נשארו נייטרליות: תיקו 2:2 בין קוסטה ריקה לשוויץ

משחק קצבי ומשוחרר של שתי הנבחרות הסתיים ב-2:2 נהדר, שוויץ עלתה לשמינית הגמר וקבעה מפגש עם שבדיה. קוסטה ריקה תחזור הביתה עם שני שערי ניחומים.

המחזור השלישי והמכריע של שלב הבתים במונדיאל 2018 המשיך לספק לנו דרמות, והערב אחרי הסיום הדרמטי בבית ה' הגיע תורו גם של בית ו'. קוסטה ריקה, שכבר הודחה ניסתה לקלקל לשוויץ שהגיעה אחרי הניצחון החשוב על סרביה במחזור הקודם.

הרכב קוסטה ריקה: נבאס[ק], אקוסטה, גונזאלס, ואסטון, גמבוה [סמית 92], בורגס, גוזמן, אוביידו, קמפבל, קולינדריס [וולאס] , רויז.

הרכב שוויץ: סומר, ליכשטיינר[ק], שאר, אקנג'י, רודריגז, ברהמי[ זאכריה 60], צ'אקה, שאקירי [לאנג 81], דזמאילי, אמבולו, גברנוביץ' [דרמיץ' 69].

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח בלחץ גבוה של קוסטה ריקה וכבר בדקה ה-6, קמפבל השתחרר משני שומרים ובעט חזק, אך סומר הגיב מהר והדף את הכדור. קולינדריס, השתלט על הכדור והגביה נהדר לרחבה, רואיז התרומם לנגיחה וסחט עוד עצירה נהדרת מסומר. קוסטה ריקה לא עצרה וכבר בחלוף דקה קולינדריס שלח בעיטה חזקה מ-25 מטרים מעט מעל השער.

דקה 10, עוד התקפה קטלנית של קוסטה ריקה, איבוד כדור במרכז המגרש של ברהמי הגיעה לבורגס ששלח לעומק את קולינדריס, האחרון גבר על ליכשטיינר ושחרר פצצה למשקוף השער של סומר. קוסטה ריקה הייתה מאוד מסוכנת אך עדיין לא הצליחה לכבוש.

דקה 17, שוויץ סוף סוף הגיעה למשחק, חטיפת כדור של שאקירי במרכז המגרש, הגיעה לגברנוביץ' שבעט חזק, אך לא מדויק ופספס את המסגרת. שתי דקות חולפות ושוב מצב של קוסטה ריקה, איבוד כדור של צ'אקה הגיעה לקולינדריס, האחרון מצא את רואיז בפינה שבעט חזק וסחט עוד הצלה נהדרת של סומר.

עוד מתפרצת של קוסטה ריקה, בדקה ה24 רואיז חטף את הכדור, ומצא מאחורי ההגנה השוויצרית את קולינדריס שבעט אך נחסם ע"י שאר.

גול! בדקה ה-31 זה הגיע, שוויץ לחצה גבוה והשיגה את הכדור, ליכשטיינר הגביה את הכדור מהאגף הימני, אמבולו נגח נהדר למרכז הרחבה ודזמאילי שנשאר לבד בעט חזק מקרוב והכניע את נבאס. 1:0 חשוב חשוב לשוויץ.

דזמאילי חוגג שער יתרון [קרדיט לFOOTBALL TWEET]
שוויץ לא עצרה ובחלוף דקה שוב איבוד כדור של קוסטה ריקה, צ'אקה מסר לגברנוביץ' שהוריד נהדר לדזמאילי, אך הוא נחסם אצל גונזאלס.

דקה 37, כדור חופשי של קוסטה ריקה הוגבה נהדר לעבר ואטסון, אך הבלם פספס מקרוב. שוויץ המשיכה להיראות לא מאורגנת בהגנה אך בינתיים לא ספגה.

מחצית

45 הדקות הראשונות התאפיינו במשחק מבולגן של שוויץ עם המון איבודי כדור. קוסטה ריקה לחצה גבוהה והגיעה להמון מצבים אך לא הייתה מספיק מרוכזת בהגנה וספגה מאחת ההתקפות היחידות של שוויץ במשחק.

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה בעוד מצב של קוסטה ריקה, בדקה ה-48 איבוד כדור של שוויץ 20 מטרים משערה, אפשרה לקולינדריס להעביר כדור רוחב שהגיע לקמפבל שבעט חזק מקרוב אך מחוץ למסגרת.

גם שוויץ הגיעה למחצית השנייה, בדקה ה-52 כדור אדיר של שאקירי הגיע לאמבולו, שניער את שאר מעליו ובעט חזק מזווית קשה, נבאס היה מוכן ועצר את הכדור. שתי דקות חולפות וכבר מצב לקוסטה ריקה, קמפבל השתלט על הכדור באגף הימני, הגביה לקולינדריס שהוריד טוב לרואיז, אבל האחרון לא היה מדויק ובעט מעל השער.

גול! בדקה ה-56 שער השוויון של קוסטה ריקה הגיע. כדור קרן של רואיז, מצא את ואטסון ברחבה שעלה גבוה מעל כולם ונגח חזק לפינה של סומר. שער ראשון של קוסטה ריקה במונדיאל שמסבך את שוויץ 1:1.

שער בכורה המונדיאל[FOOTBALL TWEET]
מאז שער השיווין של קוסטה ריקה הקצב ירד, בדקה ה-71, דרמיץ' בנגיעה הראשונה שלו בכדור השתחרר מהשמירה ובעט לעבר השער, הכדור נחסם ברגלו של גונזאלס והגיע לידיו של נבאס.

בדקה ה-77 התקפה של שוויץ מצד ימין, ליכשטיינר מצא את אמבולו שהגביה נהדר לעבר דרמיץ' והחלוץ נגח חזק אך מצא רק את העמוד של נבאס. דקה אחר כך, פריצה מדהימה של ג'ואל קמפבל שמצא את צ'אקה שבעט חזק וגרר עוד עצירה של סומר.

עוד התקפה מהאגף הימני של שוויץ, חילוץ כדור מצויין של דזמאילי שהמשיך עם מסירה נהדרת לאמבולו, האחרון מעביר מסירת רוחב חזקה שהגיעה לדרמיץ' שסיים בפשטות לפינה. 2:1 לשוויץ.

דקה 89 כדור ארוך של קוסטה ריקה נחת על ראשו של ואטסון, הבלם החליק אחורה את הכדור לרואיז שהוכשל ברחבה אך נמצא בעמדת נבדל. השופט שרק לעבירת נבדל אך נעזר בVAR בכדי לבטל אותו. בחלוף דקה פריצה נהדרת של קפמבל לרחבת שוויץ גורמת לזאכריה להכשיל אותו הפעם פנדל כשר למהדרין.

בדקה ה-93 גול! רואיז ניגש לבעיטה העונשין, בעט גבוה למשקוף, אבל הכדור פוגע בגבו של סומר חסר המזל ונכנס פנימה 2:2.

סיום המשחק

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort