

בית 3 :
לאחר שני המחזורים זהו הבית שאפשר להגיד הכי צמוד שיש לדרג הרביעי להציע כשבבית נמצאות קוסובו, איי פארו, אזרבייג'אן  ומלטה. קוסבו שנחשבת לנבחרת הטובה יותר בבית נמצאת במקום הראשון לאחר שני המחזורים הראשונים עם 4 נקודות לאחר ניצחון על איי פארו (2:0) ותיקו עם אזרבייג'אן (0:0) ורוצה להמשיך את הדרך לשלב הבא עם משחק נגד מלטה שהפסידה במחזור הראשון לאיי פארו (3:1) ועשתה תיקו עם אזרבייג'אן (1:1). משחק נוסף במחזור השלישי יפגיש את אזרבייג'אן ואיי פארו שנמצאות חזק בתמונה לעלייה. אזרבייג'אן רוצה להשיג ניצחון ראשון לאחר שתי תוצאות תיקו ואילו איי פארו רוצה ולהמשיך את ההתקדמות שלה עם ניצחון. במחזור הרביעי איי פארו וקוסובו ייפגשו לקרב שכנראה יכריע את העולה לשלב חצי הגמר וזה יהיה משחק אדיר עם הרבה מאוד אמוציות, גם אזרבייג'אן ומלטה יפגשו פעם נוספת לאחר שמשחק הראשון הסתיים בתיקו כאשר האזרים ירצו להשיג תוצאה להמשך ואילו מלטה יודעת שמשחק חוץ כזה היא צריכה לעבור בשקט ובלי תבוסה.

                                                             בית צמוד. (עמוד הפייסבוק של ליגת האומות)

בית 4 :
גם הבית הרביעי בדרג יצר לנו המשך משחקים אדיר לאחר שלוש מתוך ארבע הקבוצות נמצאות חזק מאוד בתמונת העלייה לשלב הבא כשהקבוצות הן מקדוניה, ארמניה, ליכטנשטיין וגיברלטר. מקדוניה ניצחה את שתי המשחקים הראשונים שלה נגד ארמניה (2:0) וגיברלטר (2:0) ויודעת שניצחון במחזור השלישי נגד ליכטנשטיין יכול קרב אותה מאוד בדרך לשב הבא, אך מולה ניצבת משוכה לא פשוטה שניצחה במחזור האחרון את גיברלטר ורוצה להמשיך את הרצף של הניצחונות. המשחק הנוסף במחזור השלישי יפגיש את ארמניה נגד גיברלטר, הארמנים יגיעו למשחק כשהם נמצאים במקום השני בבית עם שלוש נקודות וידיעה שרק ניצחון בא בחשבון נגד הנבחרת החלשה ביותר בבית. במחזור הרביעי יפגשו ארמניה ומקדוניה לקרב שכנראה יכריע מי תסיים במקום הראשון בבית וזה יהיה קרב אדיר בין שתי קבוצות שידוע לדם חם בין האוהדים שלהם, המשחק הנוסף יהיה בין גיברלטר לליכטנשטיין שתגיעה פייבוריטית מובהקת ותרצה לרשום תוצאה גבוהה שאולי בהמשך תעזור לה עם יחס השערים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
                                                                    הזדמנות פז. (UEFA)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort