SmackDown live 11/09/18

פתיחת התכנית:

סמאקדאון נפתחת בדקת דומיה (11 צלצולי פעמון) לזכר הרוגי פיגועי ה-11/9.
מיד לאחר מכן נשמעות מחיאות כפיים ותוך כדי קריאות "USA" המוסיקה של ג'ף הארדי נשמעת והוא נכנס לזירה עם המיקרופון ביד:

"שדים נמצאים סביבנו…..היו לי כמה וכמה בעבר שלי אך אני עומד כאן היום לפניכם כאדם חדש", פותח הארדי את הפרומו שלו, בו הוא מדבר על השינוי שעבר ועל ההתמודדויות שלו שהפכו אותו לאדם החזק שהוא היום.

הארדי מוסיף לומר: "הדרך היחידה להתמודד איתם (עם השדים) היא לנגח את עצמך דרכם, ובהאל אין אי סאל אני מתמודד עם השד הרעיל ביותר שלי", מתייחס הארדי לקרב שלו נגד רנדי אורטון, מעצים עוד יותר את הציפייה לקרב שלהם בתוך כלוב הברזל.
הארדי מסיים בכך שהוא מתייחס לקרב שלו נגד אלוף ארצות הברית, שינסקה נאקמורה, שיקרה באותו ערב, מברך את הקהל שייהנו מהתכנית ונשאר בזירה בעודו מחכה ליריבו.

פתיחה נהדרת לתכנית, פרומו טוב מאוד והעצמת האירוע שיקרה ביום ראשון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ף הארדי נגד שינסקה נאקמורה:

קרב לא ארוך במיוחד שברובו שלט נאקמורה, הארדי ונאקמורה החליפו מהלומות אחד עם השני והקרב אף יצא קצת מחוץ לזירה וג'ף הארדי אף סחב איתו פגיעה בצלעות בחלק ממנו, הארדי מכר את הקרב לקהל ובשנייה שנראה שנאקמורה עם ידו על העליונה, התפרץ הארדי עם טוויסט אוף פייט, הוריד את החולצה והכין את עצמו לסוואנטון בומב, רנדי אורטון התפרץ לזירה וגרם לפסילת הקרב.
אורטון הטיח את הארדי במדרגות מספר פעמים ואף הכה אותו בעזרת כיסא מספר פעמים.
בעודו מתכונן לRKO, הארדי התחמק, לקח את הכיסא ותקף את אורטון במהלומות רבות בגבו, קינח בטוויסט אוף פייט ולבסוף סוואנטון בומב על אורטון שהוכיחה שג'ף הארדי מוכן לקרב שלהם בכלוב. האם נראה תוצאה דומה לכך בהאל אין אי סאל? נשאר רק לחכות.

ראיון של המיז ומאריס מאחורי הקלעים:

מיז, שמוצג לבדו בתחילת הפרומו, מבקש שיראו קצת כבוד לאשתו ויציגו אותה בנוסף והפרומו של שניהם מתחיל.
רובו עוסק בכך שהמיז ומאריס מייצגים את עצמם כ"זוג הכוחני" של הארגון ומציגים את בריי ודניאל ברייאן, היריבים שלהם בקרב המשולב בהאל אין אי סאל, כזוג שלא משתווה אליהם ואף מייצגים את מערכת היחסים שלהם כחלשה, מאריס אף עוקצת "לקח לדניאל בריאן 3 שנים לחזור לזירה, לי לקח 5 חודשים אחרי שילדתי כדי לחזור".
מיז מסיים בכך שהוא אומר שדניאל ברייאן לא יכול להפחיד אפילו את מאריס, שיכולה בעצמה לגבור עליו ובכך הפרומו מסתיים.

שחצנותם של מיז ומאריס, אחד מההילים הטובים ביותר שהיו בסמאקדאון ובארגון בכלל, מוסיפה רק טוב בכל פרומו שלהם, ביחד או לחוד, נראה מה יש לברי ודניאל להוסיף על כך.

איי ג'יי סטיילס "יורה" לעבר סמואה ג'ו פרומו קר:

"אני בעל מזג חם.. וידוע שהדרך לגרום לי להיות כזה היא לדבר על המשפחה שלי" אומר סטיילס במבט חודר למצלמה בעודו פונה לעבר סמואה ג'ו, מתייחס לעובדה שהיה חברו ב20 שנה האחרונות ופרצופו הכועס אומר הכל.
סטיילס מדבר על החברות ביניהם ואומר שאומנם התנהגותו של ג'ו נראית קשוחה אך זאת בעצם החולשה שלו, סטיילס שולח מסר כבד לעבר ג'ו ואומר כי "כשהפעמון יצלצל הדיבורים יסתיימו… שבוע שעבר נתתי לו טעימה ממה שיקרה בקרב שלנו יחד", מטיח סטייל ומסיים בכך שהוא אומר שידו תצא על העליונה והאליפות תישאר בידו.

עברם של סטיילס וג'ו הראה כי שניהם יודעים לתת שואו בכל הנוגע ליריבות ביניהם ואנו מצפים ללא פחות מקרב ענק בין השתיים כשיגיע יום ראשון, הכלוב ייסגר והקרב יתחיל, בניה טובה של WWE להעצים את האירוע ולא להחסיר התלהבות שהייתה חסרה לאחרונה.

פרומו של השילד & בראן דולף ודרו:

הפרומו מתרכז ביריבותם של 2 הצוותים, תקיפות הולכות וחוזרות אחד על השני, ביחד או לחוד בשבועות האחרונים.

שרלוט פלייר נגד סוניה דוויל:

קרב יפה מאוד ובנוי טוב בין השתיים. סוניה דוויל הייתה פעילה בקרב, הצמידה את שרלוט מספר פעמים וראינו צד אחר בה, צד דומיננטי וחזק ללא התערבות חיצונית אך לבסוף הקרב הסתיים בהכנעה נקייה של שרלוט.
לאחר הקרב, בעוד שרלוט הצטלמה עם מעריצים, בקי לינץ' תקפה אותה מהקהל. תפקודה של לינץ' בתור היל לא רע ומייצג דמות חדשה שלא ראינו בה וטוב שכך.

סמואה ג'ו שולח מסר למשפחת סטיילס:

סמואה ג'ו מקריא "סיפור" למשפחתו של איי ג'יי סטיילס בוא הוא מייצג את סטיילס כאדם ששכח ממשפחתו לאורך התהילה שלו ועל "הבית שבנה" בסמאקדאון ואף פונה ישירות לאשתו ולבת שלו ומייצג את עצמו כאבא החדש של המשפחה.
בעידן שבו הארגון פועל לפי PG , פרומו כזה מציג את ההפך הגמור ואפשר לומר די "אכזרי" בייחוד שבסוף הפרומו נראה בעמוד האחרון תמונה של ג'ו ביחד עם אשתו ובתו של סטיילס, עבודה יפה מאוד אבל היה אפשר להקצין פחות.

הבר (שיימוס וסזארו) נגד רוסב דיי (רוסב ואיידן אינגליש):

בקרב זה הצוות המנצח מאתגר את ניו דיי לאליפות הזוגות בהאל אין איי סאל.
איידן אינגליש פותח בשירה לקראת הקרב וכמו בכל פעם מחדש, מוכיח שכישרון יש לו לא רק בזירה אלא גם על המיקרופון, מרוצה מאוד שסוף סוף ממצאים ממנו יותר.
קרב יפה מאוד בין 2 הצוותים אך רוסב שלט ברוב ואינגליש היה בצד ברובו לאחר תקיפה משולבת של הבר.
לעומת זאת בסיום הקרב, כאשר שיימוס מוכן לחתום את הקרב עם ברוג קיק לעבר רוסב אינגליש דוחף אותו וסופג את הבעיטה, מהלך המקנה לרוסב התאוששות ולניצחונם של רוסב דיי בקרב המקנה להם הזדמנות לזכות באליפות הזוגות הראשונה שלהם, נקווה שגם כך תהיה התוצאה בהאל אין איי סאל.

אר טרות' נגד אנדרה סיאן אלמס:

כמעט-סקוואש של סיאן אלמס שהסתיים בניצחונו בשל התערבות של זלינה ווגה, בלי יותר מידי פרטים ולא רלוונטי כל כך.

ראיון של נעמי ואסקה:

הומור יתר שעדיף לדלג עליו וזהו..

ברי בלה נגד מאריס:

בריחות של מאריס מהזירה ומיז שאומר שהעיר אינה ראויה לקרב הזה היו ההתחלות של הקרב, כאשר מיז ומאריס התכוונו ללכת, דניאל ברייאן הגיע ומאריס נכנסה לזירה, התערבות של מיז ובעיטה של מאריס לעבר ברי כמעט וסיימו את הקרב אך ברי לא וויתרה.
בניסיונה להכניע את מאריס בעזרת ה-יס לוק, מיז תפס את רגלה של ברי ומשך אותה מהזירה, גרם לפסילתה ולהתערבותו של ברייאן שהחל לתקוף את מיז.
במהלך התגרה, מיז זרק את ברייאן לעבר ברי. בעודו קורא לעזרה בשביל אשתו, מיז ומאריס תוקפים את הזוג ולאחר מכן מותקפים על ידם ובכך התכנית מסתיימת.
תכנית סמאקדאון בין הטובות שהיו בזמן האחרון, הן בקרבות והן בהכנות לקראת יום ראשון לאירוע הגדול.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort