בפעם הראשונה בהיסטוריה: אקהיסאר מחזיקת הגביע הטורקי

פנרבחצ'ה ואקהיסאר יפגשו הערב (יום חמישי) לגמר הגביע הטורקי, למרות שאקהיסאר מתחתית הליגה הבכירה הדיחה בשלב חצי הגמר את גלאטסראיי, הפייבוריטית לזכייה ומוליכת הליגה, שני מחזורים לסיום העונה, מה שנזכור מהשלב הקודם הוא המשחק של פנר' עם בשיקטאש. כזכור, המשחק הראשון עבר בשלום ונגמר בתוצאה של 2:2, אך הגומלין שנערך באצטדיונה של פנר' פוצץ בדקה ה-60 לאחר התפרעויות של הקהל שכללו זריקת חפצים, חפץ אחד פתח את ראשו של מאמן בשיקטאש שהובהל לבית חולים ונזקק לתפרים. המשחק שפוצץ היו אמור לשוחק מהדקה שהופסק ובאותו איצטדיון, אבל בזמן שאנשי ושחקני פנר' חיכו באצטדיון, ראשי בשיקטאש הודיעו שהם מחרימים את חידוש המשחק לאחר מה שקרה במשחק הראשון. פנרבחצ'ה, שאוהדיה הם אלה שהתפרעו, זכתה בניצחון טכני 3:0 ועלייה לגמר הגביע. בשיקטאש ד"א, קיבלה הרחקה מהגביע גם בעונה הבאה.

הכל כבר מוכן לקראת גמר הגביע. קרדיט: טוויטר.

מחצית ראשונה:

כבר מהפתיחה פנר' שלטה ללא עוררין אך לא השכילה לנצל את השליטה ליצירת מצבים, המצב הראשון במשחק היה בדקה ה-12, כאשר סוזה נשלח לרחבה מול אוזטורק ובנגיעה בעט, השוער בלם עם הגוף את הכדור.

שש דקות חלפו ועוד הזדמנות נהדרת לא נוצלה, התקפה בת 3 בעיטות למסגרת (!) של פנר' נבלמה ובסופה סוזה בעט לא מדוייק החוצה.

בדקה ה-21 כדור קרן הגיע לראשו של נוישטטר, שקפץ לכדור הגבוה והצליח לנגוח, אך לא מספיק מדוייק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ובהתקפה הבאה סולדאדו רץ חופשי על חצי המגרש של אקהיסאר עד שהגיע לרחבה ולמצב בעיטה מול אוזטורק, אבל שוב ידו של השוער הייתה על העליונה והוא הדף את הכדור.

בדקה ה-24 ניסיון התקפי ראשון נרשם גם אצל היריבה הצנועה, כאשר כדור שהוגבהה מהאגף היישר למרכז הרחבה, שם חיכה לו אייק, שנגח את הכדור תחת לחץ היישר החוצה, סמוך לקורה.

דקה עברה וקיבלנו מצב נהדר של אקהיסאר, כדור חופשי של ברבוסה נכנס נפלא לרחבה ושם יומלו הגיע לנגיחה, נגח עם עוצמה רבה אך לרוע מזלו, דמירל היה ממוקמם טוב והצליח להדוף את הנגיחה.

בדקה ה-32 אקהיסאר זכתה בכדור חופשי 30 מטר אלכסונית לרחבה, הכדור הוגבה לרחבה ונבלם היישר לעברו של מיגל לופס, שקיבל את הכדור 14 מטר מהשער ועם וולה מושלם קבר את הכדור ברשת של פנרבחצ'ה! 1:0 מפתיע ביותר. 

שער ענק ומפתיע הוריד למחצית את אקהיסאר ביתרון. קרדיט: טוויטר.

השופט הוסיף דקה אחת תוספת זמן שבה הקבוצות לא איימו על השערים והוא הוריד את הקבוצות להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף אצל פנר', פרננדו נכנס במקומו של פוטוק וכעבור 5 דקות פציעה של אייק לא אפשרה לא להמשיך לשחק והוא ירד מהמגרש על אלונקה, דני נונקאו נכנס במקומו.

וכ-10 דקות בתוך המחצית השנייה פנר' השוותה את התוצאה. נגיחה חזקה של פרננדו המחליף להגבהה של אוזבאירקלי הכניעה את השוער.

חמש דקות חלפו ושוב פרננדו היה זה שאיים על השער, הפעם עם בעיטה מחוץ לרחבה ואוזטורק הדף לקרן.

אחרי שכבר כבש שער מרהיב אחד הערב, מיגל לופס כמעט עשה זאת שוב, הפעם הוא נשלח לרחבה ומזווית די קשה בעט היישר לחיבורים החיצונים של השער.

בדקה ה-67 רוברטו סולדאדו פינה את מקומו על המגרש לטובת חברו לקבוצה, מתיאו ולבואנה.

בדקה ה-69 שחשוח ניסה לאיים על השער עם בעיטה מרחוק אבל אוזטורק עצר בקלות.

דקה חלפה ואקהיסאר החזירה את היתרון לצד שלה (!), סיסוקו הגיח מרחוק בשביל לנגוח את ההגבה לרשת וכבש את השני של קבוצתו.

בדקה ה-74 פרננדו כמעט והחזיר שוב את קבוצתו לעניינים אבל הנגיחה שלו חמקה החוצה.

לאחר 4 דקות שוב פעם, פרננדו, האיש כמעט היחידי שמנסה אצל פנר' סיכן את השער, גם הפעם זה היה עם הראש וגם הפעם, הכדור לא הלך למסגרת.

בדקה ה-80 אקהיסאר שהרגישה קרובה לגביע ראשון בתולדותיה ביצעה חילוף נוסף, סוויקר ירד לספסל כשקאדיר קלס נכנס לשחק.

דקה חלפה וההיסטוריה כמעט ורשמית!!! ברבוסה התגנב מאחורי ההגנה, שלא הרחיקה בזמן כדור שננגח לעברה, אסף את הכדור ובעט לשער ופנימה.

בדקה ה-86 פנר' הראתה סימני התאוששות כאשר צימקה את התוצאה (!) וזה קרה, איך לא, מנגיחה, הפעם מראשו של סוזה. מיד עם חגיגות השער וינסט יאנסן נכנס על חשבונו של שחשוח.

אחרי דקה גם אקהיסאר השתמשה בחילוף האחרון שלה במשחק כאשר סליק פינה את מקומו ואורהאן טסדלן נכנס.

שופט המשחק הוסיף 6 דקות ובדקה הראשונה הקהל של פנר' דרש פנדל, לאחר התחזות של יאנסן ברחבה, השופט לא קנה את זה ושלף לו את הכרטיס הצהוב על התחזות.

דקה לשריקת הסיום, ולבואנה ניסה בעיטה חזקה מ-20 מטר, אבל הכדור עלה מעל המשקוף, זה היה המצב האחרון במשחק.

אקהיסאר היא מחזיקת הגביע הטורקי בפעם הראשונה בהיסטוריה!

הרכבים

אקהיסאר: פתיח אוזטורק, עומר באיירם, מוסטפה יומלו, קאנר אוסמאנפאשה, מיגל לופס, עבדול סיסוקו, סונר איידוג'ו, אייקוט סוויקר (קאדיר קלס,80'), הלדר ברבוסה, אונור אייק (דני נונקאו,51') ומודג'אט סליק (אורהאן טסלדן,88').

פנרבחצ'ה: וולקאן דמירל, סנר אוזבאירקלי, רומן נוישטטר, מרטין סקרטל, חסן עלי קלדירים, אלפר פוטוק (פרננדו,46'), מהמט טופאל, סוזה, עטיף שחשוח (וינסט יאנסן,87'), ג'וליאנו ורוברטו סולדאדו (מתיאו ולבואנה,67').

הלגיונרים שלנו

בלגיה

קני סייף שיחק רק תמחצית הראשונה אנדרלכט נגד סטנדרד ליאז' שנגמרה ב-0:0, במחצית השנייה אנדרלכט הפסידה 3:1.

ליאור רפאלוב השלים 90 דקות על הספסל במשחקה של קלאב ברוז', שחזרה מפיגור וניצחה 3:1 את שרלואה.

ארה"ב

גיא אבנד שיחק מחצית אחת במשחקה של רינו שנגמר ב-1:1.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort