SmackDown 19/09/18

פתיחת התכנית:

פרומו של הקרב בין בקי לינץ' לשרלוט פלייר מהאל אין אי סאל משמש כפתיחת התכנית, בנוסף אנו לומדים כי במהלך הערב תהיה חגיגת ניצחון לבקי.
מכאן אנו עוברים לזירה בה נמצא מיז, מברך את הקהל ופותח את תכנית האירוח שלו "מיז טי וי", בה אנו לומדים כי לו ולדניאל בראיין עתיד להיות קרב בהאוס שואו שיתקיים באוסטרליה.
"המיז נעלה יותר מדניאל בראיין, הוא לא בליגה שלי", פותח מיז את תכניתו, "לא מאמינים לי? צפו בשני הקרבות האחרונים שלי נגדו".
מיז מדבר על עתידו בארגון ואומר כי "אתחרה על אליפות ה-WWE, סמואה ג'ו או איי ג'יי סטיילס, זה לא משנה", בטוח בעצמו שאף ינצח ומזמין לזירה את אשתו מאריס.
מיז ומאריס מדברים על הקרב שלהם נגד הזוג בראיין בהאל אין אי סאל ואף מאריס קוראת לו "הקרב הקל ביותר בקריירה שלה".
"הסיבה היחידה שברי התחתנה עם בראיין היא כדי להישאר רלוונטית לארגון" שולחים מיז ומאריס עקיצה לעבר הזוג בראיין, מה שמוביל להתפרצות של בראיין לעבר מיז, שנגמרת בכך שבראיין מעיף את מיז לעבר בטנה של מאריס, שמתפתלת מכאבים ולאחר שניסו לרמות דניאל בראיין, מיז דוחף את מאריס בטעות ומועף מיד אחריה ע"י דניאל בראיין.
פתיחה מאוד יפה לתכנית שמוכיחה כי היריבות בין הזוגות לא הסתיימה, אלא רק התחילה.

דניאל בראיין מאחורי הקלעים: "לא רק שאחבוט במיז בפנים, אשיג לעצמי "כרטיס" ישירות לאליפות ה-WWE" אומר דניאל בראיין, בטוח כי ישכתב את ההיסטוריה מחדש ויחזיר לעצמו את האליפות, ולנו נשאר לצפות שכך יקרה באמת.

סזארו (הבר) נגד קופי קינגסטון (ניו די):
"בהאל אין אי סאל, הבנו שיש מקום רק ליום אחד, וזה הניו די שלכם" אומרים הניו די, "והשלב הבא הוא נגד הבר שמולנו" מייחסים זאת אל הקרב שלהם בהאוס שואו באוסטרליה, שני הזוגות מטיחים עלבונות אחד לשני והקרב מתחיל.
קרב יפה מאוד שמוציא משני המתאבקים את המיטב, כוח מתפרץ של סזארו, אקרובטיקה של קופי קינגסטון, קרב קצר ובאותו זמן יפה מאוד לצפייה שמסתיים בניצחון נקי של סזארו.

רוסב דיי מאחורי הקלעים: רוסב מאשים את איידן אינגליש בהפסדם בקרב ואף אומר לו שהוא לא ילווה אותו לקרב שלו בזירה על אליפות ארצות הברית נגד נאקמורה ואף אומר לו שהוא לא מספיק טוב לרוסב דיי, איידן המעוצבן שופך את הכל על לאנה ורוסב מבלי לדעת שהיא מאחוריו… אאוץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מוצג לנו כי מספר העוקבים בפייסבוק של WWE גדול יותר משל קים קרדשיאן, האן אף אל וכ"ו… אנחנו לא מתפלאים אבל נקסט.

רנדי אורטון מגיע אל מאחורי הקלעים: נראה שהוא מבקש שיציגו תמונות שלו מהאל אין אי סאל נגד הארדי ובשלב מסויים אפילו חונק את הטכנאי. בנייה של אורטון כהיל בפעם המי יודע כמה שבאופן מוזר מצליחה דווקא, לא רע.

איי ג'יי סטיילס מאחורי הקלעים: סטיילס מדבר על הקרב העתידי שלו עם סמואה ג'ו באוסטרליה "קרב ללא חוקים בו הכל הולך… אתפקס בקרב שלי היום ואכין את עצמי לקראת ג'ו".

שינסקה נאקמורה (C) נגד רוסב:
רוסב אינו מוכן לשמוע ללאנה כי אינו רוצה הפרעות לקראת הקרב שלו על האליפות והוא נכנס לזירה בביטחון מלא נגד נאקמורה והקרב מתחיל עם איידן אינגליש שמציג את רוסב.
רוסב שולט במרבית נקרב, מנחית מהלומות קשות על נאקמורה, הן בזירה והן מחוץ לזירה. בכל פעם שנאקמורה מחזיר מתקפה, רוסב לוקח את היתרון בחזרה אליו. מה שנראה בהתחלה כסקוואש של רוסב על נקמורה מקבל תפנית מפתיעה כאשר אינגליש מתפרץ לפתע עם מיקרופון, מסיח את דעתו של רוסב וגורם להפסדו בקרב.
לאחר הקרב אינגליש תוקף את רוסב, מוציא את כל התסכול שלו על הבולגרי הברוטלי, משתמש במיקרופון כנשק, מסיים ב-"רוסב דיי שמח" ויוצא מהזירה. האם ראינו את הסוף של רוסב דיי? כנראה זה לטובה, אולי עכשיו אינגליש יקבל את הפוש שמגיע לו.

איי ג'יי סטיילס נגד אנדרדה סיאן אלמס:
נראה שסיאן אלמס מקבל סוף סוף את הפוש שמגיע לו, הוא דומיננטי בקרבות, דינמי מאוד בזירה וכל קרב שלו יפה מאוד לצפייה, כל הכבוד לארגון על הבניה שלו.
סטיילס מחזיר מלחמה ושני המתאבקים הולמים זה בזה, אקרובטים כל אחד בדרכו. רוב ההצמדות בקרב הן של סיאן אלמס, בשלב מסויים הוא אף כופף עם שני רגליו על חזהו של סטיילס, שמושלך מהחוטים אל מחוץ לזירה ונראה שאנו רואים את "אלברטו דל דיו" המשופר של הארגון. לבסוף ידו של סטיילס הייתה על העלינה לאחר שהוא שולח מהלך נגד לדי די טי של אלמס ומטיח אותו עם סטיילס קלאש.
לאחר הקרב תוקף סמואה ג'ו את הפנומל וואן ולאחר מתקפת נגד של סטיילס בורח לקהל, יריבות יפה מאוד שנבנת כאן אבל מצפים לראות את ג'ו כאלוף ואולי זה יקרה בקרב שלהם באוסטרליה, אליו אנו מחכים.

אסקה נגד בילי קיי (האייקוניקס):
קרב קצר עם ניצחון לאסקה, שמטרתו כנראה להעיד על יריבות שמתפתחת בין האייקוניקס לבין נעמי ואסקה, שככל הנראה בונות צמד חדש יחד.

חגיגת הניצחון של בקי לינץ':
פייג', הג'נרל מנג'ר של סמאקדאון, מציגה לבקי את החגורה שלה, היא אותו דבר אז למה…
"זה הבית שלי עכשיו, אני לא צריכה בלונים ותפאורה בשביל לחגוג זאת", אומרת בקי לינץ' כשהאליפות על ידה, זוכה מאוד באהדת הקהל למרות היותה היל ואף מזמינה לזירה את שרלוט, שמצטרפת אף היא.
"בקרב החוזר שלי אזכה חזרה באליפות, מה שלקח לך שנתיים לקבל (האליפות) יכול להלקח ממך בלילה אחד" מטיחה שרלוט בבקי, מייחסת את זה לקרב הקרוב שלהם באוסטרליה אף הוא, נקווה שהתוצאה תהיה הפוכה ולא אליפות בפעם ה8 (!) לשרלוט.
מילים קשות בין שני המתאבקות ובקי שקוראת לשרלוט "ביץ'" מה שמוביל למאבק בין שניהן שמבסיומו בקי נועלת את שרלוט בדיס ארמור, מהלך ההכנעה שלה מטיחה אותה בעזרת אקספלודר סופלקס, מבססת את מעמדה כאלופה החדש, הגיע הזמן באמת שנראה קצת עוצמה ממנה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort