RAW 24.9.18

שילד נגד העולם

השילד פותחים את התכנית בטענה שהם אבני היסוד של הWWE ושהם יכולים להפסיד קרבות אבל הם תמיד מנצחים את המלחמה ואחרי זה הם יורים אל קורבין, אבל קורבין לא נשאר חייב ומגיע לזירה ביחד עם ברון, דרו ודולף והם מתחילים לדבר בצורה שמנסה ליצור קרע השילד כאשר הם מציינים את זה שהחליפו את אמברוז בלי להסס וכשהקבוצות כמעט נכנסות לבראוול קורבין עוצר את זה וקובע קרב בין השילד לבינו וAOP.

פין באלור נגד ג׳ינדר מאהל

אלישיה פוקס וביילי בצד הזירה. פין מחזיק את ג׳ינדר בצורה כל כך דומיננטית במשך כל הקרב ולא מאפשר לו לזוז אבל סוניל סינג הורס לו את המומנטום בהסחת דעת וגם אלישיה מצטרפת אבל ביילי עוצרת אותה ונותנת לסינג ביילי טו בלי דבר שמוביל לרול אף של פין על ג׳ינדר שדעתו הוסחה.

קרב גרוע אבל אחלה של תמונה… (אתר ה-WWE)

הריוט סקוואד נגד התאומות בלה ונטלייה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניקי וליב מתחילות אבל מהר מאוד ניקי נותנת לברי טאג ואחרי קצת דאבל טים ברי מתחילה לבצע על ליב את היס קיקס אבל בטעות פוגעת בראש של ליב ואשכרה מכניסה אותה לנוקאאוט, ליב מצליחה איכשהו לעשות קיקאאוט ולהגיע לאפרון כדי להשיג טאג ורובי נכנסת אבל חוטפת ביט-אפ מברי עד ששרה לוגאן עוזרת לה והריוט סקוואד משתלטות. אחרי הפסקת הפרסומות ליב כבר לא נמצאת ולוגאן עובדת על ברי וכשברי מתחילה להשתלט רובי נכנסת והן נלחמות ובסוף הקרב הופך לנטלייה נגד לוגאן אבל כשנטלייה עושה את השארפ שוטר, רובי עושה בליינד טאג ומנצחת את הקרב עם ריוט קיק. מקווה שליב תרגיש טוב יותר בקרוב.

ריוט סקוואד (אתר ה-WWE)

סייגמנט של קונורס קיור

קונור נגד צ׳אד גייבל

קונור מתחיל בניסיון רצח של צ׳אד אבל צ׳אד מתחמק ומתחיל להשתלט על קונור חזרה אבל אחרי ניסיון כושל למונסולט קונור מביס אותו עם ראק סלאם.

דרו מקינטייר ודולף זיגלר (c) נגד הריבייבל על אליפות הזוגות

זה כל מה שיכולתם לצפות מהקרב הזה. ההיאבקות הייתה טובה, שתי הקבוצות נראו חזקות מאוד והחליפו מומנטום אחת עם השנייה וזה כל מה שצריך לקרב טאג טוב. דרו ודולף ניצחו את הקרב עם שילוב של קליימור וזיגזאג על דאש ווילדר ושמרו על האליפות.

FTR!!!! (אתר ה-WWE)

בובי לאשלי נגד אליאס

אליאס בא לנגן אבל אומר שדנבר לא ראויים לשירה שלו (גם אני אומר שדנבר לא ראויים לגאון המוזיקלי הזה) ואז קווין אוונס נכנס ומתחיל לשבח את אליאס (בצדק) ואף אומר שהוא המעריץ הכי גדול שלו (השני הכי גדול אחריי) ומזמין את ליו ראש לבמה ואפילו מציעה לו כיסא עם בוסטר ואז לאשלי נכנס. הקרב בין לאשלי לאליאס מתחיל ולאשלי מתעלל באליאס למרות שאליאס מצליח להחזיר מלחמה. אחרי הרבה התעללויות באליאס לאשלי שולח אותו לרצפה דרך החבלים וקווין אוונס מתעצבן, משמיד את ראש ואחרי זה תוקף את לאשלי ומוביל לפסילה של אליאס. אחרי הקרב אוונס חוזר ללתקוף את ראש אבל לאשלי עוצר אותו.

ניה ג׳קס נגד אלישיה פוקס

בליס, מיקי ג׳יימס ואמבר מון בצד הזירה. ניה מתחילה בלרצוח את אלישיה אבל אלישיה בורחת ובזמן הזה אמבר תוקפת את מיקי ג׳יימס. אלישיה חוזרת לזירה ומנסה להלחם בניה אבל ניה בסופו של דבר רוצחת אותה ומביסה אותה עם סמואן דרופ.

השילד נגד AOP וברון קורבין

קרב שילד קלאסי. השילד מתחילים בשליטה על הקבוצה היריבה אבל אחרי הסחת דעת מברון, דרו ודולף קורבין ו-AOP משתלטים אבל השילד עושים קאמבק ובסופו של דבר מנצחים עם ספיר של רומן על ברון קורבין. קרב טוב אבל לא יותר.

שילד קלאסי (אתר ה-WWE)

 

לסיכום, ראו לא הייתה תוכנית טובה ולא תוכנית רעה. בנוסף לפי דיווחים ברי בלה הייתה שיכורה במהלך הקרב מול הריוט סקוואד, דבר שהוביל לזעזוע מוח.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort