שלוש יעלו(?), שתיים ירדו(?) – שבוע של הכרעות באירופה

הפועל כפ"ס – עירוני טבריה:

קארמה הוא מושג פילוסופי-מיסטי המתאר מחזור של יחסי סיבה-תוצאה.

קארמה זה גם מה שפוגע בהפועל כפ"ס לאורך כל העונה. הקבוצה של שום, שהחליפה לא פחות מ-5 מאמנים לאורך העונה (תל אביב סל אני מסתכל עליכם) עשתה את דרכה מקבוצת צמרת שרבים חשבו שתעפיל לליגת העל אל קבוצה ששני משחקים מבדילים בינה לבין הליגה השלישית בטיבה בארץ. וכל זה כשיש לה שחקנים שבמידה והם היו מאוחדים הם יכלו להתמודד מול הפועל תל אביב על אליפות הליגה.

ישלימו ירידת ליגה שנייה ברציפות? שחקני כפר סבא (עמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה)

מנגד, נמצאת עירוני טבריה. הקבוצה, שסיימה במקום החמישי בלבד, הגיעה עד למשחק שהוביל למשחקי המבחן ושם ניצחה את קביליו יפו בפנדלים בתוצאה 3:1. ואם חשבתם שכאן הרעב שלה נגמר, אז יש לכם טעות. טבריה תגיע חדורת מטרה, אחרי הכנה איכותית למשחק, ולמען האמת, אני בהחלט מאמין בסיכויים שלהם לנצח את כפ"ס על אף היותה נחותה על הנייר.

ירצו להמשיך לעשות היסטוריה, טבריה (twitter)

אז איך צמד המשחקים ייגמרו? אני רואה שני תסריטים אפשריים: בראשון, כפ"ס מתנערת מהרצף הרע בו היא נמצאת, חוזרת להיראות כמו קבוצת פלייאוף עליון. ומוחקת את תקוותיה של טבריה בעזרת ניצחונות בתוצאות 3:1 בבית ו-2:0 בחוץ. בתסריט השני, טבריה מנצלת את הגל עליו היא נמצאת, לוחצת ומשבשת את משחקה (הלא מאוד איכותי לאחרונה) של הפועל ובסופו של דבר מצליחה לחגוג עלייה היסטורית לליגת העל אחרי 1:1 בחוץ ו-1:0 קטן בגומלין.

ואם אני חייב לבחור אחד מהם? אני אלך על התסריט השני, רק משום שאני אוהב סיפור סינדרלה טוב. טבריה עולה לליגה הלאומית, כפ"ס יורדת 2 ליגות ב-2 עונות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אסטון וילה – פולהאם (גמר פלייאוף צ'מפיונשיפ – שבת, 19:00):

המשחק המעניין של הסופ"ש לדעתי. עם כל הכבוד לשאר משחקי העלייה, זה אמור להיות המשחק המותח והצמוד ביותר של הסופ"ש. כשבסופו של דבר מגיע הפרס הכל כך נחשק, העלייה לפרמייר ליג – אחת משתי הליגות הבכירות בעולם לדעת רבים.

מן העבר הראשון, נמצאת אסטון וילה, קבוצה בעלת היסטוריה עשירה שהציגה לאורך כל העונה יכולת נהדרת. כשהיא מסיימת במקום הרביעי בליגה עם כמות הספיגות השלישית מהסוף+כמות ההבקעות השלישית בטיבה בליגה.

ירצו להמשיך לחגוג כל הדרך אל הפרמייר ליג, שחקני אסטון וילה (Express&Star)

וילה אמנם תרצה לחזור לליגה הבכירה כבר העונה, אך המשימה לא תהיה קלה משום שמולה תעמוד פולהאם. שכזכור, סיימה מעליה בטבלה. כשהיא אמנם מצטיינת פחות בהגנה, אך נמצאת במקום השני מבחינת כיבוש שערים עם ממוצע של 1.71 שערים למשחק, כשהכובש המוביל שלה הוא ססניון עם 16 שערים ו-7 בישולים העונה.

יצליח לסחוף את פולהאם לליגה הראשונה? ססניון (Get West London)

לגמר הפלייאוף פולהאם הגיעה לאחר ניצחון בתוצאה 2:0 על דרבי, שמחק יתרון 1:0 אותה האחרונה השיגה במשחק הראשון בין השתיים. לעומתה, וילה מגיעה לאחר ניצחון 1:0 ותיקו מאופס עם בורו.

אז איך זה ייגמר? מצד אחד, פולהאם נראתה הרבה יותר טוב לאורך העונה, מאידך, לוילה יש אופי נהדר. אני מאמין בניצחון האופי על היופי, לכן אהמר על ניצחון 2:1 של אסטון וילה.

טולוז – אז'קסיו (גמר פלייאוף עלייה צרפת ב' – ראשון, 21:45):

על הנייר, המשחק חסר משמעות. טולוז ניצחה 3:0 בחוץ את אז'קסיו ונראה שהדרך שלה אל הישארות בליגה מובטחת.

אבל, מול טולוז תעלה לשחק קבוצה שתרצה לשמור על הכבוד העצמי שלה, שתעלה ותילחם, שתשאוב השראה מבארסה ומרומא, קבוצה שמבינה שיש לה הזדמנות שיכול להיות (אבל לא מאוד סביר) שלא תחזור, והיא לעלות חזרה לליגה הראשונה.

במשחק הראשון זה נגמר בתבוסה, שחקני אז'קסיו (חשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה)

טולוז כמובן לא תרצה להיות בצד הלא נכון של ההיסטוריה, ובדיוק כמו אז'קסיו, גם היא תלמד מנסיון העבר ולא תבוא בכדי לשחק בונקר ולגמור את המשחק בעזרת הרחקות ובזבוזי זמן שיכולים לעלות לה ביוקר.

ירצו לגמור את הסיפור, שחקני טולוז (חשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה)

אז איך זה ייגמר? טולוז פשוט טובה מדיי, ההימור פשוט קל מדיי, 2:1 לטולוז.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort