לא כוחות: פ.ס.ז' מחצה 4:0 את מונאקו בסופר קאפ הצרפתי

בהעדר אלופי העולם ועם ניימאר על הספסל, אך עם בופון בהופעת בכורה רשמית במועדון, פתחה הערב פ.ס.ז' את העונה בסופר קאפ הצרפתי מול מונאקו. האם הסגל המשני של האלופה יספיק בשביל תואר נוסף?

הסופר קאפ שנערך בסין ובקהל ראו בבירור בעד מי הקהל המקומי. מתוך הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז'.

מהלך המשחק

שש דקות של משחק עברו עד שקיבלנו את ההזדמנות הראשונה במשחק. ראביו סידר לדי מריה כדור ברחבה, הארגנטינאי בעט בנגיעה אך מעל השער.

בדקה ה-13 בעיטה של רוני לופס פגעה בטיאגו סילבה, בופון לא היה מוכן והכדור הכניע את השוער הוותיק אבל לרוע מזלו של חלוץ מונאקו, הכדור הלך רק לקרן.
כדור הקרן הלך לפינה הרחוקה של קיבל יורי טיילמאנס פנוי לגמרי אך התבלבל ולא הצליח לייצר בעיטה ראויה.

שתי דקות חלפו ופריז גם איימה על השער, די מריה קיבל את הכדור ברחבה, הסתובב על המקום ושחרר בעיטה שטוחה וטובה, אבל בנאליו ירד טוב והדף לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-25 דאגבה נשלח באגף, היטל בשומר שלו ופרץ לתוך הרחבה וגם סיים עם בעיטה לשער, אך היא נבלמה לקרן.

בדקה ה-33 די מריה לקח על עצמו אחריות במצב חופשי טוב לאחר הכשלה על ראביו ובבעיטת אומן שלח את הכדור לרשת!

די מריה ונ'קונקו חוגגים את החופשית הנהדרת. מתוך הטוויטר הרשמי של הקבוצה.

לא יאומן! רוני לופס פקשש הזדמנות להחזיר את מונאקו למשחק דקה בלבד לאחר שספגה, הוא קיבל כדור רוחב נהדר לרחבה ומקרוב "הצליח" לבעוט את הכדור לא למסגרת.

נ'סוקי כמעט כבש את השני של האלופה לאחר נגיחה מכדור קרן של די מריה, אבל הכדור יצא סמוך לקורה והחוצה.

חמש דקות בדיוק לסיום המחצית הראשונה כדור רוחב נהדר של אותו נ'סוקי מצא קרוב לשער את נ'קונקו, שבנגיעה כבש וקבע 2:0 לפ.ס.ז'.

שתי דקות חלפו וראביו קיבל כדור ברחבה, העביר אותו בנגיעה קלה לאחד על אחד לעברו של כובש השער, אך נ'קונקו לא היה מרוכז ועד שהתעשת, בנאליו כבר קלט את הכדור.

שוב פעם נ'קונקו במרכז העניינים, הפעם קיבל כדור מוקשת לרחבה ומתוך הרחבה הפגיז את השער, בנאליו היה במקום והצליח להדוף את הכדור למרכז הרחבה ומשם הכדור נבעט החוצה. השוער של מונאקו נפגע באצבעות במהלך ההצלה מהבעיטה של נ'קונקו ונזקק לטיפול רפואי לפני שחזר לשחק.

בין היתר בעקבות הטיפול בשוער, השופט הוסיף לא פחות מארבע דקות למחצית הראשונה, תוספת זמן שהרבה לא התרחש בה והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה.

מונאקו פתחה את המחצית השנייה עם חילוף כפול, קייטה באלדה נכנס במקומו של גראנדסיר וסופיאן דיופ החליף את פלה. פ.ס.ז' שמרה על ההרכב שפתח את המשחק.

דקה מין הפתיחה וכבר לופס עם איום ראשון במחצית השנייה כאשר הניף את הרגל מרחוק, בופון היה מוכן והדף, ההגנה ניקתה והרחיקה לקרן.

בדקה ה-49 ראביו הכניס לרחבה כדור רוחב בחצי גובה, הכדור עבר את כולם וטימותי וואה זינק בבעיטה יעף לכדור אבל פספס את הכדור.

התקפת הנגד של מונאקו הסתיימה שיובטיץ' הצליח לייצר מצב בזכות טעות בהגנה, בעט חד אך לא מספיק חזק והכדור נעצר בידיים הבטוחות של בופון.

בדקה ה-53 נ'קונקו ניסה להפתיע עם בעיטה ממרחק, בנאליו ירד טוב והדף את הכדור.

בדקה ה-59 וראטי מסר נהדר לדי מריה על קצה הרחבה, די מריה נכנס לרחבה וגם בעט לשער, אבל הכדור שלו פגש רק את הרשת החיצונה.

בדקה ה-64 לסאנה דיארה פינה את מקומו על הדשא לטובת מרקיניוס. רוני לופס ירד ומי שהחליף אותו היה ג'ורדי אמבולה בן ה-19.

בדקה ה-67 ובעוד הקהל הסיני התחיל להתלהב מזה שניימאר קם להתחמם, על הדשא טימותי וואה, בן ה-18 בלבד, הרשית את השלישי לאחר פריצה נהדרת של נ'סוקי שסיים עם עוד רוחב מדויק והאמריקאי הצעיר המשיך לרשת, 3:0 חלק לפ.ס.ז'. 

גם בסגל המשני פ.ס.ז' פשוט גדולה על מונאקו כנראה. מתוך הטוויטר הרשמי פ.ס.ז'.

בדקה ה-70 מרקו וראטי עשה מה שהוא רוצה מההגנה של מונאקו ובסיום של מהלך, כשהוא על סף הרחבה, הוא העביר מסירה לעברו של נ'קונקו, שבנגיעה הפגיז אך נבלם במשקוף השער.

קו הצעירים נמשך ובדקה ה-73 טיאגו סילבה פינה את מקומו לטובת אנטואן ברנדה הצעיר.

בדקה ה-75 הרגע לו הסינים חיכו, ניימאר עלה לכר הדשא כשהוא החליף את מרקו וראטי.

דקה בתוך תוספת הזמן יובטיץ' ניסה לצמק את הפער וגם היה קרוב לכך, אך הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

מהקרן הזאת דווקא פ.ס.ז' יצאה טוב ורצה להתקפה, שבסופה ראביו, שהוליך את המתפרצת, סידר לדי מריה מצב בעיטה, הקשר אמר תודה ושם את הכדור ברשת מול בנאליו, צמד לארגנטיני ו-4:0 ענק לאלופה. זה גם היה אקודר הסיום של הגמר הזה, התואר הראשון העונה הלך לפריז.

הרכבים

פריז סן-ז'רמן: ג'אנלואיג'י בופון, סטנלי נ'סוקי, טיאגו סילבה (אנטואן ברנדה,73'), קווין רימאנה, קולין דאגבה, לסאנה דיארה (מרקיניוס,64'), מרקו וראטי (ניימאר,75'), כריסטופר נ'קונקו, אדריאן ראביו, אנחל די מריה וטימותי וואה.

מונאקו: דייגו בנאליו, אנדראה ראגי, קאמיל גליק, ג'מרסון, ג'ודילסון פלה (סופיאן דיופ,46'), ג'ין אודס אהולו, סמואל גראנדסיר (קייטה באלדה,46'), יורי טיילמאנס, ז'וליין סראנו, רוני לופס (ג'ורדי אמבולה,65') וסטבאן יובטיץ'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort