הנה הגיע הרגע: סיכום מחזור הסיום בצ'מפיונשיפ

 

הצ'מפיונשיפ הגיעה בצהריים אלו לנקודת הרתיחה (14:30, שעון ישראל). לאחר עונה ארוכה ואינטנסיבית במיוחד, כל 24 הקבוצות אשר נטלו חלק בעונת 18\17 בליגת המשנה אנגלית, שיחקו במקביל את המחזור ה-45 והאחרון של עונתם הסדירה. אלופה כבר יש (וולבס) גם יורדת אחת (סנדרלנד), אך לא מעט שאלות נועדו להיפתר היום. זהות העולה השנייה ישירות לפרמייליג בקרב הדו ראש בין פולהאם לקרדיף, כמו גם זהות הקבוצה האחרונה אשר תעפלנה לפלייאוף. חמש קבוצות שונות פתחו את המחזור בסכנת ירידה, כששתיים מהן ישחק בליגה השלישית בעונה הבאה.

לא מעט משחקים נהפכו למסקרנים למדי, בעקבות השיבוץ אשר הוביל למספר התמודדויות ישירות בין אלו השואפים להגיע לליגה הבכירה בעונה הבאה, אם זה בפלייאוף או ישירות – לבין אלו אשר רק רוצים להישאר עונה נוספת בליגה.

 

ברמינגהאם – פולהאם 1:3

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

החבורה של סלבישה יוקאנוביץ', הגיעה למידלנדס, לקרב די זהה כמו של יריבתה לקרב על המקום האחרון לליגה הבכירה. נקודה אחת בלבד מקרדיף (88 נק' בפתיחת המחזור) במטרה להמשיך את הרצף נטול ההפסדים מאז חודש דצמבר, בתקווה למעידה של קארדיף. מאידך הבלוז של סטיב קוטריל, הגיעו  לרגע המכונן של העונה, כשהם במרחק שתי נקודות מברטון שמתחת לקו האדום.

זה התחיל טוב לאורחים, לאחר שבדקה ה-15, ווס הרדינג סיפק דהירה נהדרת באגף הימני והעביר כדור טוב לעבר רחבת החמש, אליו הגיע לוקאס ז'וטקוויץ' שהקדים את השומר והמשיך בנגיעה קלילה לרשת. הקבוצה שלא הפסידה מדצמבר, מצאה את עצמה בפיגור כפול דקה לירידה לחדרי ההלבשה, דווקא במשחק הכי חשוב של העונה.

לאחר חוסר יכולת להרחיק את הכדור מרחבת פולהאם, חוטה הספרדי חטף את הכדור על קצה הרחבה, חדר משמאל וסיפק הרמה מצוינת שמצאה דווקא את ראשו של הבלם שלו -הארלי דין שלא היה צריך יותר מזה בשביל לכבוש את שערו הראשון העונה. פולהאם המשיכה להפגין יכולת מאכזבת גם במחצית השנייה, אך למרות זאת הלונדונים חזרו למשחק בדקה ה-84, לאחר שתום קיירני צימק את התוצאה.

כעבור שתי דקות, מיטורביץ' כמעט והשווה בנגיחה טובה, אך סטוקדייל סיפק אינסטינקט והדף לקרן. פולהאם שלחה את כל הכוחות קדימה ואפשרה בדקה ה-89'  לצ'ה אדאמס לרוץ קדימה  בלא מפריע ולסגור את הסיפור מול ההגנה הדלילה והשוער. ברמינגהאם עושה את העבודה בשבילה ובעיקר בשביל קארדיף ושולחת את פולהאם למבחנים עם הפסד ראשון בשנת 2018, בשלב הכי קריטי.

 

קארדיף – רדינג 0:0

הוולשים אשר כבר נראו בדרך הסלולה בחזרה לפרמיירליג, חוו סוף עונה לא יציבה במיוחד, אשר לצד הדהירה המדהימה של פולהאם, הובילו את הקבוצה מהמקום השני (מרחק נקודה מהלונדונים בפתיחת המחזור), למשחק שבו הם חייבים לנצח. כאמור המחזור היה במוקד קרובת דוד מול גוליית. רדינג אשר שתי נקודות ויחס שערים מפרידים בינה לליגה השלישית, ידעה גם כן שהכל יכול לקרות במחזור האחרון באנגליה, ועכשיו זה הזמן להתעלות.

בדקה ה-19 קארדיף כמעט ועלתה ליתרון, אך הבעיטה של הויילט פספה את הפינה הימנית של השער במעט. קארדיף שהפתיעה בתוצאותיה לאורך כל העונה, לא הרשימה במחצית הראשונה, מול היריבה שהסתפקה בברור בנקודה שתשאיר אותה בליגה. גם במחצית השנייה הוולשים התקשו להגיע למצבים. מנדז-לאינג נכנס היטב מהאגף לרחבה והגיע למצב בעיטה, אך סיפק סיומת מאכזבת שהלכה ישירות לידיי השוער. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, בעוד התוצאה של פולהאם עשתה את העבודה בשביל קארדיף

המצב הטוב במשחק היה שייך לקנת' זאורה ב-84'. מסירה נהדרת למרכז של ג'ו בנט גרמה לכדור להמשיך להתגלגל  בעוד השוער תפס אוויר. הכדור הגיע לחלוץ  המקומי שבעט חלש למסגרת ואפשר למגן מקומי להרחיק מקו השער. הסיום היה משמים ואף מבזה, בעוד שתי הקבוצות שיחקו במעגלים סביב הכדור, אך בסופו של יום שתיהן השיגו את מטרותיהן. קארדיף עם עליית ליגה סנסציונית, רדינג שורדת עוד עונה בליגת המשנה.

דרבי קאונטי – ברנסלי 1:4

גם ברנסלי עמוק עמוק במאבק הירידה כשרק הפרש שערים מפריד בינם לבארטון. מנגד האילים המקומיים גם כן לא הגיעו לנוח. כיוון שהמקום האחרון לפלייאוף טרם הובטח, בעוד פרסטון נורת' אנד נושפת בעורפם. כמו כן הפסד של מידלסברו לצד ניצחון של דרבי, יקפיץ את האילים למקום הרביעי, משמע משחק פלייאוף מול אסטון וילה ולא קארדיף או פולהאם הלוהטת.

בדקה ה-14 ג'רום קמרון כבש את שערו החמישי העונה בליגה והעלה את דרבי ללוח התוצאות. למחצית השנייה, המארחים עלו בטירוף. בדקה ה-55, מתיה וידרה הכפיל את התוצאה. דיוויד נוג'נט (68'), המשיך את החגיגה שתי דקות לאחר שעלה מספסל המחליפים. טום לורנס (71') נעץ את המסמר הרביעי. ג'ורג' מונקור צימק (80').  דרבי מבטיחה את מקומה בפלייאוף, שם תפגשו את פולהאם בחצי הגמר. ברנסלי תשחק בעונה הבאה בליג 1

 

בולטון – נוטינגהאם פורסט 2:3

בולטון אשר סחבה על גבה את כל התחתית הרלוונטית בפתיחת המחזור, הגיעה מהמקום ה-23 בידיעה שניצחון ונס הם הברירה היחידה. הפורסט עברה עונה קשה, אך הפסד אחד בארבעת המחזורים האחרונים, אפשר לקבוצה להבטיח את מקומה בליגה.

בעוד התוצאות של יתר קבוצות התחתית ידועות להם, המקומיים הצליחו לעלות ליתרון בדקה ה-67', משער של אדם לה פונדרה. אך כעבור שלוש דקות בלבד, בן אוסבורן השווה והחזיר את הוונדררס אל מתחת לקו האדום. המהפך של הפורסט הגיע כעבור שלוש דקות נוספות משערו של ג'ייק קלוקבאק. שלוש דקות לסיום, החל הקסם של דיוויד וית'ר. דווקא הבלם של בולטון קיבל שני בישולים תוך דקה מלה פונדרה (87', 88') והעניק מהפך ענק לבולטון שהשאיר אותה בליגה כנגד כל הסיכויים !!!

 

פרסטון נורת' אנד – בארטון 1:2

הקבוצה מהקצה הצפוני קיוותה להשתחל לפלייאוף מול היריבה הנלחמת על חייה בליגה. בדקה ה-26', קולום רובינסון כבש שער שסיבך במיוחד את האורחים. המארחים נותרו בחיסרון מספרי לאחר הרחקתו של  בילי בודין (50') בצהוב שני, מה שאפשר לבארטון להשוות את התוצאה ולעלות מעל הקו האדום באותו שלב. הופ אקפאן הניגרי, סיפק את השער החשוב.  אך הבשורות הקשות מבולטון הגיעו והמצב החמיר עם שער של לואיס מולט, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

הסינדרלה של הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה, יורדת בצורה דרמטית לליגת המשנה.

 

סנדרלנד – וולבס 0:3

במפגש קצת עצוב בין היורדת לאלופה, וולבהמפטון וונדרס, קיוו לפחות להגשים מטרה סימבולית ולסיים עונה עם 100 נקודות ומעלה.

דווקא הבלאקאטס המרוסקים, הראו מעט אופי, לאחר שער בדקה ה-19' של אובמיינו אז'ריה. . אשלי פלטצ'ר הוריד את הביתיים למחצית (45') ביתרון כפול ומפתיע, חרף נסיבות הגארבג' טיים. פאדע מק'נייר הצטרף גם הוא למסיבת הפרידה עם השער האחרון של סנדרלנד העונה בדקה ה-66'.

 

יתר תוצאות המחזור האחרון בצ'מפיונשיפ:

מילוול – אסטון וילה 0:1

כבש למילוול: שון וויליאמס (30')

איפסוויץ' – מידלסברו 2:2

כבש לאיפסוויץ': פרדי סירס (9'), מרטין ווגהורן (83', פ')

כבש לבורו: סטיוארט דאונינג (71'), ג'ק האריסון (96')

לידס – ק.פ.ר 0:2

כבשו ללידס: קמאר רוף (30'), קווין פיליפס (46')

ברנטפורד – האל סיטי 1:1

כבש לברנטפורד: סרג'י קנוס (12'),

כבש להאל: ג'רוד בואן (45+1)

בריסטול סיטי – שפילד יונייטד 3:2

כבשו ליונייטד: לאון קלארק (8'), בילי שארפ (29'), קיירון פרימן (34')

כבשו לשפילד: אדן פלינט (60'), ג'ו בריאן (76')

שפילד וונסדיי – נוריץ' 1:5

כבשו לשפילד: אטדהה נוהיו (14', 60', 93 פ'), פרננדו פרוסטיירי (30'), פדריקו וננשיו (58')

כבש לנוריץ': טים קלוסה (84')

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort