פורטוגל: שלושער של פיצי העניק לבנפיקה ניצחון ליגה ראשון

למרות שרוב תשומת הלב של אוהדי כדורגל היה הערב על פתיחת הפרמייר ליג שהיא הליגה הטובה בעולם, הערב גם נפתחה ליגה אולי פחות משווקת, אך מלאת כישרונות עולים – הליגה הפורטוגלית והמשחק הפותח של הליגה היה בין בנפיקה ליסבון לבין גימראייש.

בנפיקה סיימה את העונה הקודמת כסגנית אלופה, פורטו כזכור זכתה באליפות ובנפיקה ללא ספק בעונה הזאת תרצה לזכות באליפות הנוכחית. בנפיקה פתחה את העונה בגביע האלופות הבינלאומי ושם היא לא הרשימה במיוחד – היא ניצחה בפנדלים את דורטמונד, הפסידה בפנדלים ליובנטוס והפסידה 3:2 לליון במשחק האחרון. אך אלו היו רק משחקי הכנה וזה לא פרמטר חשוב. מה שכן חשוב, בנפיקה במשחק האחרון במוקדמות ליגת האלופות ניצחה במשחק בית את פנרבחצ'ה 0:1 ומגיעה למשחק הזה במצב רוח טוב. גימראייש מצד שני פתחה את העונה במשחק גביע הליגה נגד טונדלה ולפתע היא הפסידה 2:0. גימראייש סיימה את העונה הקודמת במקום התשיעי והעונה היא תשתדל להגיע למקומות הרבה יותר גבוהים למרות שמבחינת תקציב זאת קבוצה לא עשירה במיוחד.

הרכבים:

בנפיקה ליסבון: ולאחודימוס, אלמיידה, דיאס, ז'ארדל, גרימאלדו, פרננדס, פיסה (סמדו דק' 71), פיצי, סאלביו, פריירה, סרבי (סילבה דק' 66)

גימראייש: חסוס, דודו, אפונסו, אוסוריו, סוארס, ואקאסו, אנדרה, בויד, טישיירה (סליס דק' 62), ג'ון (דוידסון דק' 46), טאיו (גואדס דק' 65)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בנפיקה פתחה משחק בסערה וכבר בדקה ה-2 גרימאלדו , שחקן שגדל בברצלונה בעט מחוץ לרחבה מעל המסגרת. בדקה ה-5 ז'דסון בן 19 בלבד קיבל הזדמנות לנגוח כדור לרשת מכמה מטרים, אך הקשר הצעיר היה בנבדל וגם נגח מחוץ למסגרת. ובדקה ה-7 גימראייש עקצה את בנפיקה – בויד הרים כדור מעולה למרכז הרחבה וטאיו החלוץ מחוף השנהב נגח את הכדור לפינה, אך ולאחודימוס הציל את בנפיקה עם הדיפה מדהימה.

בדקה ה-10 בנפיקה כבשה! ג'דסון חטף את הכדור מאנדרה אנדרה, ביצע סללום מדהים עד הרחבה של גימראייש, מסר רוחב למרכז הרחבה לכיוון פאקונדו פריירה אקס שכטאר דונצק, הכדור הורחק על

פיצי כבש את השער הראשון של בנפיקה בליגה הפורטוגלית (קרדיט:twitter)

פיצי שבעט כדור לא חזק אח מדוייק לפינה השמאלית 0:1 לבנפיקה.

ובדקה ה-15 בנפיקה קיבלה פנדל לזכותה! סאלביו פרץ מצד שמאל וסוארס מגן ימני של גימראייש גלש לא טוב לכדור ודרס את ארגנטנאי. לנקודה הגיע פאקודנו פריירה השחקן שהגיע כשחקן חופשי, ובעט לפינה ימנית אך השוער חסוס ניחש נחון ועדף את הכדור וגם את הכדור החוזר. ובדקה ה-18 גימראייש החמיצה הזדמנות ענקית! טעות במסירה של גרימאלדו, טישיירה חטף את הכדור ובעט למסגרת, ולאחודימוס עדף על בויד ובויד שלח כודר חוזר לקורה. לאחר פתיחה סוערת הקצב במשחק ירד, בנפיקה החזיקה יותר בכדור, אך התקשה להגיע להזדמנויות. ובדקה ה-30 בנפיקה כבשה את השני! סאלביו עם מהלך גדול העביר את הכדור בין הרגליים של רפה סוארס, נכנס לרחבה מצד ימין, חיכה להצטרפות של מגן ימני אלמיידה ומסר לו ברגע המושלם על התנועה ואלמיידה מסר רוחב מדוייק לפיצי שבנגיעה כבש את השער השני שלו למשחק.

ופיצי היה בלתי ניתן לעצירה וכבש את השלישי! גרימאלדו מסר כדור למרכז, פאקונדו פריירה לא נגע בכדור ונתן לו לעבור בין הרגליים והכדור הגיע לפיצי ששוב היה ללא שמירה ושלח כדור מושלם לפינה הימנית וכבש שלושער תוך 38 דקות! זה מחצית מהשערים שכבש בעונה הקודמת.

פיצי היה בלתי ניתן לעצירה וכבש שלושער מרהיב תוך 38 דקות בלבד (קרדיט:twitter)

מחצית הסתיימה ביתרון ברור של בנפיקה שהיתה יותר מסוכנת ויותר חדה בסיומת.

בנפיקה המשיכה לשלוט במחצית השנייה ובדקה ה-54 סאלביו ברח להתקפה מתפרצת, נכנס לרחבה ובעט למסגרת, אך שלח כדור די חלש למרכז השער וחסוס בלי בעיה טפס את הכדור. בדקה ה-74 בויד ניסה לכבוש שער מצמק, אך הבעיטה שלו מחוץ לרחבה ולמרות שהיתה למסגרת ולאחודימוס הצליח לעדוף. ולאחר שתי דקות גימראייש הצליחה לכבוש שער המצמק! דוידסון מסר את הכדור למתוך הרחבה לאנדרה רנדרה שלאחר סיבוב שלח כדור מדויק לפינה השמאלית 1:3 בנפיקה התחילה לחסוך כוחות לפנרבחצ'ה יותר מדי מוקדם.

ולאחר 5 דקות בלבד גימראייש שהיתה 'בורה לפני 10 דקות כבשה את השני! בנפיקה נרדמה ואנדרה אנדרה הפעם הוציא למפגש את סליס ששלח את הכדור לפינה הרחוקה 2:3 בדקה ה-81 והכל פתוח שוב.

גימראייש ניסתה לכבוש את השער השלישי ולהשיג נקודה יקרה, אך בנפיקה הצליחה לשמור על התוצאה והשיגה ניצחון הראשון העונה בליגה הפורטוגלית, פתיחת עונה לא מרשימה, אך בנפיקה השיגה שלוש נקודות חשובות. גימראייש הראתה כדורגל טוב ושהיא קבוצה שיכולה לגרום להמון צרות גם לקבוצות הגדולות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort