דיסטראקשן בהירושימה 2018

קושידה, לייגר וטייגר (טאגוצ׳י יפן) נגד R3K (כאוס)
בסך הכל קרב שלשות קלאסי, זורם וקליל שמהווה אחלה פתיחה לאירוע. טייגר מנצח את הקרב עם סופלקס לרוקי רומרו

באד לאק פאלה (פיירינג סקוואד) נגד טואה הנארה
טואה ניסה להלחם מול בד לאק פאלה אבל פאלה עשה לו סקוואש וניצח עם בד לאק פול וגרנייד שהשמידו את הנארה.

קילר אליט סקוואד (סוזוקי גאן) נגד מייקל אלגין ואיאטו יושידה

קילר אליט סקוואד פשוט החזיקו את אלגין ויושידה כמו שאף אחד לא החזיק וניצחו אותם עם קילר בומב. לקרב הייתה מטרה אחת, להחזיר לKES מומנטום לקראת ליגת הטאג.

קוטה איבושי, יוג׳ירו טאקאהאשי וצ׳ייס אוונס (אליט) נגד וויל אוספריי, בארטה וצ׳אקי טי (כאוס)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב מעולה. הכימיה בין אוספריי לאיבושי הייתה מעולה והחזרה של הבסט פרינדס הייתה מרעננת וטובה. עשו פה טיזינג מעולה לאוספריי נגד איבושי ונתנו לבסט פרינדס לנצח עם סטרונג זירו על צ׳ייס מה שאומר שהם רלבנטיים ואנחנו נראה אותך בטאג ליג.

גורילז אוף דסטיני וטאיג׳י אישימורי (c) {פיירינג סקוואד} נגד פינלי, ג׳ויס רובינסון וריוזק טאגוצ׳י (טאגוצ׳י יפן) על אליפות השלשות

לא רואה באמת סיבה לראות את הקרב הזה, ההיאבקות הייתה בינונית ומטה ולא היה פה שום סיפור. טאנגה לואה מנצח את הקרב עם אייפשיט על פינליי.

ג׳דו, טורו יאנו והירוקי גוטו (כאוס) נגד יושינובו קיינמארו, טייצ׳י וטקשי איזוקה (סוזוקי גאן)

יש רק שתי מילים לתאר את הזוועה הזאת: פיור שיט. הקרב היה איטי משעמם ומרדים. כאוס ניצחו אחרי שטאיצ׳י תקף את גוטו עם מיקרופון

בושי, איוויל, סאנאדה וטטסויה נאיטו (LIJ) נגד מינורו סוזוקי, אל דספרטו, טאקא מיצ׳ינוקו וזאק סייבר ג'וניור (סוזוקי גאן)

סוזוקי מנסה לרצוח את נאיטו וזה פשוט כל כך טוב, גם מבחינת איך שזה נראה וגם מבחינת סיפור. הקרב עצמו ממש כיפי לצפייה ואין בו רגע דל. הקרב נגמר עם מג׳יק קילר של איוויל וסאנאדה על טאקא. תמשיכו לעשות עוד קרבות כאלו!

הירושי טאנאהאשי, טוגי מקאבה וטומואקי הונמה (טאגוצי יפן) נגד קאזוצ׳יקה אוקאדה, יושי האשי וג׳יי וויט (כאוס)

ג׳יי וויט ואוקאדה רבין ביניהם במשך כל הקרב והשבר בינייהם נהיה עמוק יותר. טאנאהאשי משיג רול אפ על וויט בעקבות זה שאוקאדה מכה את האשי וככה הקרב נגמר.

קני אומגה (c) {אליט} נגד טומוהירו אישי (כאוס) על האליפות במשקל כבד

אישי ואומגה מאמינים באמרה תתחיל עם כל מה שיש לך ולאט לאט תגביר. השניים פשוט עשו מהלכים רצחניים במהירות האור והעבירו אלי את הכאב דרך המצלמה. מאחורי כל מהלך ראו שהושקעה מחשבה ונשמה. אחרי חצי שעה שלמה של אלימות אגרסיבית אומגה שם לקרב סוף עם וי-טריגר וואן וינגד אנג׳ל. אני פשוט מודהם מהקרב הזה (אפילו שהוא פחות טוב מהקרב הקודם שלהם) והוא אחד הקרבות הכי טובים שראיתי השנה. אחרי הקרב אומגה אומר שבלי איבושי הוא לא היה מגיע למקום שהוא נמצא בו ושיש להם הבטחה אחד לשני.

מחזה של הרס (אתר NJPW הרשמי)

לסיכום, האירוע היה אירוע כיפי וקליל עם מיין איבנט אלים, טכני וכבד

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort