RAW מאוד

שד נגד מפלצת

ברון פותח את התכנית עם פרומו שבו הוא מדבר על זה שהוא ישמיד את כל מי שבקרב הMITB ויעשה קאש אין על לזנר. באלור יוצא לזירה, ואומר שלמרות שהוא מעולם לא הפסיד את האליפות הוא הולך לזכות בMITB ולהחזיר את מה ששייך לו. באלור נותן כאפה לברון וברון מעיף את באלור לרצפה. קורט מגיע לזירה וקובע קרב בינייהם. אוונס מצטרף לצוות השידור והקרב מתחיל. סטרוומן שולט בבאלור רוב הקרב, עד שבנקודת מפנה באלור הופך את היוצרות ושולט בברון, הוא מנחית עליו את הקופ די גרא פעמיים ועלה לשלישי כדי להצליח לסיים את ברון, ובדיוק כשהוא עמד לעשות את הבלתי אפשרי….. אוונס תקף אותו וגרם לבאלור לנצח בפסילה. אחרי הקרב אוונס מנסה להתקיף את ברון עם סולם ולא מצליח אז הוא בורח מברון.

כמעט ניצח בצורה חלקה (אתר הWWE)

סת׳ רולינס (c) נגד ג׳ינדר מאהאל על האליפות הבין יבשתית

אליאס בשולחן השדרנים. הקרב היה טוב. רולינס סחב את מהאהל המשך כל הקרב מבחינת טכניקה אבל מבחינת קייפאב מאהאל היה שמור. מאהאל וסוניל סינג שיחקו מלוכלך בניסיון להביס את רולינס וזה עבד להם. אומנם זה עבד להם, אבל לא בדרך שהם ציפו, אלא בדרך שבה סת׳ פוסל את עצמו רק כדי להכות את מאהאל עם כיסא. אחרי הקרב אליאס תוקף את רולינס עם הגיטרה ורולינס מסרב לקבל סיוע רפואי. MITB הפך למעניין.

כל כך מספק (אתר הWWE)

היל טרן…

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניה ג׳קס נכנסת לזירה כדי להשמיד ג׳וברית. אחרי שהיא הורגת את הג׳וברית היא קוראת לרונדה להגן על הג׳וברית וכשרונדה מגיעה ניה צוחקת על המבט המאיים שלה ועוזבת את הזירה. ההיל טרן הכי גרוע אבר!

דליטרס אוף וורדס נגד האסנשיין

אחרי קצת פחות מחמש דקות של קרב, הקרב מסתיים בסקוואש עם דאבל סיסטר אביגייל על ויקטור.

קווין אוונס נגד בובי רוד

הקרב היה קרב פתוח. גם קווין וגם בובי נראו טוב אבל לא העבירו שום פואנטה. אוונס לא שיחק מלוכלך לשם שינוי וזה דבר טוב מבחינתי. קווין מנחית על בובי סופרקיק לקראת סוף הקרב אבל בובי יוצא מההצמדה וכשאוונס מנסה לבצע את הפופ פאוור בומב, הוא מתחמק וכמעט מצליח לעצור את המומנטום של אוונס אבל אוונס מנצח אותו עם הבולדוג קרדל. אחרי הקרב ברון תוקף את קווין ובובי. הקרב היה צריך להגמר עם הסופרקיק לדעתי.

מונסטר אין דה בנק (אתר הWWE)

סמי מתנצל

סמי מבקש סליחה על הסגמנט המביך לגבי האחיות של בובי לאשלי משבוע שעבר, אבל אחרי שהוא מתנצל הוא סותר את עצמו, סוג של לוקח את ההתנצלות חזרה ותוקף את לאשלי על היותו בריון ושקרן. לאשלי מגיע לזירה מצדיע לחיילים ששירתו בצבא בגלל שזה יום הזיכרון ואחרי זה מזמין את סמי לקרב בMITB. סמי נענה לאתגר וכשהם לוחצים את היד לאשלי תוקף את סמי ואומר שהוא מתנצל על מה שהוא יעשה לו בMITB. סגמנט עלוב!

מקינטייר (עם זיגלר) נגד צ׳אד גייבל

הקרב היה גרוע. כל פעם שצ׳אד ניסה להתגבר על מקינטייר, מקינטייר פגע בו יותר חזק וגרם לו להראות כמו הסחלה של האשפה של המידקארד. מקינטייר מנצח עם קליימור.

מג׳ובר לרוצח ג׳וברים (אתר הWWE)

B(BQ)-Team

אקסל ודאלאס מכינים ברביקיו לכל הדיוויזיה של הטאג טים ושואלים את הדיוויזיה האם הם ראויים לקבל קרב אליפות. הטאג טימז מתלוננים על האוכל ואומרים שהם לא יכולים לעקוף בתוך לקרב, הB-Team מבקשים את האוכל שלהם בחזרה ופורץ קרב אוכל שבסופו ריינו עובר דרך שולחן. נו טוב.

קרב גאונטלט נשים (המנצחת הולכת לMITB)

הקרב מתחיל עם ליב מורגן נגד ביילי שנגמר בסקוואש מיידי על ליב. אחרי זה שרה לוגאן נכנסת והיא מנסה להילחם בביילי אבל גם חוטפת סקוואש. ליב ושרה תוקפות את ביילי ורובי ריוט נכנסת. רובי קוטעת את המומנטום של ביילי ומנצחת אותה אחרי כמה דקות עם ריוט קיק. דנה ברוק נכנסת ומנסה להיאבק ברובי אבל רובי עושה לה סקוואש עם ריוט קיק מהיר. אחרי זה מיקי ג׳יימס נכנסת והיא ורובי נלחמות לאורך זמן כשרובי נראית יותר דומיננטית. רובי מצמידה את מיקי עם רולאפ וסשה נכנסת לקרב. סשה עוצרת את המומנטום של רובי ומתחילה לעבוד עליה בצורה שגורמת לקרב להיראות סביר. סשה מתגברת על רובי כצפוי עם קרב מאוד משעמם ומנצחת עת הקרב עם בנקס סטייטמנט והיא הולכת למאני אין דה בנקס (בדיחה כושלת). הקרב היה זוועתי ואני לא מאמין שלא לקחתי ציאניד באמצע.

פ*ק ביילי!! (אתר הWWE)

ללא ספק הראו הכי גרוע מאז רסלמניה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort