האריה חוזר לשאוג: לקראת פתיחת העונה באנגליה

היום בשעה 22:00 שעון ישראל, האורות הבוהקים של "תיאטרון החלומות" יופנו לעיגול המרכזי במשחק פריים טיים אדיר בין לסטר סיטי לקבוצה המקומית, מנצ'סטר יונייטד. זו תהיה הפעם השלישית ברציפות שהשועלים משתתפים במשחק הפתיחה של הליגה האנגלית, הליגה שמשמיעה את שריקת הפתיחה מוקדם מבשאר הליגות האירופאיות הגדולות.

כמו כל שנה, הספקולציות מתעופפות באוויר כמו אטומי חנקן באוויר לגבי קבוצות שונות והישגיים המצופים. בכתבה זו אסקור את ההימורים שלי לגבי כל אחת מהקטגוריות הקריטיות לעונה הקרבה:

המועמדות לאליפות:

  1. מנצ'סטר סיטי.

המועמדת העיקרית לתואר, ובצדק גמור. אפשר להרכיב קבוצה ראויה לפרמייר ליג מסגל המחליפים שלו מרוב העומק, השילוב של העקביות משנה שעברה בתוספת של חיזוקים קריטיים לרוטציה הוא מתכון מנצח לאליפות. הם למדו לקחים מצ'לסי ולא נתקעו במקום, בצד התכול של מנצ'סטר יודעים שאם אתה נשאר במקום, אתה בעצם הולך אחורה. אני צופה רנסאנס אדיר לריאד מאחרז תחת פפ גווארדיאולה, דאבל מתבקש של הסיטיזנס.

  1. ליברפול.

הרדז מהמרסיסייד חסמו את החור, תרתי משמע, שהיה להם בשער עם אליסון בקר הפנומינלי מרומא שהראה פוטנציאל של שוער טופ 10 בעולם בעתיד הקרוב מאוד. ההגעה המצופה של נאבי קייטה מר.ב לייפציג תייצב להם כאת מרכז הקישור ביחד עם עוד רכש חדש: פאביניו. אין אוהדים היותר רעבים לאליפות מאשר האוהדים הללו, הדחיפה המנטלית מהם תהיה חשובה ביותר, בעיקר שסוף סוף יש להם את כל הכלים לעשות את הצעד הבא. יורגן קלופ יכול לסתום את פיהם של כל המצקצקים ששונאים את הגישה האמוציונלית שלו למשחק עם החימר שבידו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
  1. טוטנהאם.

חושיי כבר מעקצצים, אני מרגיש את הגבות נוסקות מעלה עד שמגיעות לשיער ראשכם. הקבוצה היחידה בהיסטוריה של הפרמייר ליג שבחלון ההעברות הקיץ לא מכרו או קנו נפש חיה בראש המומעדות לאליפות, ועוד לאחר שהכותב ציין לפני כמה שורות שמי שלא עושה כלום נשאר במקום? התהיות שלכם במקום לגמרי, אני מאמין כי חומר הגלם אצל התרנגולים מספק לזכייה כבר עכשיו, הבעיה שלהם הייתה בראש. הביטחון שצברו שחקני מפתח במונדיאל בנבחרות השונות, בעיקר הארי קיין שיכול לתת עונה שתתחרה בזמנו של אלן שירר בניוקאסל, יכול להטות את המאזניים לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו.

המועמדות לאירופה:

  1. מנצ'סטר יונייטד.

חלון ההעברות שלהם בפרט והקיץ בכלל של השדים האדומים היה מאוד חלש, ההחתמה של פרד הברזילאי לליטוש חוליית הקישור לא מספיקה בעליל.  בנוסף לכך, חתול שחור צפוי לעבור ליד ז'וז'ה מוריניו, כפי מיטב המסורת בשנתו השלישית במועדון מסוים, אף על פי שזו אמונה תפלה, יש בה קצת אמת עובדתית שמבוססת על כך ששחקנים בדרך כלל מתקשים לסבול את האישיות של הפורטוגלי. לא צריך להתפרע ולהוריד אותם מחוץ לרביעייה הראשונה.

  1. ארסנל. השינוי המתבקש מארסן וונגר קרה, ועדיף מאוחר מידי מאף פעם לא. אונאי אמרי מקבל מאנשים רבים את טיפול ה"אריק ספולסטרה" (לתת 0 במעלות קלווין של קרדיט למאמן שנכנס לסופר-טים שדורסת כל מה שנקרה בדרכה לרוב) אך כמו ספו, הוא גם מאמן טוב מאוד שמתאים לתותחנים ולסגל השחקנים שנמצא שם. לוקאס טוריירה האורוגוואי מתאים כמו כפפה ליד לחוליית הקישור שהייתה חלבית מידי בשנה שעברה, שחקני שרק "גרמו לצרות" עם הביקוש שלהם לזמן משחק כבר לא בסגל כגון לוקאס פרז וקאלום צ'יימברס, חשוב גם לנקש עשבים לפני שמצמיחים עוד חלקת דשא. אני לא צופה עלייה משמעותית במיקום, אלא בהתאחות המועדון והשחקנים.
  2. ווסטהאם יונייטד.

מנואל פלגריני קיבל יד חופשית בחלון ההעברות ועשה את כל מה שהוא היה יכול בשביל להוציא את המיטב מהקבוצה הזאת. אחת מהבעיות של הפטישים בעונה שעברה הייתה הרוטציה הקצרה שלהם, שחקנים שלא היה להם תחליף ממשי נפצעו או חווה ירידה משמעותית ביכולת. השנה, עומק השחקנים יגרום רק לטוב. שחקני שמתנדנדים בין ב-11 הפותחים לבין הספסל המנוכר ישקיעו שבעתיים בשביל להבטיח את מקומם, בעיקר ברביעייה האחורית. תצפו מעונה אדירה של פיליפה אנדרסון בקבוצה שנהנה מאוד לראות.

הקבוצה שתפתיע:

פולהאם.

כמו חברתה לעיר, ווסטהאם, פולהאם עשתה רכשים חזקים במיוחד בקיץ כאשר כל אחד מהם יחליק לכר הדשא בחלקלקות של סנטנה. ז'אן מיקל סרי יעגן את ההגנה הזו במין תפקיד קלוד מקללה, אלכס מיטרוביץ' הוא חלוץ אב הטיפוס לקבוצות אמצע טבלה וקאלום צ'יימברס צמא להוכיח את עצמו בחולייה הגנתית בה יוכל להיות המנהיג, בניגוד לאמירויות.

הטבלה:

  1. מנ' סיטי
  2. ליברפול
  3. טוטנהאם
  4. מנ' יונייטד
  5. ארסנל
  6. ווסטהאם
  7. צ'לסי
  8. אברטון
  9. לסטר סיטי
  10. פולהאם
  11. ברנלי
  12. בורנמות'
  13. וולבס
  14. סאות'המפטון
  15. ניוקאסל
  16. קריסטל פאלאס
  17. ברייטון
  18. ווטפורד
  19. האדרספילד
  20. קארדיף סיטי

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort