לאן ילך קוואי לאונרד? חלק ב': עיר המלאכים

בחלק הראשון דיברנו על האפשרות שקוואי יעבור בטרייד לבוסטון ויחבור לקיירי וגורדון הייוורד, ובחלק הזה נדבר על שתי הקבוצות ששוכנות בלוס אנג'לס- הקליפרס והלייקרס.

בואו נדבר על הקליפרס קודם, הקבוצה שהייתה פעם בצמרת הליגה (עד הסיבוב השני בפלייאוף כמובן), ועכשיו היא מתקרבת לתחתית הליגה לאט לאט, זמני ה-"lob city" וה-"showtime" שהיו בצד האדום-כחול של לוס אנג'לס עברו כבר- כריס פול ביוסטון, בלייק גריפין בדטרויט, דיאנדרה ג'ורדן חותם בדאלאס בימים אלו, דוק ריברס איבד את את כל מה שהוא בנה עם הקליפרס, אפילו הבן שלו אוסטין כבר לא משחק במדי הקליפרס לאחר שהועבר בטרייד לוושינגטון בעבור הסנטר מארצ'ין גורטאט.

הקליפרס יכולים לבצע טרייד בעבור הסופרסטאר, בכך שיישלחו אל סאן אנטוניו את טובייאס האריס ששיחק את העונה הכי טובה שלו בקריירה, כשקלע 18 נק' למשחק, והיה השחקן המוביל בקליפרס הדועכים, בנוסף להאריס, הספרס ייקבלו גם שתי בחירות סיבוב ראשון (12,13) בתמורה ללאונרד. לדעתי טרייד זה ייצור מצב של ווין-ווין בין שתי הקבוצות, שתיהן מנצחות בטרייד בכך: הקליפרס זוכים בקוואי לאונרד, מה עוד אפשר לבקש? סאן אנטוניו נפטרת משחקן שלא מרוצה בקבוצתו ולא מספק את הסחורה, ומחליפים אותו עם שחקן טוב שיכול לעשות יותר ממה שעשה לאונרד בשנה האחרונה, ועוד שתי בחירות דראפט מעולות שיכולות להיות הצלחה מסחררת בעתיד, אפרופו בחירות דראפט בסאן אנטוניו, טוני פארקר נבחר במקום ה-29, ומאנו ג'ינובילי במקום ה-57, בעניין בחירות דראפט בסאן אנטוניו אין לדעת מה יכול לקרות. לאונרד יכול בהחלט להציל את הקליפרס אם ייכנס כמו שצריך לשיטת המשחק של דוק ריברס, אולי הוא אפילו בין היחידים שיכול להוציא אותם מהמצב העגום בו הם נמצאים. מצד שני, אני סבור כי טרייד זה יכול להיות קצת בעייתי לסאן אנטוניו בחשיבה לטווח ארוך, כפי שכתבתי בחלק הראשון, גרג פופוביץ' עומד כנראה לפרוש בתום החוזה שלו(שנת 2020), ומשום כך הוא כנראה לא ירצה לבנות את הקבוצה מחדש בעזרת בחירות דראפט, אלא ירצה להשיג שחקנים שמפותחים כבר בכדי להתחרות על אליפות. (אם תשאלו את דמרקוס קאזינס הוא לא כל כך יסכים לגבי החלק של האליפות).

הגיבור שהקליפרס צריכים (קרדיט ל quixem)

אחרי הקליפרס מגיע התור של הלייקרס, הלייקרס נראו מתחילת הדרך כקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים להביא את קוואי, ואף קוואי מעדיף להגיע בסופו של דבר ללוס אנג'לס, במיוחד ללייקרס.

ללייקרס יש את השחקנים בעבור קוואי, וסאן אנטוניו הביעו עניין בטרייד שיכלול מצד הלייקרס את: בראנדון אינגרם, ג'וש הארט, קייל קוזמה ושתי בחירות סיבוב ראשון. על הנייר, נראה כי הלייקרס הם המפסידים של העסקה הזו, חמישה שחקנים בעבור אחד, זה פשוט לא מסתדר לי טוב בראש, במיוחד ששניים מהם שחקני מפתח בלייקרס ואם לומר את האמת, אני מאוד רוצה לראות את קוזמה הנפלא על אותו מגרש עם לברון העונה, ויהיה מבאס לראות אותו ואת אינגרם במדי הספרס. אם קוואי יעבור ללייקרס זה אומר שהלייקרס ייתחזקו מאוד ויוכלו להוות איום במערב עם לברון וקוואי ביחד, אם כי ההחתמה של דמרקוס קאזנס בגולדן סטייט יכולה להפריע קצת, ללייקרס יש עוד מקום להחתים עוד שחקן מעולה, לפני שפול ג'ורג' חתם באוקלהומה הייתה אפשרות בלייקרס להביא את לברון, ג'ורג' וקוואי, פשוט מטורף. למרות שג'ורג' לא יחתום בלייקרס, החמישייה שלהם מפחידה, עם לונזו בול\רונדו, סטיבנסון, קוואי, לברון וג'אבל מגי, חמישייה כזו לדעתי יכולה להפיל את גולדן סטייט בפלייאוף כל עוד היא תהיה נטולת פציעות. רק תחשבו על זה, אם ללברון יהיה על המגרש שחקן כמו קוואי, זה יוריד לו הרבה לחץ בהגנה, ובכך הוא יוכל לשחק יותר טוב, בנוסף ללאנס סטיבנסון שהוא שומר טוב, וג'אבל מגי שסוגר את הצבע, לברון יוכל לשחק הגנה בראש שקט. הטרייד הזה נראה יותר הגיוני לדעתי מאשר הטרייד לקליפרס מבחינת סאן אנטוניו, פופוביץ' מקבל בטרייד הזה יותר שחקנים, וגם חלקם מנוסים קצת בליגה. לדעתי אם קוואי לא יישלח לבוסטון המקום הכי טוב בשבילו יהיה בלייקרס לצד לברון וחבורתו.

לברון כבר שם, האם קוואי ייצטרף? (קרדיט ל twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort