סופרקאפ רוסי: צסק"א גברה בדרבי על לוקומוטיב בזכות שער מכריע בארכה

הערב שוב חוזר הכדורגל מקומי לרוסיה לאחר מונדיאל מוצלח ללא ספק בשביל הנבחרת הרוסית והמדינה כולה והערב התרחש משחק הסופרקאפשכל כולו היה דרבי מסקרן – לוקומוטיב מוסקבה נגד צסק"א מוסקבה. לוקומוטיב הגיעה למשחק הזה בזכות האליפות המפתיעה שלקחה, אף אחד לא ציפה שהקבוצה שבפעם האחרונה לקחה אליפות לפני 14 שנה, תעשה זאת שוב, אבל לוקומוטיב הוכיחה במהלך כל העונה שהיא הקבוצה הכי ראויה לתואר. למרות שלקראת הסוף לוקומוטיב קצת הורידה הילוך וזניט ביחד עם ספרטק קיבלו הזדמנות לעקוף את לוקו, זה לא קרה. מבחינת הסגל לוקומוטיב הגיעה למשחק הסגל המלא והכי חשוב שקבוצה הצליחה לשמור את כל הסגל. מצד שני לצסק"א שסיימה את הליגה במקום השני, יש המון חורים בסגל – האחים ברזוצקי וסרגיי איגנשביץ' פרשו מהכדורגל, בנוסף עזבו את הקבוצה אחמד מוסא שחזר ללסטר, ורנבלום, מילאנוב וביברס נאתכו שסיים את החוזה ומחפש קבוצה חדשה. הרשימה הזאת גם ככה לא קטנה ובנוסף עליה גם גולובין, הכוכב של הקבוצה לא נכלל בסגל עקב שחתם במונאקו תמורת לא פחות מ30 מיליון אירו. ואם נראה לכם שאין כבר לאן יותר גרוע אז כן יש – גם ואסין הבלם לא היה כשיר למשחק שהוסיף עוד יותר לכאב הראש של מאמנה של צסק"א. עקב כל בעיות הללו הפייבוריטית במשחק הזה הייתה קבוצה של יורי סיומין.

הרכבים:

לוקומוטיב מוסקבה: גיליירמה, ברינוב, צ'ורלוקה (אידובו דק' 91), קבירקבליה, ריבוס, דניסוב (טרסוב דק' 105), איגנטייב, אנטון מירנצ'וק, אלכסיי מירנצ'וק, מנ. פרננדש (ר. ג'מאלטדינוב דק' 69), אדר (פרפאן דק' 91)

צסק"א מוסקבה: אקינפייב, מר. פרננדש, צ'רנוב, רודריגו, מגנוסון, נבבקין (חסונוב דק' 67), ביסטרוביץ', יפרמוב (ביול דק' 81), דזגוייב (שצ'ניקוב דק' 12), צ'אלוב, ויטינו (ט. ג'מאלטדינוב דק' 117)

המשחק נפתח בקצב מעולה משתי הקבוצות, וצסק"א איימה פעם ראשונה בדקה ה-3, כאשר דזגוייב בעט מחוץ לרחבה, אך לא פגע במסגרת. לאחר שתי דקות גם ויטיניו בעט מעולה מחוץ לרחבה – הכדור חלף סמוך לקורה הרחוקה. בדקה ה-12 שוב נפצע דזגוייב ובמקומו עלה למגרש שצ'ניקוב וכבר לאחר דקה הוא כמעט כבש בנגיעה ראשונה לאחר רוחב מעולה, גאורגי בעט בנגיע לפינה אך גיליירמה הדף את הכדור לצד. לאחר ההזדמנות הזאת המשחק נתקע באמצע המגרש עם יתרון בהחזקת הכדור של צסק"א שגם הייתה מסוכנת יותר בחלק ההתקפי. בדקה ה-40 ויטיניו קיבל הזדמנות להראות הבעיטה המעולה שלו מבעיטה חופשית – הברזילאי שלח את הכדור מחוץ למסגרת. בדקה ה-45 לוקומוטיב יצרה הזדמנות ראשונה במשחק, כאשר ברינוב הליח לבצע בעיטה מחוץ רחבה – הכדור הלך מחוץ למסגרת. המחצית הסתיימה בתיקו מאופס ודי משעמם במיוחד מהצד של לוקומוטיב שלא יצרה אף בעיטה למסגרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
גיליירמה היה בין המצטיינים במחצית הראשונה במדי לוקומוטיב ובזכותו לוקומוטיב שמרה על שער נקי (קרדיט:twitter)

המחצית השנייה נפתחה בהזדמנות של אנטון מירנמצ'וק שכמעט כבש ממסירה של אחיו אנטולי, אף אחד לא הפריע לבעוט לאנטון, אך הוא בעט לידיים של אקינפייב. צסק"א המשיכה לתקוף וויטיניו בדקה ה-60 שוב בעט מסוכן מחוץ לרחבה, אך שוב לא פגע במסגרת. צסק"א שלטה במשחק אך התקשה מאוד לפרוץ הגנה של לוקו. הבלם של צסק"א צ'רנוב נגח מסוכן לאחר קרן, אך הכדור הגיע לידיים של גיליירמה. לאחר שתי דקות צ'ורלוקה, הבלם של לוקו, נגח לאחר קרן והיה מאוד קרוב לכבוש – הכדור עבר ליד הקורה. בדקה ה-77 ריפאט ג'מאלטדינוב נגח לדיים של אקינפייב לאחר הגבהה של אנטון מירנצ'וק. לאחר 3 דקות אלכסיי מירנצ'וק בעט חזק מחוץ לרחבה – שוב אקינפייב היה ערני ותפס את הכדור. אדר הצליח לבעוט פעם ראשונה במשחק בדקה ה-88, אך שלח את הכדור רחוק מהמסגרת. קבוצות לא הצליחו לכבוש לאחר 90 דקות והמשחק הגיע להארכה. סיומין העלה את פרפאן ושחקן חדש, איבודו, במקום אדר וצ'ורלוקה בהתאם. מחצית של הארכה בלי שום אירוע מסקרן אך בדקה ה-106 חסונוב כבש! חסונוב קיבל כדור ברחבה ואף אחד לא הפריע לו לשלוח את הכדור לפינה, שחקני צסק"א טענו שהיה נבדל, אך הוא לא היה ושופט החליט נכון שאישר את השער.

חסונוב הפך לגיבור של המשחק כאשר כבש את השער הניצחון (קרדיט:twitter)

לוקומוטיב התעוררה לאחר הספיגה ותקפה, אך בדקה ה-114 קבירקבליה לא הצליח לשמור על קור רוח וקיבל אדום על זה שבעט בשחקן של צסק"א וקבר את הסיכוים של הקבוצה להשוות.

בסיום ניתן היה להגיד שזהו ניצחון מוצדק לצסק"א שלמרות שאיבדה לא מעט שחקנים עדיין נראתה יותר טוב מלוקו.

לגיונרים:

בנוסף היום נפתחה ליגה האוסטרית ובמחזור הראשון שיחק אלון תורג'מן במדי אוסטריה וינה נגד ווקר אונסרוק וכבש את שער הניצחון בדקה ה-52

אוסטריה וינה 2 : 1 ווקר אונסרוק (כבשו: גרונואלד דק' 38, תורג'מן דק' 52 – דדיץ' דק' 19)

תומר חצ'ינסקי לא נכלל בסגל של שמרוק רוברס נגד סליגו רוברס בליגה האירית

שמרוק רוברס 2 : 0 סליגו רוברס (כבש: ווטס דק' 66, שו דק' 86)

אופיר דוידזדה גם לא נכלל בסגל במשחק ליגה בלגית הראשון של גנט נגד סטאנדרט ליאז' שהסתיים בהפסד של גנט

סטאנדרט ליאז 3 : 2 (כבשו: דג'נפו דק' 10, מפוקו דק' 59, אמונד דק' 78 – יארמצ'וק דק' 45+3, לימבומבה דק' 82)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort