מונדיאל 2018 בית ב': ספרד התקשתה אך עלתה לשמינית

הערב התרחשו שני המשחקים האחרונים בבית ב' של המונדיאל ברוסיה ובאחד המשחקים ספרד פגשה את מרוקו. ספרד הגיעה למשחק הזה כמובילת הבית והקדימה את פורטוגל שהייתה לה אותה כמות נקודות ושערים שהיא כבשה וספגה כמו אצל נבחרת הספרדית, אך הקדימה אותה בזכות כמות צהובים יותר קטנה שקיבלה במהלך המונדיאל. ספרד הגיעה למשחק הזה בכושר לא מרשים במיוחד – הספרדים הצליחו לאבד ניצחון על פורטוגל כשהובילו רוב המשחק אך רונאלדו הגיע חד למשחק ההוא וכבש שלושער ואחד השערים הגיע לאחר טעות איומה של דה חאה. במשחק השני נגד אירן ספרד מאוד התקשתה לפרוץ הגנה מסודרת של הנבחרת האסיאתית, אך בזכות מזל ספרד השיגה במשחק הזה 3 נקודות יקרות. לעומת זאת מרוקו לאחר שני משחקים איבדה כל סיכוי להגיע לשמינית הגמר, למרות ששיחקה לא רע בכלל – במשחק הראשון היא תקפה כל המשחק את השער האירני, אך בסוף ספגה שער עצמי מטופש בסיום המשחק. במפגש נגד פורטוגל המרוקאים ספגו שער מהיר, אך היו יותר טובים ומסוכנים במהלך כל המשחק, אבל בזבוז הזדמנויות ומשחק מעולה של פטריסיו מנעו ממרוקו להמשיך את דרכיה במונדיאל. מבחינת ההרכבים המאמן של מרוקו הפתיע ולא פתח הערב עם הכוכב הכי גדול של הנבחרת בנעטיה. בספרד גם התרחש רק שינוי אחד – טיאגו פתח בהרכב במקום ואסקס שפתח במשחק הקודם ולא הרשים בכלל.

הרכבים:

ספרד: דה חאה, קרבחאל, פיקה, ראמוס, אלבה, בוסקטס, טיאגו (אסנסיו דק' 74), סילבה (רודריגו דק' 84), אינייסטה, איסקו, קוסטה (אספאס דק' 74)

מרוקו: מוניר, דיראר, דה קוסטה, סאיס, חכימי, אל אחמדי, בוסופה, אמרבאט, בלהנדה (פאג'ר דק' 63), זייך (בוחאדוז דק' 85), בוטייב (אנסרי דק' 72)

מרוקו פתחה משחק עם לחץ גבוה וספרד התקשה לצאת מהמחצית, אך לאחר 5 דקות ספרד כרגיל החזירה שליטה וניסתה למצוא פריצה בהגנה של מרוקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-14 טעות איומה של ספרד הביאה למרוקו שער יתרון! אינייסטה וסרחיו ראמוס לא הבינו אחד את השני, ראמוס איבד את הכדור, בוטייב חטף את הכדור וברח למפגש מול דה חאה וגילגל את הכדור לרשת 1:0 מפתיע של מרוקו!

בוטייב היה שחקן הכי מסוכן של מרוקו במחצית וכבש שער יתרון חשוב (קרדיט:twitter)

אך ספרד חזרה מהר למשחק! ספרד כבשה גול לאחר מהלך ספרדי קלאסי – אינייסטה, קוסטה ואיסקו החליפו ביניהם מסירות קצרות כשבסוף אינייסטה פרץ מצד שמאל ומסר לאיסקו שהיה לבד במרכז הרחבה ומכמה מטרים בודדים שלח את הכדור מתחת למשקוף 1:1 לספרד.

אינייסטה ואיסקו ביצעו מהלך התקפי גדול וכבשו שער השיוויון מהיר (קרדיט:twitter)

בדקה ה-23 לאחר קרן לא רעה פיקה נגח, אך הכדור הגיע לידיים של מוניר. לאחר 2 דקות הוצאת חוץ מהירה הפתיעה את ההגנה הלא מוכנה של ספרד ובוטייב ברח למפגש מול דה חאה, אך השוער של מנצ'סטר יונייטד הפעם הציל את הנבחרת. ספרד המשיכה לצבור קרנות ולאחר אחת מהם בוסקטס הצליח לנגוח, אך שלח את הכדור מעל המסגרת. בדקה ה-43 זייך ניסה לכבוש לאחר בעיטה מחוץ לרחבה, אך שלח את הכדור מעל המסגרת. המחצית הסתיימה בתיקו די מוצדק, ספרד חייבת להעלות הילוך ולשחק יותר מסודר בהגנה ומרוקו לשחק פחות אלים כי השופט ריחם עליהם וכמה שחקנים היו ראוים לכרטיסים אדומים.

המחצית השנייה נפתחה שוב עם הזדמנות של מרוקו, אך כדור העומק על בוסופה, אך דה חאה הדף עם האגרוף ברגע האחרון. בדקה ה-55 אמרבאט שלח פצצה מחוץ לרחבה ורק במזל זה לא נכנס לרשת – הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה. בדקה ה-62 איסקו נגח מצויין לפינה ללא שום סיכוי למוניר, אך הבלם סאיס הציל את נבחרת והדף כדור עם הראש. לאחר דקה פיקה נגח מצויין מקרן – רק שלא הספיקו לו כמה סנטימטרים בודדים בשביל שזה יהפוך לשער. ובדקה ה-81 ספרד נענשת על זלזול! המחליף אנסירי התרומם מצויין וניצח בקרב אווירי את ראמוס ונגח כדור לפינה הגבוהה 2:1 מרוקו מהממת את ספרד.

ספרד ניסתה לכבוש שער השיוויון, ובדקה ה-91 היא עושה זאת! מסירת רוחב של קרבחאל הסתיימה בבעיטת עקב של רודריגו שלא היה בנבדל (אחרי בדיקה של שופטי וידאו הוחלט שזה שער חוקי בצדק) וזה 2:2 דרמטי.

המשחק הסתיים בתיקו מוצדק ודרמטי שהבטיח לספרד מקום הראשון והיא תפגוש בשמינית הגמר את המארחת של המונדיאל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort