צרפת: ליון לא הצליחה לכבוש והפסידה לניס

הערב בצרפת נפתח המחזור הרביעי, כאשר ליון אירחה בביתה את ניס. בעונה הקודמת המפגש בין שתי הקבוצות הללו התרחש במחזור האחרון בו הוכרע הגורל של שתי הקבוצות. ליון, שהצליחה לנצח 3:2, השיגה את המקום השלישי. ניס, במידה והיתה מנצחת, היתה מקבלת כרטיס לליגה האירופית.

המשחק הזה היווה אופציה מעולה לנקמה עבור ניס, וגם הזדמנות להיכנס סוף סוף לעונה. עד עכשיו ניס ממש לא הרשימה – הקבוצה של פטריק ויירה האגדי השיגה רק נקודה בודדה במשחק נגד קאן והפסידה לריימס (שגם ניצחה את ליון) והושפלה נגד דיז'ון 4:0 במשחק בית. הלחץ על ויירה רק גובר.

ליון, מצד שני, פתחה את העונה גם כן לא באופן מרשים מדי והצליחה להפסיד לריימס, אך במשחק הזה לא היה נוכח נביל פקיר, שחזר לאחר זכייה באליפות עולם וחופשה ארוכה, והיום פעם הראשונה פתח בהרכב. גם הערב פתח רכש נוסף של ליון, דנאייר. חשוב גם לציין שמריאנו דיאז עזב לריאל, אך נראה שליון היתה מוכנה לזה כי מריאנו לא שותף באף משחק של הליגה הצרפתית והקבוצה הסתדרה עד כה גם בלעדיו. לניס גם היו חדשות טובות – באלוטלי וז'אלה חזרו לסגל והערב פתחו. למרות זאת נפצע דנילו ושוער קרדינאל (יש דיבור שהוא הושעה לאחר מחשק נוראי שלו נגד דיז'ון, אך הגירסה הרשמית – בעיות בבשרירים).

הרכבים:

ליון: לופס, רפאל, מרסלו, דנייר, מנדי, טוסארט(דיופ דק' 79), אנדומבלה, טראורה(עוואר דק' 84), פקיר, טרייר(קורנה דק' 68), ממפיס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניס: בניטס, הראל, דאנטה, סר, ז'אלה, מילו, טאמזה, סיפריאן, בוסקאגלי, סנט-מקסימין(קולי דק' 85), באלוטלי(מולידה דק' 76)

ליון פתחה את המשחק טוב וכבר בדקה ה-3 רוחב של ממפיס דפאי הגיע בסופו של דבר לפקיר שבעט את הכדור מחוץ למסגרת. לאחר שתי דקות טוסארט בעט מחוץ למסגרת והכדור הגיע לידיים של בניטס. בדקה ה-7 עוד ניסיון מחוץ לרחבה, הפעם של מנדי הגיע לסגרת, אך שוב בניטס עדף את הכדור. אבל נסיג גם הראתה שהיא לא בא רק להתגונן ובדקה ה-9 לאחר קרן נגח לא רע מילו,אך הכדור עבר מעל המסגרת. ליון המשיכה לתקוף ללא הפסקה את השער של בניטס ובדקה ה-22 פקיר בעט את הכדור מעל המסגרת ממרחק של כ-30 מטר. לאחר דקה ממפיס עבר אחד על אחד את השחקן הגנה ובעט לידיים של בניטס. לאחר פתיחה טובה ליון ירדה בקצב והתקשה להגיע להזדמנויות. לקראת שריקת הסיום למחצית בדקה ה-45+1 בעט מסוכן מחוץ לרחבה בוסקאגלי, אך הכדור עבר טיפה מעל המשקוף. המחצית הסתיימה בתיקו לא מוצדק, ליון היתה הרבה יותר טובה ומסוכנת, אל החמיצה המון הזדמנויות.

מחצית השנייה נפתחה בהזדמנות ענקית של סנט-מקסימין שקיבל כדור נהדר מבאלוטלי, ברח מהשחקן הגנה ויצא למפגש עם לופס, אך שלח את הכדור למשקוף. לאחר שתי דקות ליון הגיבה עם הבעיטה של אנדומבלה שבעט מעולה מחוץ לרחבה, אך הכדור עבר סמוך לקורה. ובדקה ה-51 ניס לפתע כבשה! סנט-מקסימין נע מצד שמאל למרז, חדר לתוך הרחבה ובעט כדור חזק, הוא פגע בראש של הבלם של ליון מרסלו, שינה כיוון וניכנס לפינה השמאלית 1:0 מפתיע לניס.

סנק-מקסימין היה שחקן המצטיין של קבוצתו במגרש וגם כבש את שער המכריע שהעניק לקבוצתו ניצחון הראשון בליגה (קרדיט:twitter)

ליון לאחר הספיגה הגבירה לחץ ובדקה ה-55 פקיר בעט מסוכן מחוץ לרחבה, אך שוב בניטס הציל את ניס ועדף את הכדור. ולאחר דקה ליון החמיצה הזדמנות ענקית – רוחב מעולה מצד שמאל הסתיים בהורדת כדור של פקיר שהיה לבד, אך כדור ברח לממפיס שלא הצליח גם לפגוע בכדור ועבר לטרוארה שגם הוא לא הצליח לפגוע בשער ולבסוף פקיר הצליח לבעוט, אך פגע רק בקורה. שוב לאחר פתיחה הסוערת קצב ירד וליון התקשה לסכן את השער של בניטס. בדקה ה-71 ממפיס ניסה לכבוש מבעיטה חופשית ושוב ממפיס היה לא מדוייק ושלח את הכדור לשמיים. לאחר דקה פקיר שוב בעט טוב מחוץ לרחבה, אך בניטס היה היום מצויין ושוב עדף את הכדור. בדקה ה-76 למגרש עלה אקס ליון מולידה ששער היחיד שלו במדי ליון כבש בדיוק מול ניס.  בדקה ה-86 עוד הזדמנות ענקית החמיצה ליון, עאשר לאחר הגבהה של עוואר נגח אנדומבלה, אך בניטס היה נגד זה ועדף כדור שננגח מכמה מטרים בודדין וגם הכדור החוזר של פקיר השוער עדף עם הרגל. פקיר לא וויתר ובעט שוב לסגרת בתוך הרחבה ושוב בניטס טפס את הכדור של הצרפתי בדקה ה-88. לאחר שתי דקות ממפיס דפאי הרים כדור טוב מבעיטה חופשית לרחבה, אך עוואר נגח את הכדור מעל המשקוף. בדקה ה-90+1 עוואר קיבל רוחב מעולה בעט בנגיע למסגרת ושוב בניטס עשה הצלה מטורפת ומנצח את המשחק לניס שמשיגה ניצחון ראשון בליגה וליון מראה שיש לה בעיה ענקית עם חלוץ, אך החתמה של מוסה דמבלה שעבר רשמית לקבוצה תמורת 20 מליון יורו נותנת תקווה שהכל יסתדר לליון בהתקפה.

תוצאות מהמחזור הרביעי בליגה הטורקית:

ייני מלטיאספור 0 : 1 קוניאספור (כבש:מילושביץ' דק' 14)

לגיונרים:

במחזור הרביעי בליגה השנייה בגרמניה אניגולשטאד ללא אלמוג כהן הפצוע ניצחה את אוהה 

אניגולשטאד 3 : 2 אוהה (כבשו: רושר דק' 19, לזקאנו דק' 70, בנשופ דק' 79 – טסטרואט דק' 37, נאזארוב דק' 90)

תומר חצ'ינסקי לא נכלל בסגל של שמרוק רוברס שניצחה את בריי וונדררס 

בריי וונדררס 0 :3 שמרוק רוברס (כבש: רונאן פין דק' 37, ווטס דק' 74, מילה דק'  76)

ברק "אקי" בראונשטיין גם לא נכלל בסגל של קיצ'י מהונג קונג שניצחה 2:0 את ווריורס

ווריורס 0 : 2 קיצ'י (כבשו: אזבדו פדריירה דק' 8, נאקאמורה דק' 90+5)

ליאור נשר גם לא נכלל לסגל של הקבוצהתו הסלובנית קרשקו שהפסידה במחשק חוץ לאלומיני 0:1 

אלומיני 1 : 0 קרשקו (כבש: גליחה דק' 17)

דלה ימפולסקי לא שותף במשחק של לאצ'י מול שקנדרבאו שהסתיים בתיקו 1:1

שקנדרבאו 1 : 1 לאצ'י (כבשו: ברגו דק' 34 – אוזוני דק' 30)

ספרטה פראג ללא טל בן חיים הפצוע ניצחה בדרבי את דוקלה פראג 0:2 והתמקמה במקום השני

ספרטה פראג 2 : 0 דוקלה פראג(כבש:טטה דק' 45+2, קנגה דק' 82)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort