לאן ילך קוואי לאונרד? פרק א': בוסטון

בשבועות האחרונים ליגת ה NBA נמצאת בסערה, אחרי שגולדן סטייט ניצחה את לברון בפעם השלישית, ונראה כי מספר שחקנים עומדים לחתום בקבוצה אחרת, כמו לברון ג'יימס, פול ג'ורג', דמרקוס קאזינס וכריס פול. עוד סיבה אחת גדולה לסערה בליגה, היא הבחור הצנוע שמרוויח כ- 20 מיליון דולר כל שנה בקבוצתו, ועדיין נוהג על שברולט טאהו שנת 97', עדיין לא יודעים על מי מדובר? אני מדבר על קוואי לאונרד שביקש טרייד מקבוצתו סאן אנטוניו ספרס. קוואי לאונרד נהפך בשנים האחרונות לאחד השחקנים הכי טובים ב NBA, משני צידי המגרש, כאשר הוא העמיד ממוצעים בעונת 15\16 ועונת 16\17 של 21 נק' ו- 25 נק' (בהתאמה) בנוסף לשתי חטיפות וחסימה אחת למשחק בשתי העונות. תוסיפו לזה שתי בחירות אולסטאר בשתי העונות הללו, פעמיים זכייה בפרס שחקן ההגנה של העונה, MVP של סדרת הגמר נגד לברון ומיאמי בעונת 14\15 ואליפות באותה שנה.

קוואי נבחר בדראפט 2011 לאינדיאנה, והועבר בטרייד באותו הערב לסאן אנטוניו, קוואי למד מהטובים ביותר במשך מספר שנים, כשאתה משחק תחת גרג פופוביץ', אחד המאמנים הגדולים ביותר בכל הזמנים, ושיחק עם אגדות בשם טים דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי, בקבוצת ספרס מעולה שמוכיחה את עצמה כל שנה מחדש. לאונרד הוא בחור צנוע מאוד, ולמד מהשלישייה הנ"ל ששיחקו במשך כל הקריירה שלהם תחת אותו מועדון, איך להיות נאמן לקבוצה שהפכה אותו לשחקן שהוא היום, בתחילת מרץ אמר לאונרד שהוא רוצה לפרוש במדי סאן אנטוניו, וכאשר הוא הודיע כי הוא רוצה שיעבירו אותו בטרייד, כל עולם הכדורסל היה בשוק, הבן אדם שאמר שהוא רוצה לפרוש במדי הספרס מעוניין לעזוב? איך דבר כזה קורה? אז זהו, שהוא לא אמר מילה על המשך הקריירה שלו באמירה הנ"ל, אלא רק דיבר על הפרישה שלו שתגיע בזמן כלשהו בעוד מספר שנים, עוד סיבה לכך שאני לא מופתע מההחלטה שלו, היא שאם נסתכל על השלוש עונות האחרונות של קוואי בסאן אנטוניו, השתיים הראשונות היו מעולות, קוואי ביסס את עצמו כשחקן מוביל בסאן אנטוניו, ובכל הליגה עצמה, ואז הגיעה הפציעה בפלייאוף 2017 נגד גולדן סטייט, בשיא הסדרה, כאשר היה סיכוי שגולדן סטייט יודחו, הגיע זאזא פאצ'וליה האיום ופצע את קוואי. מאז המצב רק התדרדר, קוואי היה בחוץ לזמן רב, והמועדון לא טיפל בפציעה שלו כמו שצריך, היה נראה כאילו קוואי מתרחק מכולם בקבוצה, ואפילו היה מצב בו אף אחד לא ידע איפה הוא ומה קורה איתו. בנוסף לכך הפציעה לא השתפרה והמצב שלה נראה בערפל וחסרים פרטים כדי להבין באמת את גודל הפציעה, בעונה האחרונה קוואי שיחק רק תשעה משחקים ורמת המשחק שלו נראתה נמוכה בהרבה מהפעם האחרונה בה שיחק.

לאונרד, מבקש טרייד. (קרדיט ל libertyballers)

בגלל שבחוזה של קוואי אין סעיף no trade clause, הספרס לא חייבים להעביר אותו והוא לא שחקן חופשי, משמע קוואי תלוי בהחלטת המועדון. מכיוון שדרש טרייד, סאן אנטוניו יכולים להעביר אותו לכל קבוצה, בעבור ההצעה שהם ייבחרו לקבל מהקבוצות המציעות. קוואי יכול לנחות במספר קבוצות ואני אתן ביקורת ואת דעתי, לגבי אילו קבוצות יכולות להציע טרייד טוב בעבור קוואי? ובאיזה קבוצה קוואי יישתלב הכי טוב, אבל, הבעיה של קוואי היא שהוא לא יכול לבחור לאיזו קבוצה הוא יעבור, הוא רק יכול לבקש את הטרייד, והמועדון יחליט לאיזו קבוצה הוא יעבור. נסתכל על ארבע קבוצות אשר יכולות להציע משהו בעבור הכוכב.

בוסטון סלטיקס- אולי ההצעה הכי טובה שסאן אנטוניו יכולים לקבל, בנוסף שבוסטון היא התאמה טובה לקוואי, משמע שני הצדדים מנצחים, סאן אנטוניו יצאו בהצהרה לגבי הטרייד כי הם לא רוצים להעביר את לאונרד לקבוצה מערבית, הגיוני בסך הכל, למה שקבוצה תעביר את השחקן הכי טוב שלה לקבוצה אחרת כאשר הן עלולות להיפגש בפלייאוף ובכך השחקן המועבר יכול לפגוע בקבוצה הקודמת שלו. לדוגמא: סאן אנטוניו מעבירים את קוואי לקליפרס, בפלייאוף של העונה הבאה, הספרס והקליפרס יכולים להיפגש, והקליפרס ינצחו, ובכך מה סאן אנטוניו הרוויחו בטרייד הזה? כלום בעצם.
בוסטון יכולה להציע הצעה יפה מאוד של מספר שחקנים צעירים, אם כי לדעתי השחקנים הללו הם סיבה גדולה להצלחת הסלטיקס העונה, מכיוון שהם שחקני רוטציה מעולים, ההצעה היא כזאת:

מצד סאן אנטוניו– קוואי לאונרד.
מצד בוסטון– מרקוס מוריס, ג'יילן בראון, ארון ביינס וטרי רוז'ייר.
רק לחשוב על זה נשמע מפחיד, תדמיינו חמישייה בבוסטון שמורכבת מקיירי אירווינג, ג'ייסון טייטום, קוואי לאונרד, גורדון הייוורד ואל הורפורד. יש להם שלושה שחקנים בחמישייה הפותחת שיכולים להחליף שמירות בהגנה על כל עמדה על המגרש, בנוסף למאמן מעולה שהוביל את הקבוצה הזו לגמר המזרח ללא הייוורד וללא קיירי בפלייאוף, זה פשוט מטורף, אם זה יקרה בוסטון תהיה איום אמיתי לגולדן סטייט בגמר, וגמר בין שתי הקבוצות יכול להיות אחת הסדרות גמר הכי טובות אי פעם. מישהו אמר לברון ג'יימס? קבוצת בוסטון כזו מסוגלת לגבור על קליבלנד בכל יום בשבוע, וגם אם לברון יעבור לפילדלפיה, שזוהי לדעתי האפשרות הכי טובה בשבילו, עדיין אני לא חושב שהוא יוכל לנצח את בוסטון עם קוואי.
מצד שני, לפי השמועות בסאן אנטוניו, גרג פופוביץ' עומד לפרוש בשנתיים הבאות, ואם אני סאן אנטוניו, בידיעה שפופוביץ' עומד לפרוש, לא הייתי רוצה לעשות טרייד שייגרום לבניית הקבוצה מחדש, גם פופוביץ' ירצה להתחרות על האליפות בשנה-שנתיים האחרונות שלו, ולכן הספרס יירצו שחקנים יותר טובים ומנוסים בעבור לאונרד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאורך ההיסטוריה נראה כי קבוצות אשר היה להן את האפשרות להביא סופרסטאר דרך טרייד (מצב שהוא נדיר ב NBA ), עשו כל מה שצריך בשביל להביא את השחקן וזה השתלם, לדוגמא: הלייקרס הצליחו להביא את קארים עבדול ג'באר ממילווקי וזכו איתו בחמש אליפויות, מיאמי הביאו את שאקיל אוניל מהלייקרס וזכו איתו באליפות, הסלטיקס הביאו את קווין גארנט ממינסוטה וזכו איתו באליפות. לדעתי, אם לבוסטון יש אפשרות ליצור קבוצה מפלצתית שכזו הם צריכים לעשות כל שביכולתם להשיג את קוואי לאונרד.

האם יינחת בבוסטון? ( קרדיט ל celtics social)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort