צפוי או לא צפוי: סיכום העונה בלה ליגה

רגע לפני שהעונה החלה, ועם סיום משחקי הסופרקופה, האם חשבתם שככה העונה תסתיים? אני בטוח לא! ריאל הראתה סממנים של קבוצה דורסת, בארסה נראתה אבודה ובסוף? ברצלונה שוב גרפה את התואר כפי שהיא עושה לא מעט בשנים האחרונות אבל כשהיא יכלה לסיים את העונה עם ההישג האדיר של 38 מחזורים מלאים ללא הפסד לראשונה בתולדות הליגה הספרדית היא כשלה. פתיחת עונה מזעזעת של ריאל מדריד הרחיקה אותה ממאבק על התואר, אתלטיקו לא הייתה פקטור וולנסיה צריכה עוד ליטושים. בטיס הייתה הפתעה נעימה, לה קורוניה על תקן "ברוך שפטרנו" ומלאגה אוי מלאגה. לראשונה מזה הרבה שנים בילבאו הרגישה דפיקות לב בכל הקשור לירידת ליגה לראשונה בתולדותיה וויאריאל חוותה רנסאנס.

העולות לליגת האלופות: ברצלונה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וולנסיה
העולות לליגה האירופית: ויאריאל, בטיס וסביליה
היורדות: לה קורוניה, מלאגה ולאס פאלמאס.

הקבוצה המצליחה ביותר:

בטיס. תראו, קבוצה כזו עם התקציב שיש לה להיות במקום שמוביל לאירופה, וואו!. גם אייבאר וז'ירונה ראויות אזכור.

הקבוצה המאכזבת ביותר:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אתלטיק בילבאו. מקום 16?? באמת? ממש לא ציפינו. האמת שגם לאס פאלמאס (מי משחרר את למוס בהשאלה?!) איכזבה מאוד לעומת מה שציפו ממנה וירדה ליגה.

מאמן העונה:

מרסלינו. כן, מהר מאוד ולנסיה הורידה את הרגל מהגז ולא ממש איימה על האליפות אבל מרסלינו יצר תלכיד נפלא שעם השדרוג הנכון יוכל לדבר חזק מאוד כבר בעונה הבאה, ואם לא אז עוד שנתיים.

הרגע הכי גדול של העונה:

מחזור הסיום של העונה, בארסה נפרדת מאינייסטה, אתלטי מטורס. סופו של עידן.

משחק העונה:

עזבו אותכם משישיות חד צדדיות של נציגות הקלאסיקו, כמו בסיכום של ליגת העל גם כאן מעורבת קבוצה אחת בשלושת ההתבלטויות שלי וזוהי בטיס. ושוב בסדר עולה. בטיס-ולנסיה 3:6. העטלפים כבר הובילו 4:0 ואז בליץ מטורף של הבטיקוס צימק ל-4:3 והירוקים היו באטרף להשיג את השוויון המדהים. לצערם עוד 2 של ולנסיה סגרו עניין. בטיס-ריאל מדריד 3:5. ריאל הובילה, בטיס הפכה, ריאל ברחה ל-4:2 ובטיס טסה לנסות להשוות. ה-4:3 עבר חלק אבל כשהם שוב חיפשו את ה-4:4 הם ספגו את החמישי. סביליה-בטיס 5:3 אחרי 2 משחקים שבהם הלב של בטיקוס נשבר משחק העונה שלי הוא הניצחון של הירוקים בדרבי במגרש החוץ. בדקה הראשונה עלו ליתרון, ספגו שוויון, שוב עלו ליתרון ולקראת הירידה למחצית שוב ספגו. בטיס הבינה שיתרון בודד לא מפספיק ועלתהליתרון כפול אבל סבייה שוב צימקה וחיפשה היא את השער הרביעי. הפעם בטיס תפקדה בתור זו שנועצת את החמישי בתוספת הזמן.

שער העונה:

היא לא מעט מועמדים ראוים אבל השער של גונסאלו גדש מולנסיה לרשת של סביליה לקח אצלי את המקום הראשון.

שחקן העונה:

מלך שערי הליגה, מלך בישולי הליגה (יחד עם סוארס ופורנאלס). כן, לאו מסי הוא שחקן העונה. נקודה.

הרכב העונה:

שוער: מארק-אנדרה טר שטגן (ברצלונה)

כל כך דגדג להגיד יאן אובלאק כי הוא ספג פחות (סאמורה שלישית ברצף!) אבל טר שטגן בלט יותר והביא יותר נקודות במו ידיו בגלל שההגנה של בארסה לא ממש תפקדה לכן הוא זה שנכנס לנבחרת.

הגנה: מריו גספאר (ויאריאל), דייגו גודין (אתלטיקו מדריד), סמואל אומטיטי וג'ורדי אלבה (ברצלונה)

אלבה היה ביי פאר המגן השמאלי הטוב בליגה, מרסלו שמר כוחות לליגת האלופות והיתר לא ממש תפקדו. לגבי הבלמים אז אומטיטי היה הטוב יותר מבין בלמי בארסה (דאבליסטית וספגה הכי פחות חוץ מאתלטי) וגודין בערך הסיבה למה אובלאק לא נבחר לשוער הטוב ביותר אצלי. לגבי מריו גספאר, תורידו את הגבה הבחירה מגובה סטטיסטית ותודה רבה ל-Who Scored.

קישור:

קאסמירו (ריאל מדריד), סאול (אתלטיקו מדריד) ופבלו פורנאלס (ויאריאל). קשרה של ריאל אמנם לא בלט יותר מדי העונה בניגוד לקודמת למשל אבל ללא ספק היה הגרזן הטוב ביותר בספרד. סאול מצידו עשה את כל מה שיכל כדי להצדיק את בחירתו להרכב כאן לצערו חבריו לקישור היו פחות דומיננטייים ופורנאלס? ללא ספק תגלית העונה! שחקן נהדר שעוד נראה אותו לובש את מדי הלה רוחה.

התקפה:

ליאו מסי ולואיס סוארס (ברצלונה) וכריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד). יסלח לי יאגו אספאס אבל אלו שלושת הכובשים המצטיינים של העונה ויחד עם שחקן העונה נמצאים יריבו הגדול ביותר ממדריד וחברו לברצלונה. לא צריך לפרט יותר מדי למה הם נבחרו נכון?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort