המסע להגנה על התואר

ליואכים לב אף פעם לא היה קל לבחור 23 שחקנים בלבד, בגרמניה גדל דור עצום של כשרונות פחות או יותר בכל עמדה על המגרש. וגם הפתעת ניפוי של כוכב מנצ'סטר סיטי, לירוי סאנה, מהסגל הסופי, עברה בשקט יחסי אצל אלופת העולם. 14 שחקנים שונים זומנו למונדיאל הקרוב לעומת הסגל שזכה בברזיל, אך יש לציין שלא מעט מהשחקנים הותיקים פרשו ממשחק או מהנבחרת. אז מי בכל זאת טס לרוסיה?

יעשה היסטוריה? יואכים לב. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

בשער כמובן יש את מנואל נוייר, שחוזר לשחק אחרי 9 חודשים מחוץ למגרשים, זכר לשבר ברגלו מתחילת העונה, מחליפו העונה בבאיירן, סבן אולרייך, לא זומן למרות יכולת טובה בשער, אבל זה לא באמת מפתיע אם מארק אנדרה טר-שטגן נשאר על הספסל. חזרתו של נוייר יש להרכב מוכיחה כמה בגרמניה מאמינים ביכולת שלו וכמה לב בטוח שהוא העוגן שלו בהגנה. במשחקי ההכנה כבר הספקנו לראות שנוייר חזר לעצמו כשהציג לנו כמה הצלות טיפוסיות לשוער שהגדיר מחדש את המושג "סוויפר קיפר". אין ספק שהצבתו בהרכב היא הימור של יוגי לב, אבל הגרמנים מאמינים בשוער באיירן מינכן בעיניים עצומות.

איש המפתח של הנבחרת. מנואל נוייר. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

גם ההגנה תתבסס על שחקני באיירן מינכן, כשג'רום בואטנג המתאושש מפציעה כנראה וישחק יחד עם מאטס הומלס במרכז, שלצידם יהיה את היורש של פיליפ לאהם, יושוע קימיש ומשמאל כנראה נראה את יונאס הקטור, קפטן קלן, שירד ליגה העונה, אך מקומו בהרכב די מובטח. אמנם הגנה שמשחקת יחד ומתואמת זה בונוס עצום, במיוחד בטורנירי נוקאאוט, ששמירה על שער נקי בעבר בהחלט הוכיחה את עצמה, אך גם פה ליוגי לב יש הימור לא קטן. בואטנג חוזר מפציעה, הומלס גם מאבד קצת מהחדות שלו והחלק היציב של הגרמנים יכול להיות דווקא נקודת התורפה שלהם. על הספסל יחכו ניקלאס זולה הצעיר (גם הוא שחקן באיירן) ואנטוניו רודיגר, שלא חווה עונה מדהימה מדי באנגליה עם צ'לסי. הגרמנים מגיעים לטורניר ללא מגן ימני מחליף, כשמי שיכנס לתפקיד בעת הצורך הוא מטיאס גינטר, בלמה הצעיר של בורוסיה מינשנגלאדבך.

ירש את מקומו של לאם. יושוע קימיש. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

ההגנה שספגה ב2014 בברזיל 4 שערים בלבד (כששניים מהם היו שערים בגארבג' טיים), לא בטוח שתוכל לשמור על אותה שורה סטטיסטית גם השנה, אך למרות זאת עדיין גרמניה מסוגלת להגיע הכי רחוק שאפשר, וזה מגיע אותנו לחלק החזק ביותר בסגל, הקישור. עם שני חלוצים טבעיים (מריו גומז וטימו ורנר) בסגל ועוד אחד שתפקידו על המגרש לא באמת מוגדר (תומאס מולר), הקישור המעובה והמוכשר של גרמניה יצטרך לדחות את הנבחרת קדימה ולהצעיד אותה אל התואר השני ברצף (ולראשונה מאז זכיית ברזיל ב1958 ו1962).  במרכז המגרש, אולי המקום הכי חשוב כיום בכדורגל המודרני, ינווט את המשחק טוני קרוס, אלוף אירופה עם ריאל מדריד 3 פעמים ברצף, והמאסטרו העיקרי בסגל. לצידו כנראה ישחק סמי ח'דירה, שכל משחק מחדש מפתיע ביכולות ההתקפיות שלו, לצד ההגנתיות שכבר ידועות לעולם. מעליהם ישחק האיש והאסיסט, מסוט אוזיל, שאמנם נפצע קלות במחנה האימון ואף ספג שריקות בוז וביקורת רבה מבית לאחרונה, אחרי תמונתו המשותפת עם חברו לנבחרת, אילקאי גונדואן ושליט טורקיה, ארדואן. במחנה הנבחרת מנסים לספק את השקט הנדרש לכוכבה של ארסנל, במיוחד כי הם יודעים שיחד עם תומאס מולר, אוזיל הוא המוציא לפועל העיקרי בהתקפה של גרמניה. בכנפיים מרקו רויס המתקמבק מקבל את המקום (שהוא בהחלט ראוי לו לאחרונה), ושחקנה של דורטמונד גם רעב להצליח, במיוחד שזה הטורניר הראשון שהוא מגיע אליו מוכן וכשיר (טפו טפו טפו). יוליאן דרקסלר ישלים את חוליית הקישור של גרמניה כשעל הספסל יחכה הכישרון הצעיר, יוליאן ברנדט מבאייר לברקוזן. ברנדט נכנס לסגל במקומו של לירוי סאנה, במהלך שגרר לא מעט ביקורת ותדהמה בעולם, במיוחד לאחר העונה המעולה שנתן הקשר במדי אלופת אנגליה. הרבה דיווחים על כך שסאנה מסתובב במחנה הנבחרת בגישה שחצנית ולא מחוברת לחבריו עלו לאחר פרסום הסגל, אך יוגי לב הודיע במפורשות – סאנה לא מתחבר לשיטת המשחק של הנבחרת ולא הציג יכולת מספקת במשחקי ההכנה, לכן הוא נשאר בבית.

חזרה לכושר בדיוק בזמן המתאים. מרקו רויס. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)
ינהיגו את הנבחרת. תומאס מולר וטוני קרוס. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

בהתקפה, הדי דלילה של גרמניה, ישחק מלך השערים של הטורניר מבין השחקנים שנותרו עוד פעילים, תומאס מולר. החלוץ, שביורו האחרון לא ממש הציג יכולת מרשימה, החל גם את העונה הזו חלש, אך לאט לאט הדברים חזרו להתחבר והוא חזר להציג את היכולת הכל כך מוכרת שלו. נכון, מולר לא חלוץ קלאסי וכן, לגרמניה יש רק את גומז הותיק וטימו ורנר הלא מנוסה מספיק בתפקידם הטבעי בהתקפה, אך הגרמנים יודעים שיש להם קישור התקפי מעולה, שגם החלטה זו התקבלה בהבנה לאחר פרסום הסגל הסופי. בגרמניה כבר הרבה שנים אין חלוץ טבעי שפורע שטרות, מאז מירוסלב קלוזה, מלך השערים של כל הטורנירים עד כה (16 שערים סה"כ).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יפרוץ בגדול? טימו ורנר. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

מהמקום הראשון בדירוג פיפ"א האחרון, וכשרוב סוכנויות ההימורים מציבים את גרמניה כפייבוריטית לזכייה גם ברוסיה, הרבה לחץ נמצא על כתפיה של אלופת העולם. את שלב הבתים הם יעברו, לשלבים הגבוהים בטורניר הם בהחלט מסוגלים להגיע גם הפעם, אך כפי שאמר המנצח על התזמורת, יוגי לב, בשביל לזכות שוב, גרמניה תצטרך כוחות על.

יזכו שוב? (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

הסגל המלא:

שוערים: מנואל נוייר (באיירן מינכן), מארק אנדרה טר-שטגן (ברצלונה), קווין טראפ (פ.ס.ז')

הגנה: ג'רום בואטנג, מאטס הומלס, יושוע קימיש, ניקלאס סולה (באיירן מינכן), יונאס הקטור (קלן), אנטוניו רודיגר (צ'לסי), מרווין פלאטנהרט (הרטה ברלין), מטיאס גינטר (בורוסיה מינשנגלאדבך)

קישור: יוליאן ברנדט (באייר לברקוזן), יוליאן דרקסלר (פ.ס.ז'), לאון גורצקה, סבסטיאן רודי (באיירן מינכן), אילקאי גונדואן (מנצ'סטר סיטי), סמי ח'דירה (יובנטוס), טוני קרוס (ריאל מדריד), מרקו רויס (בורוסיה דורטמונד), מסוט אוזיל (ארסנל)

התקפה: תומאס מולר (באיירן מינכן), מריו גומז (שטוטגרט), טימו ורנר (ר.ב. לייפציג).

מאמן: יואכים לב

הסגל המלא. (הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort