איסטנבול סיימה בתיקו ופספסה את הפסגה, אנקרגוצ'ו אמרה תודה והעפילה למקום הרביעי בטורקיה

הליגה הטורקית נמשכת עם המחזור השביעי בו מתרחשים שני משחקים מאוד מעניינים – איסטנבול BB מארחת את מלאטיספור בקרב צמרת מרתק, ואנקרגוצ'ו מתמודדת מול אנטליהספור בקרב מרכז טבלה לוהט, אשר יכול בסיטואציה מסוימת להוביל את המנצחת אל החלק העליון של הטבלה. בנוסף, הליגה הרוסית מפגישה הערב בין רובין קאזאן לקריליה סובייטוב.

איסטנבול BB נגד מלאטיספור:

המארחת מאיסטנבול מגיעה למשחק כאשר היא ניצבת במקום השלישי בטבלה לאחר שישה משחקים, בהם היא ניצחה ארבעה, סיימה אחד בתיקו והפסידה אחד לקסימפשה. במשחק הקודם BB סיימה בתיקו 0:0 מאכזב, אך היא עדיין מגיעה למשחק נינוחה לעיני הקהל הביתי שלה וכמובן גם עם הידיעה שניצחון יעלה אותה אל המקום הראשון, בדיוק בזמן לנעילת המחזור.

מנגד מלאטיספור מקבלת הזדמנות פז להעפיל למקום הרביעי ולהידבק לצמרת של הליגה הטורקית. במחזור הקודם, התאוששה מלאטיספור מהפסד 1:2 לבשיקטאש וגברה על ריזספור בתוצאה של 0:1. אם תצליח לגבור על איסטנבול BB באחד מהמגרשים הקשים ביותר בליגה, היא תצהיר כוונות, תצבור ביטחון, ותעלה הישר למקום הרביעי והמאוד משמח.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

איסטנבול BB – גונוק, קלישי, אפוריאנו, דה קוסטה, קאייסרה, מוסורו, טקדמיר, קאבצ'י, פריי, אדבאיור, ויסקה.

מלאטיספור – פארנול, קאס, קיפטפינאר, מינה, צ'באקה, ילדירים, דונאלד, בויוק, אלכסיס, גילרמה, בוטאיב.

מהלך המשחק:

איסטנבול שלטה בעניינים מתחילת המשחק וכבר בדקה השישית כמעט עלתה ליתרון משמעותי במיוחד. ויסקה סידר לאדבאיור כדור גדול אותו הוא לא הצליח לנצל עד הסוף ופיספס את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן, שוב איסטנבול יצאה קדימה ופריי היה זה שנותר במצב אחד על אחד מול פארנול, אך הוא בעט חלש ולא הצליח לכבוש.

הקצב נרגע משמעותית מרגע ההחמצות של איסטנבול BB, עד שמלאטיספור הצליחה להדהים את יריבתה בדקה ה-30. חאליד בואטיב חתם התקפה מהירה של מלאטיספור היישר בתוך הרשת והעלה את קבוצתו ל-0:1 פשוט מדהים. התוצאה נשמרה עד המחצית ללא איומים משמעותיים.

במחצית השנייה, הקצב רק המשיך להירגע והמשחק הפך אגרסיבי יותר ויותר. צ'באקה, אדבאיור וטקדמיר כולם ספגו כרטיסים צהובים והמשחק התחמם מרגע לרגע. בדקה ה-71, הצליחה איסטנבול סוף סוף לנצל את הכלים ההתקפיים שלה ולהשוות את התוצאה. אדין ויסקה הוא זה שכבש והחזיר את הצבע ללחיים של האוהדים הביתיים, 1:1.

בסופו של דבר, התוצאה הזו נשמרה עד הסיום ואיסטנבול פיספסה הזדמנות ענקית להעפיל לפסגה, מנגד מלאטיספור יכולה להרגיש פספוס על כך שלא ניצלה את ההזדמנויות שלה.

תוצאת הסיום – 1:1.

אנקרגוצ'ו נגד אנטליהספור:

אנקרגוצ'ו נמצאת בתקופה לא רעה בכלל עד כה ויתכן שהמקום שלה בטבלה משקר על מצבה הכללי. היא גברה 0:1 על אקהיסאר, המשיכה לניצחון מרשים בעשרה שחקנים על ארזורומספור, והעפלה לסיבוב הרביעי בגביע הטורקי על חשבונה של סריק. הפרש השערים של אנקרגוצ'ו עדיף על של יריבתה ובמידה והיא תנצח הערב בשילוב עם הפסד של מלאטיספור, היא תעפיל למקום הרביעי בטבלה ותידבק לצמרת הגבוהה.

בדומה ליריבתה, אנטיליהספור גם היא מחזיקה במאזן לא רע עד כה והיא מדורגת במקום ה-11 בלבד בשל הצפיפות הרבה של הליגה הטורקית, כאשר במאזנה ישנן 10 נקודות, 5 בלבד מהמקום הראשון בו ניצבת האלופה גלאטסראיי. ניצחון בשילוב עם הפסד של מלאטיספור ישלח אותה הישר למקום הרביעי. כפי שניתן לראות – משחק על כל הקופה.

הרכבים:

אנקרגוצ'ו – הופף, סאק, קובאלס, אייהאן, אוזגנק, פאטי, אגקאי, מוקחטאר, פוטסילה, ביפומה, אל קאביר.

אנטליהספור – בופין, סאנגארה, צ'לוסטקה, דייגו אנג'לו, סיסוקו, צ'יקו, מאיקון, אוזמרט, קורטהולוס, סיניק, דוקארה.

סיכום המשחק:

המשחק שקיבלנו היה קצבי ומהנה בדיוק כפי שציפינו שהוא יהיה. שתי הקבוצות הבינו שיש הזדמנות להידבק לצמרת הטורקית, והן לא התכוונו לפספס אותה. אנקרגוצ'ו הייתה טובה יותר ואיימה הרבה יותר מיריבתה, אך הייתה לה בעיה אחת משמעותית לאורך כל המשחק – הדיוק.

מתוך 14 איומים של אנקרגוצ'ו, רק שלושה הלכו לכיוון המסגרת. את זה ידעה אנטיליהספור לנצל עד הסוף, ושער אחד קטן שנכבש בדקה ה-18 של המשחק הספיק עד סיומו. צ'לוסטקה העלה את אנטיליהספור ל-0:1, והתוצאה נשמרה עד הסיום. 0:1 שמעלה את אנטיליהספור למקום הרביעי בטבלה.

תוצאת הסיום – אנטיליהספור גוברת על אנקרגוצ'ו 0:1.

רובין קאזאן נגד קריליה סובייטוב:

רובין קאזאן מגיעה להתמודדות הזו כאשר היא ניצבת במקום התשיעי בטבלה ובמאזנה 11 נקודות הנובעות משני ניצחונות, חמש תוצאות תיקו והפסד בודד. במידה ותצליח לנצח הערב, קאזאן תעפיל אל המקום השישי ותשפר את מאזנה ל-14 נקודות, שמונה מהמקום הראשון. כך שסיבה לנצח בהחלט יש כאן, אלו שלוש נקודות מאוד משמעותיות עבור רובין קאזאן.

קריליה סובייטוב לעומת זאת ניצבת במצב בו כל נקודה שהיא תצליח להשיג תעזור לה באופן מיידי ומשמעותי. הקבוצה המאוכזבת מדורגת במקום ה-15, מתחת לקו האדום, ובמאזנה 7 נקודות. אם תצליח סובייטוב להפתיע את קאזאן ולנצח הערב, היא תעפיל הישר אל המקום ה-12 בטבלה ותשיג מעט אוויר לנשימה. משימה זו לא קלה בכלל כאשר יש לך את ההתקפה הגרועה בליגה, שכבשה עד כה שלושה שערים בלבד.

שחקני רובין קאזאן חוגגים (Football Ticket Net)

הרכבים:

רובין קאזאן – קונובאלוב, ביירמיאן, גראנאט, נבאס, אורמוביץ', אוסטינוב, פודבריוסטין, פולוז, אזמון.

קריליה סובייטוב – קוניוקוב, סמארז'יץ', נאדסון, רוג'ל, זוטוב, לאנין, אנטון, צ'יצ'רין, מיג'אלוביץ', מולו, קנוניקוב.

סיכום המשחק:

כפי שצפינו, רובין קאזאן זיהתה הזדמנות להידבק לחלק העליון של הטבלה, והיא ניצלה אותה עד תום. משחק נהדר, השתלטות על כל מרכז המגרש לכל אורך ההתמודדות וכמובן גם שני שערים שביצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר. את השער הראשון במשחק כבש פודבריוסטין במהלך הדקה ה-27, והעלה את רובין קאזאן ל-0:1.

קריליה סובייטוב עוד הצליחה לעקוץ בעזרת האיום היחיד שלה במשחק לכיוון המסגרת, ובדקה ה-49 מקסים קנוניקוב השווה את התוצאה ל-1:1. רובין קאזאן הצליחה להכריע את המשחק בסופו של דבר, בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות, וביצעה צדק – סרדאר אזמון כבש בדקה ה-94 והעלה את קאזאן ליתרון 1:2.

תוצאת הסיום – רובין קאזאן גוברת 1:2 על קריליה סובייטוב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort