צרפת: נים מפתיעה את מונאקו ומשיגה תיקו, מונאקו ללא ניצחון בחמישה משחקי ליגה רצופים

לאחר אצמע השבוע של ליגת האלופות והליגה האירופית, הערב חזרה הליגה הצרפתית עם משחק בין מונאקו, סגנית אלופה שאירחה את נים, העולה החדשה. פתיחת העונה של מונאקו עד עכשיו מאכזבת מאוד, הקבוצה השיגה רק 5 נקודות בחמשת המחזורים הראשונים. מונאקו ניצחה רק במחזור הראשון ומאז היא לא מצליחה לנצח ב-5 משחקים רשמיים כולל המשחק האחרון נגד אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, כאשר הפסידה לקבוצה הספרדית 2:1. מה שאמור לעודד את אוהדי מונאקו שלאט לאט הכמות הענקית של הפצועים מתחילת העונה  מתחילה לרדת וכוכב נבחרת רוסיה גולובין שנפצע בתחילת העונה חזר לסגל. אך בקבוצה עדיין לא יכולים לבנות על יובטיץ', סובאשיץ', פייר-גבריאל, פלגרי וגובלס שעדיין לא החלימו מהפציעות. ז'מרסון והנדריקס קיבלו מנוחה היום ונשארו בספסל. נים מצד שני פתחה את העונה ממש לא רע בשביל עולה חדשה והשיגה כבר 7 נקודות ובשני מחזורים הראשונים השיגה שתי ניצחונות על אנז'ה ומארסיי ובמחזור האחרון השיגה תיקו חוץ 3-3 עם בורדו. נים חסרה הערב את סבנייר שקיבל אדום במשחק הקודם והושעה מהמשחק הזה, בנוסף לא היו כשירים למשחק עליוואי, ואלדביה וסורזאק.

הרכבים:

מונאקו: בנאליו, ראג'י, גליק, אנדוראם, בארקה, בנסאר, דיופ (גולובין דק' 72), טילמאנס, טראורה (סילה דק' 78), אמבולה (גרנדסיר דק' 61), פלקאו.

נים: ברנרדוני, אלאקוץ' (לנדרה דק' 86), בריאנסון, ליבוי, פאקייה, תיוב (דיאלו דק' 62), בובישון, ואלס (דפרס דק' 75), ריפארט, בוזוק, גיז'אום.

נים פתחה את המשחק מלאת ביטחון ותקפה על הדקות הראשונות את השער של בנאליו, אך לא הצליחה להגיע להזדמנות ממשית עד הדקה ה-18 כאשר בריאנסון כבש את השער! הגבהה מבעיטה חופשית של בובישון למרכז הרחבה הגיע לראשו של בריאנסון שנגח את הכדור מתחת למשקוף וכבש שער מוצדק של נים שהייתה הרבה יותר טובה בפתיחת המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מונאקו התעוררה והתחילה לסכן את השער של נים. בדקה ה-24 בעיטה חופשית של פלקאו הייתה לא מדוייקת והחלוץ שלח את הכדור מעל השער, אך בדקה ה-27 פלקאו הצליח להשוות! החלוץ הקולומביאני משך את הכדור עד איזור ה-25 מטר ובעט למסגרת, הכדור פגע ברגל של אחד מהשחקני של נים, שינה כיוון ונכנס לפינה המשאלית 1:1 מונאקו שוב חזרה למשחק.

פלקאו היה השחקן הכי מסוכן במדי מונאקו והוא כבש את השער השיוויון (twitter)

מונאקו שוב היתה קרובה לכבוש בדקה ה-39, כאשר שוב פלקאו איים על השער, הפעם החלוץ נגח מחמישה מטרים לאחר הגבהה מצד ימין של ראג'י, אך ברנרדוני הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-45 טילמאנס הגביה מבעיטה חופשית למרכז הרחבה, אף אחד לא הצליח לנגוח את הכדור והוא הלך למסגרת, אך שוב ברנרדוני היה במקום והדף את הכדור ובמהלך הזה הסתיימה מחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחה בהזדמנות גדולה של מונאקו – דיופ בעט כדור מסובב מעולה מחוץ לרחבה, ברנרדוני הדף את הכדור והכדור החוזר בעט אמבולה, אך הכדור עבר ליד הקורה בדקה ה-48.

בדקה ה-53 כבר הזדמנות ענקית החמיץ פלקאו – אף אחד לא שמר עליו לאחר הגבהה מבעיטה חופשית של טילמאנס, פלקאו בעט בנגיעה, אך הכדור פגע במשקוף, נפל לפני הקו ויצא החוצה.

בדקה ה-57 רדאמל שוב איים על השער, הפעם הוא השטלט מצויין על הכדור עם החזה ובנגיעה שנייה בעט מחוץ לרחבה – הכדור עבר טיפה מעל המשקוף.

בדקה ה-62 שוב בובישון מנים הגביה את הכדור אל בריאנסון שנגח מצויין את הכדור מתחת למשקוף, אך שוב בנאליו היה במקום והדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-72 ערך אלכסנדר גולובין הופעת הבכורה כשעלה כמחליף וכבר השתתף במהלך לא רע שבסופו בארקה מסר רוחב למרכז הרחבה, אך נגיחה של טראורה הייתה ממש חלשה והגיע בקלות לידיים של ברנרדוני.

בדקה ה-80 הזדמנות מעולה היתה לאחד המחליפים הצעירים של מונאקו לכבוש, אך לאחר רוחב מצויין של עוד ילד צעיר גרנדסיר, סילה לא הצליח לפגוע כמו שצריך בכדור מעשרה מטרים מהשער.

מונאקו ניסתה להשיג את הניצחון ושלחה את רוב השחקנים לתקוף ובדקה ה-86 לאחר רוחב מעולה של גרנדסיר בנגיעה בעט אנדוראם לפינה הקרובה, אך ברנרדוני שוב הציל את הקבוצה והדף את הכדור לקרן.

בובישון בדקה ה-93 בעט לא רע מבעיטה החופשית, אך שלח את הכדור מעל המשקוף. למרות המאמצים של מונאקו להשיג ניצחון, משחק הסתיים רק בתיקו שהוכיח שמונאקו נמצאת במשבר,  כן אחת הסיבות העיקריות בגלל המון פציעות, אך בכל זאת נים לא הראתה כדורגל מרשים וזה מראה כמה מונאקו חלשה ותצטרך להשתפר בשביל להשיג מקומות גבוהים בליגה. נים ממשיכה להפתיע ומשיגה עוד נקודה חשובה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort