הרס בבפו

יוג׳י נאגאטה, מנבו נאקאנישי ויויה יואמורה נגד הירושי טנזן, סטוסי קוג׳ימה ויוטה טסוג׳י

.קרב פתיחה קלאסי של NJPW, בלי סיפור אלא יותר בשביל לחשוף מתאבקים לקהל. יויה ויטה השאירו רושם חיובי בקרב הזה. נאגאטה ניצח את הקרב עם נאגאטה לוק על יוטה טסוג׳י.

דייויד פינלי ורן נריטה (טאגוצ׳י יפן) נגד טואה הנארה ושוטה אומינו

אומינו ונריטה מתחילים את הקרב עם קצת גראפלינג וסטרייקינג, פינלי והנארה נכנסים וממשיכים באותו קצב עד שאומינו חוזר לקרב. כשאומינו חוזר לקרב הוא והנארה עושים דאבל טים על פינלי ואומינו נועל אותו בבוסטון קראב אבל פינליי משתחרר ומהיר מאוד מצליח להנחית עליו פרימה נקוטה ולנצח.

טאקאשי איזוקה (סוזוקי גאן) נגד איאטו יושידה (טאגוצ׳י יפן)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

איזוקה תוקף את יושידה בכניסה וניגש לקווין קלי כדי שיוריד לו את המסיכה. לאחר מכן הוא נושך את יושידה בזירה אבל יושידה נלחם בו עד שאיזוקה נפסל בגלל שימוש בסוג של אגרופן. קרב פח אשפה אבל בונה מתח.

וויל אוספריי וR3K (כאוס) נגד קושידה, טאגוצ׳י, לייבא וטייגר (טאגוצ׳י יפן)

הקרב היה לגמרי אינפנטילי. כאוס התמקדו בלתקוף את התחת של טאגוצ׳י יפן בצורה שמתאימה לסדרת ילדים. לפחות טייגר הצמיד את החוליה החלשה של כאוס – רוקי רומרו.

קילר אליט סקוואד (סוזוקי גאן) נגד בסט פרינדס (כאוס)

KES מתחילים את הקרב במתקפה על טרנט וצ׳אקי טי אבל נחתכים באמצע. אחרי זה הקרב מתחיל לזרום כשכל קבוצה מקבלת הזדמנות בספוטלייט ולבסוף אחרי הרבה דבקות במטרה מצד ברטה וצ׳אקי טרנט מקבל קילר בומב ואף אחד לא יוצא מקילר בומב. קרב טוב ומבחינתי מקבל את קרב הערב.

זאק סייבר ג׳וניור, יושינובו קיינמארו ואל דספרטו (סוזוקי גאן) נגד סאנאדה, איוויל ובושי (לוס אינגורניבלס)

הקרב בונה לקרב של סוזוקי ונאיטו בסוף הערב. סוזוקי גאן תוקפים אחרי תחילת הקרב ומתחילים להתמקד בסאנאדה אבל הוא מכניס את בושי בעוד שסייבר ג׳וניור מכניס את עצמו. סייבר ג׳וניור עושה צרות לבושי אז בושי מכניס את איוויל. איוויל כמעט מצליח להשיג על בץסייבר ג׳וניור ניצחון עם everything is EVIL אבל סייבר מתחמק ומנצח ברול אפ.

אוקאדה, יושי האשי, ג׳יי וויט וטורו יאנו (כאוס) נגד הירושי טאנאהאשי, ג׳ויס רובינזון, טוגי מאקאבה וטומואקי הונמה (טאגוצ׳י יפן).

הקרב מתחיל עם טאנאהאשי ואוקאדה, הם מחליפים קצת סטרייקים ואז יושי האשי נכנס ונכתש על ידי טאגוצ׳י יפן למשך שאר הקרב אבל בכל זאת מצליח להחזיק מעמד עד שסוויצ׳בלייד בטעות תוקף אותו ונותן לרובינזון מצב מושלם לפאלפ פריקשין. אחרי הקרב וויט מאשים את יושי בהפסד ומעמיק את הקרע בכאוס.

הירוקי גוטו (c) {כאוס} נגד טאיצ׳י (סוזוקי גאן) על האליפות במשקל פתוח

הקרב מלא בבולשיט בכל קטע שלו ועוד לא התחלתי לדבר על זה שבמהלך 10 דקות הם פשוט נחו. אחרי 20 דקות של זוועת עולם איזוקה הגיע לזירה ונתן לטאיצ׳י הזדמנות לתת לגוטו לואו בלואו ולזכות באליפות. טאיצ׳י יהיה אלוף רע.

טטסויה נאיטו (לוס אינגורניבלס) נגד מינורו סוזוקי (סוזוקי גאן)

בתור מישהו שידוע בחיבתו לפרורסו, מיין איבנטים ארוכים, טטסויה נאיטו ומינורו סוזוקי והמפגשים הקודמים שלהם אני חייב להגיד שהקרב הזה היה זוועתי. הרגשתי כאילו שהוא נמשך שעתיים במהלך הצפייה בו ויחלתי לרגע שהוא יגמר, הקהל כבר היה עייף מקארד סביר מינוס והשניים לא הכניסו מספיק לקרב כדי להצדיק את האורך שלו, רובו היה מלא בחירות מיותרות ולא היו שום הייספוטים שאורכו בי עניין. לפי מה שהבנתי נאיטו עשה לקרב המתת חסד עם דסטינו רבע שעה לפני שהקרב היה אמור להיגמר וטוב שכך.

לסיכום, האירוע היה מאכזב והייתי אומר שאפילו גרוע. מקווה שניו ג׳אפן יתעשתו על עצמם באירוע הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort