קופה ליברטדורס: גרמיו ניצחה את אתלטיקו טוקמן בחוץ

הלילה, בזמן שאוהדי הכדורגל באירופה נחו לאחר הפתיחה הסוערת של שלב הבתים בליגת האלופות, בגביע ליברטורדס כבר רץ בכל הכוח שלב הנוקאוט ובמשחק הראשון של רבע הגמר אתלטיקו טוקמן הארגנטינאית אירחה את גרמיו הברזילאית. אתלטיקו סיימה את השלב הבתים במקום השני בבית עם דה סטרונגסט, פניירול וליברטאד, כשאחרונה זכתה במקום הראשון בבית ובשלב שמינית הגמר גברה על אתלטיקו אחרת – אתלטיקו נאסיונל הקולומביאנית. במשחק הבית היא ניצחה 2:0 ובמשחק החוץ הפסידה 1:0 אך בזכות שכבשה שער אחד יותר בבית עברה לשלב הבא. גרמיו, להפך לאתלטיקו טוקמן, ניצחה את בית א' ועלתה לשמינית מהמקום הראשון. היא הייתה בבית עם סרו פורטניו שסיימה במקום השני, דפנסור ספורטינג ומונאגס. בשמינית גרמיו שיחקה עם אסטודיאנטס שעשתה לא מעט כאב ראש לגרמיו וניצחה אותה במשחק הראשון בארגנטינה 2:1, אך במשחק הבית גרמיו השיגה גם את התוצאה 2:1 והמשחק הגיע לבעיטות פנדלים איפה שגרמיו היתה יותר טובה וניצחה 3-5. מבחינת ההרכבים אתלטיקו טוקמן עלתה בהרכב האופטימלי רק ללא טולדו הפצוע. גרמיו עלתה בהרכב חסר – ג'אל, אנדרה ומיכאל היו פצועים ובנוסף קבוצה חסרה את ארתור שעבר לברצלונה.

אתלטיקו טוקמן: לוצ'טי, רומן, ביאנקי, קאבראל, אברו, אקוסטה, מרסייר, אליאנדרו (מטוס דק' 74), נואר (נונס דק' 8), מיגל, דיאז (ברבונה דק' 85).

גרמיו: מרסלו גרוהה, סילבה, גרומל, קאנמן, קורטס, סיסרו, מייקון (דה סילבה דק' 70), רמירו, אליסון (פף דק' 77), אברטון, לואן (דוגלאס דק' 80).

הקבוצה הארגנטינאית פתחה מצויין את המשחק והתחילה לתקוף את השער של מרסלו גרוהה מהדקות הראשונות וכבר בדקה ה-3 בעטה בעיטה מסוכנת הראשונה – הגבהה מהקרן הסתיימה בבעיטה של ליאנדרו דיאז, אך הכדור עבר ליד הקורה הימנית. בדקה ה-8 נפצע ריקרדו נואר מאתלטיקו ובמקומו עלה דניאל נונס. בדקה ה-9 אקוסטה קיבל הזדמנות מעולה לכבוש לאחר רוחב מסוכן מצד שמאל, אך מכמה מטרים בודדים מהשער שלח את הכדור מעל המסגרת. בדקה ה-15 טוקומן קיבלה בעיטה חופשית מסוכנת לאחר נגיעת יד של רמירו על סף הרחבה, את הבעיטה החופשית בעט מיגל לפינה של השוער ומרסלו גרוהה הדף את הכדור לקרן. גרמיו בעטה למסגרת בדקה ה-23 כאשר לאחר התקפה טובה אליסון בעט מחוץ לרחבה למרכז השער והכדור הגיע לידיים של לוצ'טי. בדקה ה-29 אברטון כבר הצליח להיכנס לתוך הרחבה ובעט בנגיעה למסגרת, אך הכדור היה חלש ולוצ'טי תפס אותו בלי בעיה. בדקה ה-31 אליאנדרו בעט מהאוויר, הכדור שינה כיוון לאחר שפגע בשחקן של גרמיו וחלף ליד הקורה. 

בדקה ה-35 גרמיו כבשה את שער החוץ החשוב! הגבהה מבעיטה חופשית הסתיימה בהורדת כדור עם הראש של סיסרו לתוך הרחבה ואליסון שלח בוולה את הכדור מתחת למשקוף, 0:1 לגרמיו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אליסון ניצל את ההזדמנות וכבש את שער החוץ היקר במפגש הראשון בשמינית הגמר קופה ליברטדורס (twitter)

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אתלטיקו טוקמן הסתבכה עוד יותר, לאחר שדניאל נונס, שעלה כמחליף קיבל אדום – הוא הפיל את השחקן ולאחר מכן בניסיון לקפוץ מעליו דרך עליו, שופט נתן לו צהוב אך לאחר ויכוח ולא מעט צעקות של נונס השופט נתן לו אדום ושלח אותו לנוח ובכך נגמרה מחצית הראשונה.

במחצית השנייה גרמיו ניצלה את היתרון המספרי וכבשה את השער השני! אלסיון הפעם פרץ מצד ימין ומסר רוחב מושלם לאברטון שהיה רק צריך לדחוק את הכדור מכמה מטרים בודדים לרשת וזה מה שהוא עשה וקבע 0:2 לגרמיו בדקה ה-55.

לאחר הספיגה אתלטיקו הגבירה לחץ, אך גרמיו הייתה מאוד מסוכנת במתפרצות, במיוחד כשארגנטינאים תקפו עם כל הקבוצה והיו מאוד חשופים מאחור וגם בחיסרון מספרי. אתלטיקו התקשתה להגיע להזדמנויות ממשיות וגרמיו הייתה די מרוצה מהתוצאה וגם המאמן של גרמיו נתן מנוחה לאליסון כי כבר היה ברור שגרמיו השיגה ניצחון במשחק. גרמיו אפילו הייתה קרובה לכבוש את השלישי, אך אברטון, שיצא למפגש מול השוער לא הצליח לשלוח כדור לפינה והכדור חלף סמוך לקורה בדקה ה-88. המפגש הסתיים בניצחון קליל של גרמיו שמתקרבת מאוד לחצי הגמר קופה ליברטדורס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort