פלייאוף עלייה ללה ליגה: 1:1 לסראגוסה אצל נומנסיה

נומנסיה פתחה הערב את חצי גמר פלייאוף העלייה לליגה הראשונה בספרד, וניסתה לחזור לשם לראשונה מאז 2009 – אז, כזכור, התחילה את המסע של גווארדיולה בברצלונה עם ניצחון עליו. קבוצתו של יאגובה אראסאטה, לשעבר שחקן ומאמן ריאל סוסיאדד, התגנבה לפלייאוף מהמקום השישי בזכות הפסדים של קאדיס ואוסאסונה, וכעת תקווה להתגנב גם לליגה הבכירה – אך זה לא יהיה קל.

סראגוסה, מצידה, תנסה לסיים הפסקה קצת יותר קצרה מהליגה הראשונה. אחת הקבוצות היותר אהודות בספרד סיימה שלישית בליגה ולא הייתה רחוקה במיוחד מעלייה אוטומטית, אך לבסוף נאלצה להסתפק בפלייאוף אליו נכנסת כפייבוריטית. 2013 הייתה השנה האחרונה שראינו את סראגוסה בלה ליגה, ואין ספק שישנם אנשים שמתגעגעים לאצדטיון הלה רומרדה במלוא תפארתו בליגה הבכירה באחת ממדינות הכדורגל הגדולות בעולם.

 

ההרכבים הפותחים:

נומנסיה: אייטור פרננדס; אלברטו אסקאסי, קרלוס גוטיירס, מרקל אצ'ברייה, סאול גרסיה; פאפה דיאמנקה, איניגו פרס; פרה מייה, אונאי מדינה, מארק מטאו; גיירמו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סראגוסה: כריסטיאן אלברס; סימונה גריפו, דיוגו ורדאסקה, חוליאן דלמאס, דניאל לאסורה; איניגו אגוארס, חאבי רוס, אלברטו ספאטר, גיאורגי פאפונאשווילי; חורחה פומבו, בורחה איגלסיאס.

 

אוהדים נייטרלים שצפו במשחק וחיכו לאקשן ליד השערים לא בדיוק התאכזבו מהפתיחה. כבר בדקה הרביעית קיבלה סראגוסה הזדמנות טובה בכדור חופשי, והיה זה אלברטו ספאטר הוותיק ששלח את הכדור לחיבורים השמאליים של אייטור פרננדס, ולא השאיר לו סיכוי. 1:0 לסראגוסה, איזה שער. התגובה לא בדיוק איחרה להגיע – בהתקפה הבאה, דאבל פס יפה סידר מצב כיבוש מצויין למדינה, אבל הכדור פגע בקורה – הריבאונד חזר לגיירמו בקצה הרחבה, שלא הצליח להחזיר אותו היטב לכיוון השער אך הכדור בכל זאת מצא את הגנת ושוער סראגוסה לא מוכנים, קיפץ פנימה וקבע 1:1, לאחר 5 דקות בלבד של כדורגל. המשחק התאפיין בהרבה לחץ ועצבים, בעיקר בפתיחה אחרי צמד השערים, שהובילו גם לאיבודי כדור ועבירות רבות ותכופות. הלחצים נרגעו עם הזמן אבל כך גם קצב המשחק והמצבים – כדור אלכסוני של גיירמו לרחבה כמעט הוסט פנימה אך בסופו של דבר עשה את דרכו לידיים של כריסטיאן אלברס. בדקה ה-26 פאפונאשווילי ניסה את מזלו מחוץ לרחבה אך לא מצא את המסגרת. הגיאורגי היה שחקנה הבולט של סראגוסה במחצית הראשונה, כאשר גם סחט את הכדור החופשי, ובדקה ה-41 הוכשל בבירור ברחבה – אך השופט, מהזווית שלו, הצליח לראות רק את התגובה המוגזמת מעט של הקשר ההתקפי למגע, ובמקום להצביע לנקודה שלף כרטיס צהוב. זה היה האירוע האחרון במחצית ראשונה מסקרנת, שהסתיימה בתוצאה שכל אורחת הייתה קונה כל עוד יש חוק שערי חוץ – 1:1.

 

פפונאשווילי הופיע שוב בתחילת המחצית השנייה, כאשר חדר לרחבה ושלח כדור חזק שנהדף על ידי השוער. הריבאונד פגע בבורחה ולבסוף מצא את דרכו לחאבי רוס, שנחסם שוב על ידי השוער פרננדס. נומאנסיה הגיבה בצד השני עם מצב מסוכן נוסף למדינה, שקיבל כדור רוחב מצד שמאל בצד בשני של הרחבה ושלח בעיטה חדה שפספסה במעט את מסגרת השער. פחות או יותר כמו במחצית הראשונה, פתיחה סוערת ולאחר מכן האטה טבעית בקצב. בדקה ה-66 הרמה מצד ימין מצאה את בורחה איגלסיאס חופשי לחלוטין ברחבה, אך החלוץ של סראגוסה ניסה מספרת ולא הצליח לפגוע בכדור. המשך המשחק התאפיין בהרבה לחץ ומעט כדורגל מרשים או יצירתי, אבל לקראת סיום המשחק המגמה הייתה ברורה – סראגוסה, שכמובן קונה כאן תיקו, הלכה יותר ויותר אחורה ואפשרה לנומנסיה לנסות ללחוץ יותר. מצבים מסוכנים לא ממש יצאו מזה, והגומלין ביום שבת יתחיל מנקודה נוחה לסראגוסה – 1:1 בסיום משחק מוקש מבחינתה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort