רוסיה: מפגש בין דינמו לרובין התסיים בתיקו מוצדק

הערב נפתח מחזור השני בפרמייר ליג הרוסית ובמשחק שהתרחש היום דינמו מוסקבה אירחה בביתה את רובין קאזאן. דינמו פתחה את העונה ברגל שמאל, כאשר סיימה את המשחק חוץ נגד ארסנל טולה בתיקו מאופס. זה קרה הרבה "בזכות" אדום שטותי שקיבל טטה. שחקן הגני הושעה על העבירה הזאת לשני המשחקים ובמועדון אמרו ששחקן יקבל עונש זה, למרות ששחקן אמר סליחה גם לשחקן שעליו ביצע עבירה וגם לחברים בקבוצה ולאוהדים. בכל אופן למרות חיסרון של שחקן, דינמו הצליחה להראות את האופי והשיגה נקודה במצב לא פשוט.

רובין מצד שני, פתחה מצויין את העונה וניצחה קראסנודר 1:2 בזכות צמד של החלוץ נבחרת אירנית סרדאר אזמון. אך למרות הניצחון, המצב הכלכלי של הקבוצה בעייתי מאוד ורוב הסיכויים שאזמון ביחד עם עוד כמה שחקני נבחרות שכיכבו במונדיאל הולכים לעזוב. גם המאמן של רובין ברדייב אמר שיש ביקוש על אזמון ושהם יבדקו את הצעות עליו כמו כן גם על קודריאשוב וגרנט. שניים אלה, דרך אגב עדיין לא השתקמו מהפציעות ולא פתחו הערב.

הרכבים:

דינמו מוסקבה: שונין, קוזלוב, הולמן, שוניץ', ריקוב, מורוזוב(טמניקוב דק' 76), צ'רניך(ראוש דק' 88), פאנצ'נקו, ז'ואזיניו, לוצנקו(מארקוב דק' 63)

רובין קאזאן: דז'נאייב, צאלאגוב, פלורס, אורמוביץ', נאבאס, ביראמיאן, מוגילבטס, קאמבולוב, קונובאלוב, אזמון(בוחארוב דק' 19), פולוז

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-6 דינמו קיבלה הזדמנות לכבוש את השער המהיר לאחר מסירת עומק מהממת על צ'רניך שהיה בודד ברחבה, אך קשר לא הצליח להשתלט על הכדור בצורה טובה וכשהצליח שחקן הגנה הספיק לחזור ולחסום את הבעיטה. רובין הגיבה בבעיטה חופשית לא מדוייקת של קאמבולוב ששלח את הכדור מעל המסגרת. בדקה ה-13 הזדמנות ענקית היתה לדינמו לכבוש – לוצנקו נכנס לרחבה, המשיך לרוחב והגביה את הכדור לאיזור קורה רחוקה וז'ואזיניו הקטן הגח את הכדור לקורה. אך לאחר דקה דינמו כבשה את השער הראשון שלה בעונה! הולמן העביר את הכדור מצד ימין לשמאל מדוייק לז'ואזיניו שהיה לבד מצד שמאל, הוא מסר רוחב מעולה למרכז הרחבה ואף אחד לא הפריע לצ'רניך לנגוח את הכדור למשקוף וממנה זה נכנס לרשת.

רובין בדקה ה-18 קיבלה הזדמנות טובה להשוות – פולוז בעט מצויין מבעיטה חופשית מכ-25 מטר, הכדור הלך למסגרת אך שונין עדף את הכדור. לפני הבעיטה חופשית הזאת סרדאר אזמון נפצע רצינית ולא הצליח לצאת מהמגרש ובמקומו עלה בוחארוב. לאחר הספיגה רובין שלטה בכדור, אך התקשה מאוד לייצר סכנה. בדקה ה-45+1 רובין הצליחה לייצר בעיטה למסגרת – פולוז בעט מחוץ לרחבה, אך הכדור היה ממש חלש ושונין טפס את הכדור בלי מאמץ. מחצית הסתיימה ביתרון מינמלי של דינמו שהיתה יותר מסוכנת וניצלה הזדמנויות יותר טוב מרובין שאיבדה את החלוץ המוביל שלה.

במחצית השנייה ברדייב החליף את אורמבוץ' שככל הנראה נפצע ולא יכל להמשיך את המשחק ובמקומו עלה סורוקין. דינמו פתחה את המחצית מצויין ובדקה ה-46 צ'רניך שוב קיבל כדור בעמדה מעולה בתוך הרחבה ובעט בנגיע לפינה הקרובה – הפעם דז'אנייב עד, את הכדור לקרן. ולאחר הקרן הזה כדור הגיע לז'ואזיניו שבעט מסוכן מחוץ לרחבה לפינה הגבוה, אך הכדור חלף מעל המשקוף. ובדקה ה-52 רובין הצליחה להשוות! מוגילבטס בישל לפולוז שבנגיע אחת עיבד את הכדור ובשנייה שלח אותו לפינה השמאלית ללא שום סיכוי לשונין 1:1 ושער ראשון לפולוז במדי רובין.

פולוז הצליח לכבוש את השער השיוויון ולהחזיר את רובין למשחק (קרדיט:vk.com)

לאחר הספיגה המשחק היה די שווה מצד שני קבוצות, עם מלא התנגשויות, עבירות ועצבים על השופט. בדקה ה-69 ז'ואזיניו בעט מעולה בעיטה חופשית, אך הכדור פגע רק ברשת החיצונית ולא נכנס לרשת. קונובאלוב בדקה ה-77 בעט מעולה מבעיטה חופשית מעל החומה לפינה, אך שונין שוב הציל דינמו ועדף את הכדור. ולאחר דקה קאמבולוב בעט מחוץ לרחבה למגרת ושוב שונין היה במקום ועדף את הכדור לקרן. בדקות הסיום רובין לחצה ושלטה לגמרי במשחק וניסתה לכבוש את השער ניצחון. בדקה ה-88 בוחארוב בעט מעל המגרת לאחר מסירת רוחב טובה שקיבל למרכז הרחבה. המשחק הסתיים בתיקו די מוצדק בין רובין לדינמו עם יתרון קטן של רובין שלא הצליחה לממש אותו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort