לקראת המחזור ה-34 והאחרון של הבונדסליגה

רגע לפני שהליגה הגרמנית נגמרת ולמרות שיש לנו אלופה חדשה- ישנה וגם יורדת אחת תתכוננו גם לדרמות במחזור האחרון של הבונדסליגה. מי תהיה בליגת האלופות ומי תהיה בליגה האירופית? מי תהיה היורדת השנייה ומי תהיה בפלייאוף הירידה?

המחזור הקודם של הליגה בגרמניה היה דרמטי מאוד דורטמונד הפסידו למיינץ ובכך איבדו את הסיכוי להיות הסגנית, הופניים הפסידה לשטוטגרט ולא רק שיכלו לצמצם את הפער מדורטמונד אלה שגם עכשיו יכולה לאבד את המקום שלה שמוביל לפליאוף ליגת האלופות בעונה הבאה אם תפסיד שוב או אילו תצא בתיקו במשחק סופר קשה מול דורטמונד, מי שישחקו על הכרטיס לליגת להתמודד בפליאוף ליגת האלופות הם באייר לברקוזן שתשחק מול האנובר שצריכה שהופנהיים תסיים בתיקו כדי לעלות או לנצח בהפרש שערים יותר גדול ב-4 מהופנהיים, לייפציג צריכה הפסד של הופנהיים ושל לברקוזן כדי להיות עונה הבאה בפלייאוף ליגת האלופת, אבל במקרה שתפסיד או אפילו תסיים בתיקו פרנקפורט יכולה לעקוף אותה עם תנצח במשחקה שלה במשחק לא פשוט מול שאלקה, גם לטוטגרט יש סיכוי לעקוף עם תנצח את באיירן מינכן ולייפציג יפסידו. (בשבוע לאחר מחזור הסיום ב-19/5 יערך גמר הגביע הגרמני בין האלופה באיירן מינכן לפרנקפורט, אם באיירן תנצח המקום הרביעי בליגה יקבל כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, מנגד אם פרנקפורט תנצח היא תהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות לא משנה במיקום שלה, אם תעקוף את לייפציג ותייה במקום ה-6 המוביל ליגה האירופית במקרה כזה מקום שביעי יהיה בליגה אירופית). בתחתית מצפה לנו קרב "עקוב מדם" כדי להשאר בליגה, פרייבורג כרגע נשארת בליגה, אבל אם תפסיד לאוגסבורג וולפסבורג תנצח אז הזאבים ינצלו מפלייאוף הירידה ופרייבורג תהיה שם בשל הפרש שערים טוב יותר לוולפסבורג. המבורג כרגע היורדת השנייה, אבל נמצא במרחק של 2 נק' מוולפסבורג, כלומר הם צריכים לנצח את מינשנגלדבאך ושהזאבים יפסידו כדי אולי לנצל מירידה בפלייאוף הירידה ואז וולפסבורג תהיה היורדת השניה.

כל מחוזרי הליגה ישוחקו ביום שבת 12/5 בשעה 16:30

שאלקה – פרנקפורט: לאחר שסיימה את הליגה סופית במקום השני סגנית האלופה, שאלקה, תארח בבית את איינטרכט פרנקפורט שלה יש על מה להילחם. הנשרים כרגע במקום השביעי שלא מוביל לשום מקום כרגע, אבל יכול לבוביל בהמשך לליגה האירופית אם פרנקפורט יפסידו בגמר הגביע לבאיירן, אם ינצחו יקבלו את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. פרנקפורט צריכה להסתמך על עצמה כי הפסד לשאלקה וניצחון של שטוטגרט או של מינשנגלדבאך והיא יורדת למקום שמיני או תשיעי. בשביל שאלקה המשחק הזה הוא לראווה, מכיוון שהם השיגו את המקום השני ולכן יש להם בעונה הבאה את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, אז כנראה שהרויאל בלוז יעלו בהרכב שני או אפילו עם שחקני נוער כדי לתת להם דקות וניסיון בליגה הבכירה. שאלקה בתקופה האחרונה מתקשה לשמור על יציבות כאשר בחודש אפריל היה לה רק ניצחון אחד על לא אחרת מאשר היריבה שלה על המקום השני, דורטמונד, כשגם בגביע היא הספידה לפרנקפורט שעלתה על חשבונה. בפני ניקו קובאץ' עומדת החלטה קשה, האם לשחק מול שאלקה עם כל השחקנים הבכירים או לשמר את השחקנים אללו ולא לסכנם בפציעה לגמר כדי להפתיע את האלופה, באיירן מינכן, הימור שלי, קובאץ' יעדיף לנצח את המשחק הזה כדי לשמור על המקום השביעי ולשחק בליגה האירופית אם יפסידו בגמר הגביע, מאשר שישמור את הכלים שלו לגמר ויפסיד לשאלקה וגם את המקום השביעי ויהיה חייב לנצח את באיירן שזו משימה כמעט בלתי אפשרית כדי להיות באירופה עונה הבאה. אצל שאלקה יעדר נאביל בנטאלב שעדיין בהשעייה מלפני שני מחזורים מהאדום שקיבל מול מינשנגלדבאך, בצד השני אצל פרנקפורט יעדר הקשר/בלם מאקוטו האסבה בשל מעיות משמעת. בחמשת המפגשים האחרונים פרנקפורט ניצחו 3 פעמים ופעמיים נגמר בתיקו.

שחקני מפתח:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שאלקה- דניאל קאליגיורי, קשר ( 6 שערים, 9 בישולים)

פרנקפורט- מריוס וולף, חלוץ/קשר (5 שערים, 8 בישולים)

הימור תוצאה למשחק: בגלל שזה משחק ראווה לשאלקה ומנגד אולי המשחק הכי חשוב של פרנקפורט בליגה העונה אני חושב שהנשרים ינצחו 2:0

מי תהיה בליגת האלופות ומי בליגה האירופית? (UEFA)

וולפסבורג- פ.צ קלן: כמו בעונה שעברה וולפסבורג, אחד ממועדוני הפאר של גרמניה, ממשיך בדעיכה שלו גם הפעם הזאבים עלולים לסיים את העונה במקום ה-16, כמו בעונה הקודמת שבו תצטרך לשחק מול מי שתסיים במקום השלישי בבונדסליגה השנייה בעונה שעברה היא ניצחה ונשארה בליגה, אבל מה יהיה השנה אם תגמור באותו המקום? למזלה יש לה עוד צ'אנס להנצל אם פייבורג יפסידו ווולפסבורג ינצחו וישארו בליגה בזכות יחס שערים טוב יותר, מנגד הם יכולים לרדת למקום ה-17 אם הם יפסידו והמבורג ינצחו ושניהם יחליפו מקומות. לקלן אין כבר מה להפסיד, הם כבר סופית ירדו ליגה והמשחק הזה לפרוטוקול בלבד בשבילם, לכן השחקנים יהיו משוחררים ובלי לחץ ויבואו רק כדי לשחק מה שיכול להקשות מאוד על הזאבים, כי אין לקלן מה להפסיד והם ישחקו בשביל הכיף. הזאבים כבר עם רצף של 3 הפסדים ברצף ו-4 משחקים ללא ניצחון, מנגד התישים עם שני הפסדים רצופים ושישה משחקים בלי ניצחון. בחמשת המפגשים האחרונים בין שני הקבוצות קלן ניצחו פעמיים ושלוש פעמים נגמר בתיקו.

שחקני מפתח

וולפסבורג- דניאל דידאבי, קשר התקפי (9 שערים, 5 בישולים)

פ.צ קלן- לאונרדו ביטנקוורט, קשר/חלוץ (5 שערים, 3בישולים)

הימור תוצאה למשחק: בגלל שהמשחק הזה כול כך חשוב לוולפסבורג אני גם חושב שהם ינצחו אותו, אבל קלן יקשו עליהם וההמשחק יגמר 2-1.

הופנהיים- דורטמונד: המשחק של המחזור לפי דעתי וגם המשחק שהכי הרבה מונח בו על כף המאזניים, דורטמונד שעוברת עונה לא כל כך פשוטה ושציפתה לסיים את העונה במקום טיפה טוב יותר תתארח אצל הופנהיים, שעוברת עונה טובה מאוד ולפחות כרגע נמצאת במקום מעולה ממה שחשבו בתחילת העונה. דורטמונד פתחה את העונה בצורה מצויינת, למרות עזיבתו של אוסמן דמבלה שעזב לברצלונה, כאשר ניצחה בשישה משחקים ועשתה תיקו 1, אבל מאמצע חודש אוקטובר הפסידה לראשונה העונה ומשם התקשתה לשמור על יציבות, כאשר לא ניצחה 8 משחקים בליגה וכתוצאה מכך כרגע היא ממוקמת במקום השלישי, באמצע העונה בחלון העברות בינואר איבדו דורטמונד גם את אובאמיאנג, הסקורר הגדול שלהם שעבר לארסנל. במקרה שהופנהיים תנצח בהפרש של יותר מ-3 שערים הם יחליפו מקומות ודורטמונד תרד למקום הרביעי שעונה הבאה תהיה רק במוקדמות ליגת האלופות (במקרה שבו באיירן תיקח את הגביע גם מקום רביעי יהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות). הופנהיים פתחו את הליגה בצורה טובה מאוד וניצחו 4 מתוך 6 המשחקים שלהם, שבשאר עשו תיקו, בין יתר הקבוצות שניצחו הן באיירן מינכן ושאלקה, שכיום האלופה וסגניתה. בתחילת אוקטובר עד תחילת דצמבר התקשו לשמור על יציבות ולנצח, אבל לאט לאט חזרו על הגל עד המקום שבו הם נמצאים כיום ועקפו קבוצות שעל הנייר עם סגל טוב משלהם כגון: באייר לברקוזן ורד בול לייפציג. בשבילה הופה המשחק הזה טיפה יותר חשוב מאשר לדורטמונד מהסיבה הפשוטה שדורטמונד ככל הנראה תהיה בשלב הבתים בעונה הבאה (קשה להאמין שפרנקפורט תנצח את באיירן מינכן), אבל אצל הופנהיים המצב שונה, אם תוציא תיקו ולברקוזן ינצחו הם ירדו למקום חמישי ואם הופה יפסידו ולייפציג ינצחו הם יכולים לרדת גם למקום השישי, כאמור מקום חמישי ושישי מוביל רק לליגה האירופית. במחזור הקודם הופנהיים הפסידו לאחר שניצחו שלושה משחקים ברצף, מנגד דורטמונד מתקשה לשמור על יציבות כאשר בשלושת המחזורים האחרונים הם הפסידו עשו תיקו וניצחו (בסדר הזה). בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות דורטמונד ניצחו 3 פעמים ועשו פעמיים תיקו, בארבעת משחקי הבית שלה מול דורטמונד נגמר בתיקו. לצהובים- שחורים יחסר הבלם סוקרטיס פפסטטופולוס שלא ישחק בשל הצטברות של כרטיסים צהובים.

שחקני מפתח

הופנהיים- מרק אות', חלוץ (14 שערים, 7 בישולים)

דורטמונד- מקסמיליאן פליפ, קיצוני (9 שערים, בישול 1)

הימור תוצאה לסוף המשחק: בזמן האחרון הופנהיים במומנטום טוב יותר בדורטמונד, למרות ההפסד שלהם במחזור האחרון וגם בגלל שהמשחק הזה יותר חשוב לאופה, אני חושב שהם ינצחו 2-0

יתר משחקי המחזור

מיינץ- ורדן ברמן

באייר לברקוזן- האנובר

המבורג- מינשנגלדבאך

הרטה ברלין- רד בול לייפציג

פרייבורג- אוגסבורג

באיירן מינכן- שטוטגרט

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort