הקרבות שכדאי ל-WWE לעשות ברסלמניה 35 וכיצד

אנחנו מעריצי היאבקות, ובין אחד הדברים העיקריים שאנחנו עושים הוא לחלום על מאצ'אפים גדולים באירועים גדולים, קרבות חלומיים ומישהו שלא זוכה להרבה קרדיט פתאום מוצא את עצמו אלוף ראשי. אחד מהדברים שנחשבים למרכזיים בעניין הם כמובן הרכבת קארד אישי של המעריצים, בו הם מתארים מי הם היו רוצים לראות מתאבק נגד מי, אילו אלופים יהיו ואילו קרבות או יריבויות. היום, אני ארכיב את קארד החלומות שלי לרסלמניה 35 הבאה וקרבה.

1. אליפות ארה"ב – שינסקה נאקאמורה (א) נגד אנדראדה אלמאס:

אין ספק שאנדראדה 'סיין' אלמאס הוא אחד מהכישרונות הכי גדולים שיש ל-WWE כרגע להציע, אולי אפילו אי פעם. יש המון דרכים לפקשש את זה ולהרוס לו את הקריירה ברוסטר הראשי, ויש המון דרכים להוציא אותו ככוכב על. אחד מהדרכים הללו למשל, היא לבנות אותו לאט לאט בתור היל מפלצתי עד לצ'אנס ראשון על תואר מרכזי באירוע הגדול ביותר מכולם – רסלמניה. ומי יהיה מולו? האדם שככל הנראה יזכה באליפות ה-WWE בקרוב, אבל יפסיד אותה מהר במיוחד, שינסקה נאקאמורה.

כל כך הרבה פוטנציאל במתאבק אחד (Sky Sports)

2. אליפות בין יבשתית – סמי זיין נגד קווין אוונס נגד אליאס (א):

אני מעריץ גדול של אליאס, ואם הוא באמת יזכה מרולינס במאני אין דה באנק כפי שהדיווחים אומרים לנו, אני הייתי בהחלט רוצה לראות אותו מחזיק בתואר הזה תקופה ארוכה. משהו כמו עד רסלמניה אפילו. ומי יקח לו את התואר, אתם שואלים? קודם כל, כולנו שמענו על הדיווחים להפריד (בפעם המי יודע כמה) בין קווין אוונס לסמי זיין, אז למה לא לשלב בתוך זה תואר? הייתי זורק אותם לתוך הקרב הזה, מה גם שאני ממש רוצה לראות את אליאס מול השניים האלה יחד ולחוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יפרידו ביניהם שוב? תזרקו אליפות לתוך זה ותקבלו פיוד מטורף (talkSport)

3. אליפות הזוגות של סמאקדאון – דניאל בריאן וג'וני גרגאנו נגד סניטי (א):

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני הייתי שמח לראות את גרגאנו ובריאן יחד, גם אם זה לתקופה קצרה. לפחות עד הפוש שלו לתמונת המיין איבנט, גרגאנו צריך מישהו שיתן לו גב, ואין מישהו יותר טוב למלאכה מאשר האדם הפופולרי בצורה מגוחכת שגם ככה כולם משווים אותך אליו! בריאן וגרגאנו, המקור והיורש, הישן והחדש, אמור להיות אש. שלא לדבר על העובדה שאלכסנדר וולף וקיליאן דיין יכולים להיות יריבים מדהימים עבורם.

לא רואים את הדמיון? (SeScoops)

4. אליפות הזוגות של ראו – אקאם וריזאר (א) נגד קורטיס אקסל ובו דאלאס:

אמנם זה לא קרב כזה חלומי ובטח שלא אחד כזה מופרך, אבל עם יד על הלב – מי מכם לא היה רוצה לראות את אקסל ודאלאס מקבלים קצת קרדיט אחרי כל מה שהם נתנו ל-WWE כל השנים האלו? אקאם וריזאר יזכו באליפויות הללו בלי ספק, זה רק עניין של זמן. אבל אם כבר סיפור של שני אנדרדוגים שעושים את הבלתי ייאמן ומנצחים את גוליית וכל הצבא החזק שלו, אז למה לא לתת את זה לשניים שזה באמת באמת מגיע להם?

מגיע להם (האתר הרשמי של ה-WWE)

5. בריי וויאט ואריק יאנג נגד מאט וג'ף הארדי בקרב כלוב:

ולקרב הראשון שלא כולל בו אליפות, אין ספק שהשיתוף פעולה בין מאט הארדי לבריי וויאט הוא משונה אך פשוט נפלא. הם מספקים המון בידור וקומדיה לתכניות השבועיות של ראו כל פעם מחדש, אך פה ושם החלו לצוץ שמועות שזה לא לנצח. בריי אמור לבגוד במאט ולהצטרף לסניטי, הסטייבל הפסיכוטי של אריק יאנג, אלכסנדר וולף וקיליאן דיין. אם הוא באמת יעשה את זה, מאט ירצה נקמה. ומי יוכל לעזור לו בכך אם לא אחיו הצעיר ג'ף הארדי? וכמובן שכלוב רק יוסיף לאטמוספרה של הקרב.

ג'ף תמיד מתאים למלאכה (Last call on Pro Wrestling)

6. פין באלור נגד טומאסו צ'אמפה:

מהרגע שצ'אמפה עשה את ההיל טרן המפורסם שלו על ג'וני גרגאנו, הוא כנראה הפך למתאבק הכי שנוא והכי אהוב בו זמנית ב-WWE כרגע. אנשים מתים עליו, והם עדיין פשוט אוהבים לשיר לו כל פעם מחדש כמה הוא מסריח ועד כמה הוא השטן בהתגלמותו. אז בואו נגיד וצ'אמפה מאמץ את הצ'אנטים של השטן בדיוק כמו שקורט אנגל אימץ את הצ'אנטים שהוא קיבל. מי הכי מתאים להילחם נגד השטן? נכון מאוד. השד פין באלור. עכשיו זה נקרא קרב חלומות.

השד שיביס את השטן (Sportskeeda)

7. בראון סטרואומן נגד בובי לאשלי:

אין הרבה מה להרחיב במילים כאן, עצם העובדה שהפכו אותם לטאג טים כל כך מהר בראו מראה על הכוונת של ה-WWE בנוגע לשניים הללו. אמנם קרב החלומות האמיתי הוא בין לאשלי ללסנר, אבל גם עם זה אנחנו בהחלט נחיה. בראון הוא הדבר הכי דומיננטי ב-WWE כרגע ולאשלי נמצא במומנטום שלילי עם כל הפיוד שלו מול סמי זיין בו סמי מוציא אותו נמושה מוחלטת. פיוד עם בראון הוא בהחלט הדבר הכי טוב כרגע עבורו, בלי צל של ספק.

הדבר הכי דומיננטי ברוסטר (Ringside Intel)

8. אליפות הנשים של ראו – ביילי נגד סאשה בנקס (א):

אני חושב שבשלב הזה די ברור למה צריך לראות את הקרב הזה קורה ברסלמניה 35. ה-WWE התחילו פיוד בין שתי המתאבקות הללו, ואין להם מושג איך להמשיך אותו. מבחינתי? אפשר אפילו להמשיך עם הקטע המפגר שבו הן הורסות אחת לשנייה את הקרבות שלהן על בסיס שבועי, זאת יכולה להיות בנייה נחמדה עד מניה. אבל אם ה-WWE רוצים לעשות את זה טוב באמת, הם צריכים להחזיר את היל סאשה בנקס ואת ביילי של NXT.

צריך אותה רעה שוב (GiveMeSport)

9. אליפות הנשים של סמאקדאון – שארלוט פלייר נגד בקי לינץ' (א):

אם פייג' יכלה לעשות היל טרן על שניהן, למה שבקי לינץ' לא תעשה היל טרן על שארלוט פלייר? הרי יש את החשבון הלא סגור ביניהן מימי PCB, ואפשרי בהחלט לפתוח אותו עם היל טרן שאנחנו לא באמת חושבים שה-WWE מסוגלים לעשות. שארלוט פלייר הוכיחה שהיא מצוינת גם בתור פייסית, וריצה ארוכה בתור אחת כזו לא תזיק לה, היא הרי עשתה הכל בקריירה, להזכירכם, היא המתאבקת היחידה אי פעם שזכתה בגראנד סלאם!

היא כבר הגשימה את הכל (Rolling Stone)

10. אסקה נגד רונדה ראוזי:

יש לא מעט דיווחים שהקרב הזה עומד לסגור את רסלמניה 35, אבל לפני שנגיע לזה, צריך להבין את ההיגיון של ה-WWE שהם שוקלים את הקרב הזה. רונדה ראוזי סתמה הרבה פיות ברסלמניה 34 (למרות שהגבילו את כל המתאבקים כדי להוציא אותה טוב, אבל זה סיפור לפעם אחרת) ואסקה נחשבת לנכס הכי גדול של ה-WWE כרגע במחלקת הנשים שלה. קרב כזה יכול לעשות רק טוב לשני הצדדים בו.

הגבילו קארד שלם עבורה. ריספקט (New York Post)

11. איי ג'יי סטיילס נגד סמואה ג'ו – I Quit Match:

אם יש קרב חלומות אחד שכבר ראינו אותו כל כך הרבה פעמים לאורך השנים וכנראה שאף פעם לא ימאס לנו ממנו, זה קרב בין איי ג'יי סטיילס לסמואה ג'ו. השניים שהפכו לאגדות ב-TNA ובנו לעצמם שם בתור בודדים מהרשימה של המתאבקים שלא היו ב-WWE ונחשבים לכמה מהגדולים בהיסטוריה (למרות שסטיילס ביקר שם בעבר), הגיעו בסופו של דבר ל-WWE לאחר שנים של יריבות נהדרת, וכעת קרב אחד נוסף באירוע הגדול בעולם בהחלט יחשב חלומי.

היסטוריה ארוכת שנים (The Inquisitr)

12. האליפות היוניברסלית – רומן ריינס נגד סת' רולינס (א) נגד דין אמברוז:

כולנו שמענו את הדיווח שסת' רולינס יזכה מברוק לסנר באליפות היוניברסלית בסאמרסלאם ויפריש אותו על מנת לבצע קאמבק ל-UFC. אם דבר כזה באמת יקרה, וכולנו מקווים שהוא יקרה, צריך לראות מה עושים עם החזרה מפציעה של דין אמברוז. התקווה שלנו? היל טרן על רולינס, פייבאק מושלם על 2014. רומן ריינס כמובן גם חייב להיות בתמונה כדי שזה יהיה קרב שילד קלאסי, ואם יתנו לדין את התואר בתור היל, זה יחתום יריבות מושלמת.

תעשו אותו רע, הוא יהיה טוב בזה (GiveMeSport)

13. אליפות ה-WWE – סזארו נגד המיז (א):

אם יש מתאבק פופולרי שמעולם לא זכה למה שמגיע לו, זה ללא ספק סזארו. במקביל לשמועות שהמיז יקח את אליפות ה-WWE במהלך השנה הקרובה, סזארו נמצא בסמאקדאון ונראה שהוא ושיימוס לא ממש מצאו את עצמם. במקום עוד פיוד מאוס על אליפות הזוגות, למה לא לתת לבן אדם מה שמגיע לו? ולא, לא לשיימוס, הוא היה אלוף עולם מספיק זמן. המיז צריך עוד ריצה כאלוף עולם, וסזארו צריך לקבל יותר כבוד על העבודה שלו.

יהפוך למציאות? (נוצר במשחק המחשב WWE 2K)

14. אנדרטייקר נגד ג'ון סינה – קריירה נגד קריירה:

ברסלמניה 34, קרב החלומות של כמעט כל מעריץ WWE התגשם סוף סוף. ג'ון סינה, האייקון הכי גדול שיש לרסלינג בעולם, נגד המתאבק שנחשב בעיני רבים לגדול בכל הזמנים, אנדרטייקר. הקרב הסתיים בצורה מפתיעה שאף אחד לא ציפה לה, טייקר השמיד את סינה בפחות מחמש דקות. כעת, הגיע הזמן של האגדה ששמה אנדרטייקר לפרוש בצורה ענקית כפי שמגיע לו, ואיזו דרך תהיה טובה יותר מקרב מול ג'ון סינה? הרימאץ' הגדול בהיסטוריה, נקווה שהוא באמת יתרחש.

יהיה סיבוב חוזר? (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort