חדשני ומלא באקשן – ליגת האומות יוצאת לדרך, הכירו את הדרג השני

הגיע הזמן להחליף את משחקי הידידות חסרי החשיבות של הנבחרות הלאומיות, ולהוסיף משהו מעניין באמת!

זה מה שחשבו עליו באופ"א, ממש לפני שמתחילים את טורניר המוקדמות ליורו 2020. אך כמובן שלפני משחקי ההעפלה, יש צורך במשחק ידידות ללא מטרה מסוימת או עניין עבור הציבור. ובכן, באופ"א חשבו על משהו חדש – ליגת האומות של אופ"א. מהליגה הזו, שתחליף את משחקי הידידות חסרי המשמעות, יהיה ניתן להעפיל ליורו 2020. איך, למה, מתי הוא מתרחש ואיך הוא עובד? בואו נענה על השאלות החשובות הללו ונבין מה מצפה לנו בטורניר שיפתח רשמית מחר.

החליטו באופ"א – לא עוד (uefa.com)

הליגה מורכבת מארבעה דרגים, בהם ישנם ארבעה בתים. סך הכל 16 בתים במסגרת הטורניר כולו. הבתים מורכבים משלוש (או ארבע) נבחרות, אשר נפגשות פעמיים אחת נגד השנייה במתכונת של בית-חוץ. בסופו של דבר, הנבחרת שתסיים בראשון הבית תעפיל לפלייאוף היורו המתקרב ולדרג הגבוה מעל האחד שבו היא שיחקה, האחרונה בכל בית תרד דרג.

השיטה הזו פותחת עבור נבחרות קטנות את האפשרות להעפיל ליורו 2020 בשל כך שכל אחת מהנבחרות מקבלת הזדמנות שווה להוכיח שהן שוות מקום ביורו, שיורכב משלל נבחרות, אפילו כמה גרועות בקנה המידה של הכדורגל שלנו. בכתבת ה-Preview הזו, אנסה לחזות מה עומד להתרחש במסגרת הדרג השני, דרג B, ולסמן עבורכם את המשחקים שאסור לכם לפספס מתוכו. קריאה נעימה ושיהיה לכולנו טורניר מלא בכדורגל איכותי וטוב.

דנמרק תצליח לסיים בראשות הבית שלה? (The Irish Sun)

בדרג השני של ליגת האומות ישנן 12 נבחרות לאומיות, אשר מחולקות לארבעה בתים של שלוש מן הנבחרות הלאומיות. בית א' מכיל את סלובקיה, אוקראינה וצ'כיה. בית ב' יפגיש בין רוסיה, שוודיה וטורקיה. בתוך בית ג' שוכנות אוסטריה, בוסניה וצפון אירלנד. ובית ד' האיכותי כמובן יפגיש בין ויילס, אירלנד ודנמרק. ביום חמישי, ה-6.9, יתרחשו שני משחקים ראשונים בין צ'כיה לאוקראינה, וכמובן גם ויילס נגד אירלנד. באותו היום, יפתח הטורניר באופן רשמי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר שהוצאנו את זה מהדרך, נשאלת השאלה – מהם המשחקים שאסור לפספס בשום פנים ואופן? בעיניי? ישנם שניים כאלה.

דנמרק נגד ווילס (ראשון, 19:00)

המפגש האולטימטיבי בין שני הכוכבים הגדולים של טוטנהאם, כל אחד בזמנו שלו. מצד אחד, את נבחרת ויילס מייצג הכוכב גארת' בייל, אשר השאיר את ימיו הגדולים בטוטנהאם מאחוריו, וכעת יש לו את הצ'אנס לזרוח בתור הכוכב של ריאל מדריד לטובתה עזב את הקבוצה האנגלית, לאחר שהחבר שהשאיר אותו בצלו, כריסטיאנו רונאלדו, סוף סוף עזב. לעומת זאת, כריסטיאן אריקסן היום הוא הקשר ההתקפי והמוכשר שמנהיג את התרנגולים לעונה שיכולה להסתיים סוף סוף בתואר.

בלי קשר לשני הכוכבים הגדולים שהם כבר סיבה מספיק טובה לצפות בצמד המפגשים בין הנבחרות מבית ד', לשתי הנבחרות יש שלד מוצלח מאוד שמקיף את שני התותחים הגדולים, אשר אמורים לעזור ולספק את הסחורה. ועדיין, נדמה שלדנמרק, שהגיעה לשמינית הגמר במונדיאל 2018, לעומת ויילס שלא העפילה לאחד עוד משנות השישים, יש יתרון משמעותי על היריבה מהאיים הבריטיים.

השלד שמקיף את כריסטיאן אריקסן פשוט איכותי יותר מהאחד שמקיף את גארת' בייל. ועדיין, אי אפשר להגיד שלא מסקרן מאוד לראות את המפגשים הענקיים האלה.

מה שכן, כלל לא בטוח שהמפגש הזה יתקיים באופן ספורטיבי וכעת ההתאחדות הדנית עושה ככל שביכולתה כדי להגיע למפגש עם הסגל שציינתי מעלה. נכון לעכשיו ישנו משבר ענק בין ההתאחדות לשחקנים ולמרות הניסיונות גישור של אריקסן, למשחק הידידות שלה שייערך 4 ימים לפני המפגש הנ"ל דנמרק תגיע עם שחקני נוער, ולא פחות משישיה שחקני קט-רגל (!!!).

יסתדר "כמעט" לבדו? (Daily Post)

טורקיה נגד רוסיה

אחת הודחה בשלב רבע הגמר של המונדיאל שאירחה, השניה כלל לא הייתה שם. כעת, הגיע הצ'אנס לתקן, ולהעפיל ליורו 2020 כמה שיותר מוקדם, בצורה כמה שיותר מרשימה. וזה יהיה קצת תלוש מהמציאות בעיניי אנשים מסוימים להגיד שטורקיה נחבאת אל הכלים לעומת הרוסים והנציגה השלישית בבית ב' של הליגה הזו, שבדיה. בכל זאת – טורקיה לא הייתה בשום מונדיאל כבר 12 שנים ברציפות.

הטורקים מגיעים למפעל הזה אחרי מיני-חילוף דורות בנבחרת כששחקנים כמו צ'נגיז אונדר (רומא), צ'גלאר סויונקו (לסטר) וצ'נק טוסון (אברטון) הם נותני הטון. הנבחרת רוצה סוף כל סוף להחזיר את הכדורגל הטורקי לקדמת הבמה האירופית והיא תיקח ברצינות רבה את המשחקים הנ"ל שיכולים לזכות אותך בכרטיס ליורו 2020.

רוסיה אירחה את המונדיאל וללא ספק הטביעה את חותמה עם ההדחה המרשימה של נבחרת ספרד בשלב שמינית הגמר. בשלב הבתים היא לא חוותה קושי משמעותי (מלבד התבוסה מול אורוגוואי) בשל ההגרלה הקלה יחסית שזכתה לה. בשלב שמינית הגמר זו הייתה אופרה אחרת, אך הם צלחו אותה עם המון אופי – ועם ניצחון אדיר בפנדלים מול נבחרת ספרד החזקה. בשלב רבע הגמר המזל לא היה עם הרוסים, שהודחו בידי קרואטיה – אך באים עם מטרה לנצח את בית ב' של דרג ב', במסגרת ליגת האומות.

רוסיה באה לנצח (Sky Sports)

וכעת, כל מה שנותר לעשות הוא לחכות שהטורניר שכולנו מחכים לראות האם יהפוך לפרויקט מוצלח של אופ"א עומד באמת לעמוד בציפיות. את משחקי דרג ד' רוב האנשים יעדיפו לא לראות, אבל מי יודע? אולי דווקא משם תבוא הסנסציה הגדולה הבאה.

משחקי דרג ב' בפגרה הקרובה:

6.9 – צ'כיה נגד אוקראינה , ויילס נגד אירלנד. (שני המשחקים ייערכו ב-21:45).

8.9 – בוסניה נגד צפון אירלנד (16:00).

9.9 – אוקראינה נגד סלובקיה (16:00)

10.9 – שוודיה נגד טורקיה (21:45).

11.9 – בוסניה נגד אוסטריה (21:45).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort