מה קורה אתלטיקו?

5 נקודות ב-4 משחקים, כך פתחה אתלטיקו מדריד את הופעותיה בליגה הספרדית. היא לא פגשה את אריות הליגה, שהיא אמורה להיות אחת מהן וכבר הספיקה להיות בפיגור של 7 נקודות מפסגת הליגה. את העונה פתחה עם 1:1 נגד ולנסיה כאשר במחזור לאחר מכן היא ניצחה 1:0 את ראיו ואייקנו, כך שהפתיחה לא הייתה מאד גרועה. אך במחזור ה-3 ספגה אתלטיקו הפסד 2:0 לסלטה ויגו, זה המשיך עם 1:1 מול אייבר במחזור הרביעי. קבוצתו של דייגו סימאונה לא הרשימה וספגה 4 שערים ב-4 משחקים. אתלטיקו, קבוצה עם שמות נוצצים בהגנה ובהתקפה לא אמורה למצוא את עצמה במקום ה-9 בליגה הספרדית. אז מה הביא אותה למצב הזה?

קפטן הקבוצה, דייגו גודין וגם קפטן נבחרת אורוגוואי הוא הבורג המרכזי בהגנת הקבוצה מספרד. יחד עם חימנס, חוואנפראן ולוקאס הם יוצרים הגנה בעלת 4 שחקני נבחרות גדולות. כך הם גם משאירים את פליפה לואיז על הספסל. הגנה זו היא אולי החזקה בעולם וזה גם בלי לציין את השוער הנהדר אובלאק, אך הם עוד לא מצליחים לעזור להתקפה המקרטעת. הגנת אתלטיקו ספגה שערים העונה מול קבוצות לא מרשימות וכך היא לא יכולה להגיע רחוק.

הקפטן יקווה להמשך עונה טובה יותר (קרדיט: beIN SPORTS).

בכל זאת הבעיה העיקרית של אתלטיקו מדריד היא בחלק הקדמי יותר. סאול וקוקה נהדרים אך למצוא את ה-2 שישחקו איתם כבר יותר קשה. למאר, רודריגו, קוראה ותומאס אלה ה-4 שיכולים לשחק עם קוקה וסאול. אבל אף אחד מהם עוד לא הראה רמה גבוהה של כדורגל, למאר רק עכשיו עשה את הקפיצה לקבוצה גדולה ועוד לא מוצא את עצמו, תומאס וקוראה מתקשים להוציא לפועל ושאר השחקנים מתגעגעים לגבי. רודריגו עושה רושם שהוא ישחק עם הזוג סאול וקוקה אך אתלטיקו נשארה עם הבעיה של עוד קשר. אחד משחקני הספסל יצטרך לתת דקות טובות כדי להקל על סימאונה.

2 מהכוכבים (קרדיט: Bleacher Report).

החלוצים של אתלטיקו בעלי שמות נוצצים, מהטובים בעולם, השניים הפותחים הם גם שחקני נבחרת ואחד מהם הוא כוכב אלופת העולם, אנטואן גריזמן השחקן שצריך להוביל את אתלטיקו מדריד. אך מה לא עובד השנה? התרגלנו לראות אותו עם אמבאפה ואין תחליף לצמד הזה אז כך הוא גם הרבה פחות טכני ומרוכז. לפחות ככה זה נראה מהצד. חברו לקבוצה דייגו קוסטה התרגל גם הוא לדברים מסוימים מנבחרתו כגון קישור חזק שעוזר לחלוצים אך שזה לא עובד בקבוצה אז גם ההתקפה תתקשה.

אתלטיקו כבר בפיגור של 7 נקודות מברצלונה המובילה ו-5 נקודות מריאל מדריד סגניתה וזה רק לאחר 4 מחזורים. זה בהחלט ישפיע בצורה דרסטית על סיכוייה לזכות באליפות. זאת בלי להתייחס לעובדה שאתלטיקו מדריד תרם פגשה את ריאל או ברצלונה ובלי להתייחס לעובדה שאתלטיקו לא ניצחה את ברצלונה בליגה משנת 2010. בנוסף על כך, ייקח זמן עד שאתלטיקו תצליח להתחבר ולרוץ עם הרכב כלשהו לעומת זאת ברצלונה עושה רושם שהיא קבוצה חזקה מאד. אנחנו רק בתחילת העונה אז מוקדם מדי לסיים את העונה לאתלטיקו מדריד אבל היא צריכה להתחבר כבר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במחזור הקרוב בליגה הספרדית תפגוש אתלטיקו מדריד את חטאפה לדרבי קטן של מדריד. חטאפה התחילה את העונה בצורה טובה והיא מדורגת במקום החמישי עם 7 נקודות. במחזור האחרון היא הרשימה עם ניצחון 2:0 על סביליה, שכמו אתלטיקו מתקשה עם פתיחת העונה. במפגשים בין הקבוצות אתלטיקו מדריד שולטת כאשר הניצחון האחרון של חטאפה היה בשנת 2011. נתון נוסף הוא שהתקפת חטאפה נמצא בכושר יותר טוב העונה וכבשה יותר פעמים כאשר גם ההגנה ספגה פחות שערים. ניצחון יקדם את אתלטיקו מדריד כדי לעבור את חטאפה בטבלת הליגה אך לא הייתי מוציא את חטאפה מתמונת הניצחון במשחק בית שלה.

יתר המשחקים ב-לה ליגה:

ווסקה-ריאל סוסיאדד.                                                                                                                                                      ראיו ואיקנו-אלאבס.                                                                                                                                                        אייבר-לגאנס.                                                                                                                                                              סלטה ויגו-ויאדוליד.                                                                                                                                                        ריאל מדריד-אספניול.                                                                                                                                                      לבאנטה-סביליה.                                                                                                                                                          ויאריאל-ולנסיה.                                                                                                                                                            בטיס-אתלטיק בילבאו.                                                                                                                                                ברצלונה-ג'ירונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort