אפורה וטוב לי: נבחרת שוודיה מחכה לאנגליה ברבע גמר המונדיאל

המונדיאל מגיע לשלבי הכרעה ובנתיים ניתן לראות שנבחרות רבות שהוגדרו בתחילת הטורניר כפייבוריטיות לזכייה מודחות ע"י נבחרות חלשות מהן בהרבה אפשר לקחת כדוגמא את ההדחות של נבחרת גרמניה (שסיימה אחרונה בבית עם שוודיה, דרום קוריאה ומקסיקו), נבחרת ספרד (שהודחה בשמינית הגמר אחרי בעיטות פנדלים נגד מארחת הטורניר רוסיה), נבחרת פורטוגל (שהודחה בשמינית הגמר לאחר הפסד 2:1 לאורוגוואי החזקה) ועוד נבחרות חזקות אחרות שפשוט לא הצליחו להחזיק מעמד והודחו במפתיע.

הרבה אוהדי כדורגל ופרשנים יטענו שהמתכון להצלחה בטורניר כמו המונדיאל הוא לשחק כדורגל שמח, אנרגטי ומלא תשוקה ורעב. אך ניתן לראות נבחרות שונות שמצליחות במונדיאל הנוכחי רק מעצם העובדה שהן עומדות נכון בהגנה, משחקות אגרסיבי ולא נלחצות מהמעמד הגדול הזה שנקרא מונדיאל.
הדוגמא הטובה ביותר לנבחרת מהסוג הזה היא נבחרת שוודיה, הנבחרת שהעפילה לשלב רבע הגמר של המונדיאל אחרי שניצחה ניצחון קטן 0:1 את נבחרת שוויץ משער לא כל כך משכנע של הקשר שלה אמיל פורסברג.
השוודים נראים טוב בטורניר כשהם הצליחו להעפיל מהמקום הראשון לשב שמינית הגמר מבית שכאמור כלל את גרמניה, מקסיקו ודרום קוריאה. בניגוד לכל הציפיות ולמרות ההפסד בתוספת הזמן של השוודים נגד הגרמנים, האירופאים בצהוב כחול הצליחו להעפיל לשלב שמינית הגמר מהמקום הראשון "ושלחו" את הגרמנים הביתה מהמקום האחרון.

כובש שער הניצחון נגד שוויץ. פורסברג. (קרדיט ל-FOOTBALL TWEETׂׂ)

הרבה דברים אפשר להגיד ונאמרו על הנבחרת השוודית, נבחרת אפורה, משעממת, לא כיפית לצפייה ואולי אפילו לא ראויה להגיע לרבע הגמר של המונדיאל. אך השוודים נענו מספר פעמים לביקורות נגדם כשעלו מהמקום הראשון וניצחו את השוויצרים בשמינית הגמר באחד המשחקים המשעממים במונדיאל ברוסיה. אז כן, המשחק היה מאוד משעמם ולא היה בו הרבה אקשן והתקפות מהירות, כאלו שאנחנו אוהבים לראות במשחקי מונדיאל אך הוא כלל משחק הגנה משובח של השוודים שעמדו נכון, שיחקו אגרסיבי ולא אפשרו לשוויצרים לאיים איום ממשי על השער של שוערם  רובין פולסן בן ה-28.
השוודים לא וויתרו וגם כמעט הכפילו את התוצאה בתוספת הזמן כשמתפרצת מסוכנת שלהם נעצרה על ידי הבלם השוויצרי מייקל לאנג שמנע שער שני והכשיל מאחור את שחקן היריבה. לאנג ספג כרטיס אדום שלא השפיע יותר מדי עליו או על הנבחרת שלו בעוד נבחרת שוויץ הודחה לאחר ההפסד לשוודיה.

ג'יין אנדרסון וצוות האימון השוודי. (twitter)

אז השוודים העפילו לרבע הגמר ויפגשו שם את נבחרת אנגליה הראויה לשמצה שגם עליה בדומה לשוודים דובר שהיא משחקת כדורגל אפור ומשעמם ובסופו של דבר ניצחה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים את קולומביה בשמינית. יהיה מעניין לראות לאיזה כיוונים ההתמודדות הזאת בין שתי הנבחרות הללו יגיעו והאם השוודים ימשיכו באותה מסורת של כדורגל סגור ומסודר או שמא יבינו שבמשחק נגד הנבחרת האנגלית שמשחקת בדומה לשוודים יצטרכו חניכיו של ג'יין אנדרסון מאמן שוודיה לנסות ולשחק כדורגל יותר אנרגטי ופתוח על מנת לגבור על נבחרת שלושת האריות ולהעפיל לשלב חצי הגמר של מונדיאל 2018.

השוודים יפגשו את האנגלים ברבע הגמר. (twitter)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort